MK3/AAM Pęknięta guma na przegubie srodkowym koło szkrzyni

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

MK3/AAM Pęknięta guma na przegubie srodkowym koło szkrzyni

Post autor: Wardek » sob lut 18, 2006 05:05

Pare tygodni temu, kukałem na auto z kanału i guma chyba była cała.. A wczoraj, okazyjnie luknąłem kontrolnie i kutwa, guma popękana z małymi dziurkami, rozsypuje sie franca jedna....

Teraz problem bo niebardzo wiem jak sie za to zabrać... :otepienie: gumy na przegubach przy terczach zmieniałem z kumplem jakiś czas temu ale tą to niewiem troche co i jak... chyba sie wyciąga półoś całą czy jak... musze tam luknąć jeszcze na spokojnie... ale czy to sie nie wiąże z wyciekiem ze skrzyni?? bo tak mi ktoś mówił..

Napewno trzeba ja zmienić bo jak tam piachem zarzuci to będzie zonk.. :?: :?: :?:


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob lut 18, 2006 08:06

Wymień jak najszybciej, na pewno wyjdzie taniej niż wymiana przegubu. Nie jestem pewien ale nie musisz chyba wyjmować półosi, powinno wystarczyć zdemontowanie przegubu zewnętrznego



adams26
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt paź 18, 2005 20:39
Lokalizacja: dzierzoniow
Kontakt:

Post autor: adams26 » sob lut 18, 2006 12:53

raczej łatwiej jest wyjac cala polos zadnego wycieku nie bedzie odrecic musisz te sruby przy skrzyni (torksy) i przy kole te nakretke 30 oraz odkrecic wachacz od piasty,(przy sworzniu) potem sciagasz przegob z polosi jest tam zabezpieczenie i pamietaj o podkladkach dystansowych moga zostac w starej gumie (ja tak zrobilem i musialem 2 razy wyjmowac polos:-(( )



fibolek

Post autor: fibolek » sob lut 18, 2006 16:12

A powinno się zmienić szybko tę gumę ale jak nie jeździsz po kałużach i po piachu ani po kamieniach i masz zasmarowany bardzo dobrze przegób.To wystarczy wymyć i nasmarować i założyć gumę.



Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » ndz lut 19, 2006 01:40

Byłem dziś na kanale u kolegi to sobie raz jeszcze obejrzeć i rzeczywiście do zrobienia, smaru tam sporo, i przegub luzów żadnych nie wykazuje, nie daje oznak też podczas jazdy więc na szczęście dobry... W poniedziałek/wtorek wymiana.. Dzięki.. :okej:


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 322 gości