1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » czw paź 22, 2009 22:59

Kolego feniks, wyczyściłem przepustnice na błysk (było co czyścić, bo była bardzo brudna) nie robiłem adaptacji, obroty stoją na około 900 obr/min na jałowym, nie falują, wiem z doświadczenia, że się unormują w najbliższym czasie, przepływki jednak nie czyściłem, bo była czysta, wiec nie było sensu.

Auto normalnie odżyło, dzięki za porady :okej:



Golonko vw4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
Lokalizacja: B-stok

Post autor: Golonko vw4 » pt paź 23, 2009 21:54

:bigok: Witam wszystkich. Tak więc te strzały w kolektor, brak mocy, ciężkie odpalanie to tak jak przypuszczałem wina POMPY PALIWA i regulatora ciśnienia paliwa. Auto dostoło drugie życie =D> :grin: Obroty nie falują i ma dużo lepsze odejście. Cena elektrycznej pompy paliwa 490 zł, zasobnik ciśnienia paliwa 165 zł - są to ceny po rabatowe.



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » sob paź 24, 2009 14:18

Golonko vw4 pisze::bigok: Witam wszystkich. Tak więc te strzały w kolektor, brak mocy, ciężkie odpalanie to tak jak przypuszczałem wina POMPY PALIWA i regulatora ciśnienia paliwa. Auto dostoło drugie życie =D> :grin: Obroty nie falują i ma dużo lepsze odejście. Cena elektrycznej pompy paliwa 490 zł, zasobnik ciśnienia paliwa 165 zł - są to ceny po rabatowe.

o ludzie ja kupiłem pompe paliwa za 120 zeta i hula :D:D ale zeby 490 co to za pompa???? oryginał??? zasobnika cisnienia paliwa nie wymieniałem gdzie on jest???


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » sob paź 24, 2009 15:32

Bosch'a lub Pierburga pompa tyle kosztuje :hmm:



Golonko vw4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
Lokalizacja: B-stok

Post autor: Golonko vw4 » sob paź 24, 2009 19:13

Za 120 zł to pewnie na szrocie z nieznanym przebiegiem i historią. Takich reczy to używanych i chińskich się nie wstawia. Zasobnik znajduje się na listwie wtryskiwaczy od strony rozrzadu.



Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » sob paź 24, 2009 20:06

Golonko vw4 pisze:Takich reczy to używanych i chińskich się nie wstawia.
teraz na alledrogo można wszystko kupić kolego :grin:
A jak kupił tanio (okazyjnie), nie będzie sie psuło to co tu narzekać, ja kupiłem używaną przepustnicę za groszę i smiga.


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Golonko vw4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
Lokalizacja: B-stok

Post autor: Golonko vw4 » sob paź 24, 2009 20:50

ignac_bdg pisze:ja kupiłem używaną przepustnicę za groszę i smiga.

Ja tez niektóre rzeczy kupuję na allegro, ale oglądając wystawione i porównując cenowo wolałem kupić nową, chyba kolego ignac_bdg nie widziałeś używanej pompki paliwa, w której plastik jest żółty i kruchy ze starości, nie wspomnę o syfie który znajduje się w środku. Moja pompka też działa jeżeli chcesz mogę ci ja sprzedać. A co do przepływki to one w VW często nie padają wystarczy ją czasami przeczyścić, a nie od razu kupować. My u siebie czesto je czyścimy.



Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » sob paź 24, 2009 21:19

A silniczek krokowy w przepustnicy też wyczyścisz?? bo u mnie to właśnie padło - a nie każdego stać na oryginał z ASO wole polatać po szrotach i w razie co zwrócić jeśli nie działa jak należy, a co do używanej pompy paliwa to podobnie jak kupowanie dziurawego parasola :helm:


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » sob paź 24, 2009 22:48

Golonko vw4 pisze:Za 120 zł to pewnie na szrocie z nieznanym przebiegiem i historią. Takich reczy to używanych i chińskich się nie wstawia. Zasobnik znajduje się na listwie wtryskiwaczy od strony rozrzadu.

chłopie w sklepie nówka nie smigana zeby 4 bary było i gites wiecej mi nie trzeba zrobiłem na niej 30 tys i jest gites:):) a jak kupowałem nawet mi nie proponowali tych drozszych nawet nie myslałem ze takie sa... nazwy nie pamietam cos na "V"aa i nie kupowałem bron boze calej pompy zeby ktos nie myslał sam ten metalowy wkład a kosz mam stary od tamtej pompy ..
Ostatnio zmieniony sob paź 24, 2009 22:52 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » ndz paź 25, 2009 00:04

ignac_bdg pisze:A silniczek krokowy w przepustnicy też wyczyścisz?? bo u mnie to właśnie padło
Jakie masz objawy uszkodzonego silniczka krokowego?
Da się go w ogóle przeczyścić jeśli tak i czyściłeś to podziel się tą wiedzą.



Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » ndz paź 25, 2009 10:27

Jazz_Blue pisze:
ignac_bdg pisze:A silniczek krokowy w przepustnicy też wyczyścisz?? bo u mnie to właśnie padło
Jakie masz objawy uszkodzonego silniczka krokowego?
Da się go w ogóle przeczyścić jeśli tak i czyściłeś to podziel się tą wiedzą.
Kolego silniczek krokowy znajduję się na przepustnicy, ta czarna puszeczka, na 4 torxy - inaczej czujnik położenia przepustnicy. Znajdują się tam takie trybiki jak w zegarku i inne elektroniczne ustrojstwa. Silnik ten steruje pracą przepustnicy na wolnych obrotach. Kiedyś mechanik tłumaczył mi tak - jak jedziesz i wrzucisz na luz to obroty powinny spaść tak do 1200-1100 a potem już pracą steruję właśnie silniczek krokowy i sprawia że obroty powoli spadają do 800-900. A jak od razu spadną ci na 800-900 to znaczy że coś nie działa prawidłowo. U mnie właśnie tak się działo i jak założyłem gaz to gasł mi właśnie silnik przez walniętą przepustnice - obroty spadały do 600-400 i gasł.
:chytry:


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Golonko vw4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
Lokalizacja: B-stok

Post autor: Golonko vw4 » ndz paź 25, 2009 12:18

chłopie w sklepie nówka nie smigana zeby 4 bary było i gites wiecej mi nie trzeba zrobiłem na niej 30 tys i jest gites:):) a jak kupowałem nawet mi nie proponowali tych drozszych nawet nie myslałem ze takie sa... nazwy nie pamietam cos na "V"aa i nie kupowałem bron boze calej pompy zeby ktos nie myslał sam ten metalowy wkład a kosz mam stary od tamtej pompy ..
Masz rację jeżeli samą pompkę wymieniłeś tzn sam wkład, ja zmieniłem cały zespół, uszczelkę i dlatego taka cena.



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » ndz paź 25, 2009 14:46

ignac_bdg pisze:Kolego silniczek krokowy znajduję się na przepustnicy, ta czarna puszeczka, na 4 torxy - inaczej czujnik położenia przepustnicy. Znajdują się tam takie trybiki jak w zegarku i inne elektroniczne ustrojstwa. Silnik ten steruje pracą przepustnicy na wolnych obrotach.
Wiem jakie silniczek krokowy ma zadanie oraz gdzie się znajduje, tylko, że ostatnio czyszcząc przepustnice chciałem go z niej wykręcić, ale później zrezygnowałem z tego, bo skoro tam są silniczki czy trybiki, więc raczej tam nie ma co czyścić. Dlatego pytałem czy to się jakoś czyści.



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » wt paź 27, 2009 11:50

panowie pytanko ; zauwazyłem ze troszeczke wycieka mi olej na tym mechanizmie co zmienai biegi w skrzyni nie wiem jak sie to nazywa jak sie do wezmmie i bedzie sie nim ruszało to mozna na postoju z pod maski zmieniac biegi.. ten uszczelniacz co tam jest jest wymnienialny ??? miał ktos takie cos???


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 209 gości