1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kolego feniks, wyczyściłem przepustnice na błysk (było co czyścić, bo była bardzo brudna) nie robiłem adaptacji, obroty stoją na około 900 obr/min na jałowym, nie falują, wiem z doświadczenia, że się unormują w najbliższym czasie, przepływki jednak nie czyściłem, bo była czysta, wiec nie było sensu.
Auto normalnie odżyło, dzięki za porady
Auto normalnie odżyło, dzięki za porady
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
- Lokalizacja: B-stok
Witam wszystkich. Tak więc te strzały w kolektor, brak mocy, ciężkie odpalanie to tak jak przypuszczałem wina POMPY PALIWA i regulatora ciśnienia paliwa. Auto dostoło drugie życie Obroty nie falują i ma dużo lepsze odejście. Cena elektrycznej pompy paliwa 490 zł, zasobnik ciśnienia paliwa 165 zł - są to ceny po rabatowe.
Golonko vw4 pisze: Witam wszystkich. Tak więc te strzały w kolektor, brak mocy, ciężkie odpalanie to tak jak przypuszczałem wina POMPY PALIWA i regulatora ciśnienia paliwa. Auto dostoło drugie życie Obroty nie falują i ma dużo lepsze odejście. Cena elektrycznej pompy paliwa 490 zł, zasobnik ciśnienia paliwa 165 zł - są to ceny po rabatowe.
o ludzie ja kupiłem pompe paliwa za 120 zeta i hula :D ale zeby 490 co to za pompa???? oryginał??? zasobnika cisnienia paliwa nie wymieniałem gdzie on jest???
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
- Lokalizacja: B-stok
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
- Lokalizacja: B-stok
ignac_bdg pisze:ja kupiłem używaną przepustnicę za groszę i smiga.
Ja tez niektóre rzeczy kupuję na allegro, ale oglądając wystawione i porównując cenowo wolałem kupić nową, chyba kolego ignac_bdg nie widziałeś używanej pompki paliwa, w której plastik jest żółty i kruchy ze starości, nie wspomnę o syfie który znajduje się w środku. Moja pompka też działa jeżeli chcesz mogę ci ja sprzedać. A co do przepływki to one w VW często nie padają wystarczy ją czasami przeczyścić, a nie od razu kupować. My u siebie czesto je czyścimy.
A silniczek krokowy w przepustnicy też wyczyścisz?? bo u mnie to właśnie padło - a nie każdego stać na oryginał z ASO wole polatać po szrotach i w razie co zwrócić jeśli nie działa jak należy, a co do używanej pompy paliwa to podobnie jak kupowanie dziurawego parasola
MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest
Megane - było
S 40 - jest
Golonko vw4 pisze:Za 120 zł to pewnie na szrocie z nieznanym przebiegiem i historią. Takich reczy to używanych i chińskich się nie wstawia. Zasobnik znajduje się na listwie wtryskiwaczy od strony rozrzadu.
chłopie w sklepie nówka nie smigana zeby 4 bary było i gites wiecej mi nie trzeba zrobiłem na niej 30 tys i jest gites:):) a jak kupowałem nawet mi nie proponowali tych drozszych nawet nie myslałem ze takie sa... nazwy nie pamietam cos na "V"aa i nie kupowałem bron boze calej pompy zeby ktos nie myslał sam ten metalowy wkład a kosz mam stary od tamtej pompy ..
Ostatnio zmieniony sob paź 24, 2009 22:52 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
Kolego silniczek krokowy znajduję się na przepustnicy, ta czarna puszeczka, na 4 torxy - inaczej czujnik położenia przepustnicy. Znajdują się tam takie trybiki jak w zegarku i inne elektroniczne ustrojstwa. Silnik ten steruje pracą przepustnicy na wolnych obrotach. Kiedyś mechanik tłumaczył mi tak - jak jedziesz i wrzucisz na luz to obroty powinny spaść tak do 1200-1100 a potem już pracą steruję właśnie silniczek krokowy i sprawia że obroty powoli spadają do 800-900. A jak od razu spadną ci na 800-900 to znaczy że coś nie działa prawidłowo. U mnie właśnie tak się działo i jak założyłem gaz to gasł mi właśnie silnik przez walniętą przepustnice - obroty spadały do 600-400 i gasł.Jazz_Blue pisze:Jakie masz objawy uszkodzonego silniczka krokowego?ignac_bdg pisze:A silniczek krokowy w przepustnicy też wyczyścisz?? bo u mnie to właśnie padło
Da się go w ogóle przeczyścić jeśli tak i czyściłeś to podziel się tą wiedzą.
MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest
Megane - było
S 40 - jest
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
- Lokalizacja: B-stok
Masz rację jeżeli samą pompkę wymieniłeś tzn sam wkład, ja zmieniłem cały zespół, uszczelkę i dlatego taka cena.chłopie w sklepie nówka nie smigana zeby 4 bary było i gites wiecej mi nie trzeba zrobiłem na niej 30 tys i jest gites:):) a jak kupowałem nawet mi nie proponowali tych drozszych nawet nie myslałem ze takie sa... nazwy nie pamietam cos na "V"aa i nie kupowałem bron boze calej pompy zeby ktos nie myslał sam ten metalowy wkład a kosz mam stary od tamtej pompy ..
Wiem jakie silniczek krokowy ma zadanie oraz gdzie się znajduje, tylko, że ostatnio czyszcząc przepustnice chciałem go z niej wykręcić, ale później zrezygnowałem z tego, bo skoro tam są silniczki czy trybiki, więc raczej tam nie ma co czyścić. Dlatego pytałem czy to się jakoś czyści.ignac_bdg pisze:Kolego silniczek krokowy znajduję się na przepustnicy, ta czarna puszeczka, na 4 torxy - inaczej czujnik położenia przepustnicy. Znajdują się tam takie trybiki jak w zegarku i inne elektroniczne ustrojstwa. Silnik ten steruje pracą przepustnicy na wolnych obrotach.
panowie pytanko ; zauwazyłem ze troszeczke wycieka mi olej na tym mechanizmie co zmienai biegi w skrzyni nie wiem jak sie to nazywa jak sie do wezmmie i bedzie sie nim ruszało to mozna na postoju z pod maski zmieniac biegi.. ten uszczelniacz co tam jest jest wymnienialny ??? miał ktos takie cos???
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 387 gości