[mk3]uszczelka pod głowicą
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3]uszczelka pod głowicą
po czym mam poznac że bedę musiał się liczyć z wymianń uszczelki. Czy jest to możliwe żeby wyciskało z podniej olej. mam Golfika III 16 bezyna i jest to moje pierwsze autko. Poszukuje także książki o naprawach auta, tylko żeby był opis tego silnika 1,6 benzyna 94rok typ silnika ABU 75 konny. Z góry dziękuje i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob lut 18, 2006 02:58 przez homer12, łącznie zmieniany 1 raz.
Z ciczą może być tak że ona też może wylatać zpod głowicy.Następnie może ona lecieć do silnika i mieszć się z olejem.Zagrzwa ci się bo brak chłodzenia następnie pompa wody tłoczy do silnika następną ilość cieczy chłodzącej.Chociaż pompa chodzi cały czas.To jednak nie ma prawidłowej cyrkulacji cieczy.
Zobacz czy nie masz płynu w oleju(rzadki olej) lub też w ziorniczku nie pływają plamy oleju.
Może rypnął ci termostat puszczający płyn do obiegu silnika.
Zobacz czy nie masz płynu w oleju(rzadki olej) lub też w ziorniczku nie pływają plamy oleju.
Może rypnął ci termostat puszczający płyn do obiegu silnika.
homer12 jeżeli nie cieknie ci głowica z żadnej strony i nie masz ślady rzadkiego oleju w silniku a także w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej śladów oleju.I nie jeździsz jakieś bardzo duże odcinki(np 300-500 i wiecej kilosów) to się nie śpiesz z planowaniem i wymianą uszczelki.Sprawdź lepiej termostat czy aby nie pada.I czy czujnik włączenia chłodnicy nie pada.
Ale przejechać się do fachowców w takiej sytuacji wskazane nawet bardzo wskazane.Bo objawy są bardzo poważne i nie bagatelizuj tego.
[ Dodano: Sob Lut 18, 2006 15:06 ]
Ale mówie sprawdź to w warsztacie>bo może też być tak że ci wentylator się załącza za późno tzn włącza ci się dopiero 2-gi bieg.Bo w Mk2 i pewnie w Mk3 też tak jest że webtylator chłodnicy ma dwa biegi pierwszy wolniejszy jak auto ma podajże(nie jestem pewien 75-80 stopni a drugi jak ma powyżej 90) ale piewien nie jestem stopni.
Ale przejechać się do fachowców w takiej sytuacji wskazane nawet bardzo wskazane.Bo objawy są bardzo poważne i nie bagatelizuj tego.
[ Dodano: Sob Lut 18, 2006 15:06 ]
Ale mówie sprawdź to w warsztacie>bo może też być tak że ci wentylator się załącza za późno tzn włącza ci się dopiero 2-gi bieg.Bo w Mk2 i pewnie w Mk3 też tak jest że webtylator chłodnicy ma dwa biegi pierwszy wolniejszy jak auto ma podajże(nie jestem pewien 75-80 stopni a drugi jak ma powyżej 90) ale piewien nie jestem stopni.
homer12, ABU ma 2 biegi wentylatora, kostka wentylatora ma 3 piny (masowy i dwa plusy biegowe). Jak kupiłem mojego ABU miałem całą uszczelkę pod głowicą mokrą z oleju. Lało z aparatu, z zimmeringu na wałku rozrządu i spod pokrywy zaworów. Powymieniałem wszystko dookoła i silnik jest suchy. Taka droga naprawa jak uszczelka pod głowicą to ostateczność, najpierw pooglądaj dokładnie czy nie leci gdzieś z góry na tą uszczelkę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 126 gości