czy ktoś jakos poradził sobie z tym tematem ? bo np mam taki dwa pomysły
1 wyciagnać uszczelkę tą czerwoną okragłą
2 wywiercić dziurę wiertarka na dole halogenu
Parujace halogeny soczewkowe
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 17:22
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Parujace halogeny soczewkowe
my ride ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3203306&sid=50d56bba1eecfd954973b856e92bf403#3203306
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
jak będziesz miał otwór to po wyłączeniu halogenu zacznie się ochładzać powietrze w halogenie, a tym samym zmniejszać swoją objętość, przez co będzie "zasysał" wilgotne powietrze do środka, które zacznie się skraplać. Po włączeniu halogenu krople zaczną parować i będziesz miał zaparowany halogen. Najlepiej kompletnie cały halogen uszczelnić silikonem. Ja u siebie w miejscu halogenów mam światła dzienne na żarówkę 21W i chyba tez musze je uszczelnić, bo parują, choć oryginalnie mają u góry otwór wentylacyjny podobny do przylutowanej w poziomie rurki odpowietrzającej. Chodzi o to, aby nie nakurzyło się do halogenu, a i była dobra jego wentylacja, choć u mnie wogóle nie zdaje to egzaminu...
Spróbuj uszczelnić od zewnątrz halogen silikonem w miejscu łączenia szkła z obudową, no i sprawdzić uszczelki.
Spróbuj uszczelnić od zewnątrz halogen silikonem w miejscu łączenia szkła z obudową, no i sprawdzić uszczelki.
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 14:40 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.
Właśnie to przerabiam co kolega z pierwszego postu.
ja swoje szkła mogłem odkleić od obudowy za pomocą paznokcia.
Kup sobie albo klej do szyb samochodowych albo sylikon czarny i wklej na nowo szkła do obudowy, wyczyść miejsca styku z tym pomarańczowym oringiem i udrożnij fabryczny otwór odpowietrzający w tylnej cześci halogenu. A i podczas składania zwróć uwagę, żeby ci się kabelki od żarówki nie podwinęły pod białą uszczelkę.
broń Cię Boże nie wierć nowych otworów w obudowie
ja swoje szkła mogłem odkleić od obudowy za pomocą paznokcia.
Kup sobie albo klej do szyb samochodowych albo sylikon czarny i wklej na nowo szkła do obudowy, wyczyść miejsca styku z tym pomarańczowym oringiem i udrożnij fabryczny otwór odpowietrzający w tylnej cześci halogenu. A i podczas składania zwróć uwagę, żeby ci się kabelki od żarówki nie podwinęły pod białą uszczelkę.
broń Cię Boże nie wierć nowych otworów w obudowie
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 22:09 przez danioo, łącznie zmieniany 1 raz.
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 327 gości