Bora wyciek z czujnika tempoeratury cieczy,

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Bora wyciek z czujnika tempoeratury cieczy,

Post autor: bambi001 » pt paź 23, 2009 23:03

Witam wymienialem czujnik temperatury cieczy , rowniez nowa uszczelka i zawleczka, ale albo mi sie wydaje ale chyba jakby leko z niego cieklo, co moze byc tego przyczyną ( silnik jeszce nie był az tak mocno rozgrzany bo jechalem nim moze max 5 km) czy moze po rozgrzaniu uszcelka sie ułozy ??


A i jeszce tak przy okazji jadać po leko nie roznej powieszchni ( kamienie) jakby mi cos stukalo w zawieszeniu ( albo to tylko mi sie wydaje) auto sprawdzalem na trzepaczach itd i bylo ok i wtedy mi wlasnie tez zbierznosc ustawial. sory ze dwa pytania w jednym temacie pozdro



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » pt paź 23, 2009 23:25

bambi001, kolego albo cieknie alb nie... zdjęcia nikt nie widział przed i po... Uszczelka się nie układa, trzyma od razu.

Co do stuków, jeszcze sie taki na forum nie urodził co bez wizji lokalnej od razu w temacie 100% doradził... Jest za dużo niewiadomych i elementów odpowiedzialnych za dziwne stuki...od luxnych klocków przez gniazda mcpersona na przekładni kończąc...


Dziki

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pt paź 23, 2009 23:32

bambi001 pisze:jakby mi cos stukalo w zawieszeniu
to stuka czy nie stuka?
bambi001 pisze:albo to tylko mi sie wydaje
to wydaje Ci się czy może jednak stuka ??
bambi001 pisze:sory ze dwa pytania w jednym temacie
to drugie to raczej nie pytanie a opowieść rodem z "nie do wiary".
Co do pierwszego pytania to tak jak maryjan napisał.



Awatar użytkownika
jimi1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:10
Lokalizacja: mikołów

Post autor: jimi1410 » pt paź 23, 2009 23:49

Qto, widze ze strasznie lubisz dopowiadac i wycinac zdania i bez sensu pytac nie chcesz pomoc albo nie wiesz to po co odpowiadasz tematow jest duzo :green_fuck:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » sob paź 24, 2009 00:19

jimi1410 pisze:nie chcesz pomoc albo nie wiesz to po co odpowiadasz
"Co do pierwszego pytania to tak jak maryjan napisał."...to chyba jest pomoc
a co do drugiego niby pytania, to dopytuję o jakieś szczegóły, bo tak to raczej ciężko pomóc...chyba, że Ty potrafisz ale nie chcesz się wiedzą podzielić



bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » sob paź 24, 2009 17:37

co do czujnika to jest ok nad nim jest polaczona jakas rura i tak jakby z niej leko saczylo bo jest mokra na tym połaczeniu,

co do stuków to ja nie jestem pewny ale jadac po jakis malych dolkach czy kamienach daje taki dziwny odglos w aucie, mam nowe opony zimowe moze to jest ich zasluga, a jesli nie to na co mam patrzec w zawieszeniu ?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob paź 24, 2009 18:12

co do czujnika to jest ok nad nim jest polaczona jakas rura i tak jakby z niej leko saczylo bo jest mokra na tym połaczeniu,

co do stuków to ja nie jestem pewny ale jadac po jakis malych dolkach czy kamienach daje taki dziwny odglos w aucie, mam nowe opony zimowe moze to jest ich zasluga, a jesli nie to na co mam patrzec w zawieszeniu ?
Jeśli to z połączenia cieknie to wystarczy ściągnąć wąż, sprawdzić czy nie popękany-sparciały-przypalony itp, wyczyścić połączenie styku założyć nową opaskę zaciskową i powinno być dobrze- obejrzyj dokładnie ten króciec w którym zamontowany jest czujnik, czasami cieknie z połączenie krócica z silnikiem- wtedy wymiana uszczelki.
Co do stuków w zawieszeniu to na początek prosty test wyciągnij wszystko z bagażnika-koło zapasowe podnośnik i co tam tylko jest zdejmij półkę z tyłu lub złóż siedzenia i się przejedz po bruku, to będziesz lepiej słyszał czy coś stuka czy nie i czy to czasem nie wina jakiegoś przedmiotu w bagażniku który stuka w podwozie..
bambi001 pisze:a jesli nie to na co mam patrzec w zawieszeniu ?
Na wszystko, sworznie, wahacze, sinebloki (tuleje metalowo -gumowe) , amortyzatory ich mocowanie... nawet na wieszaki tłumika ..
Kłopot w tym, że bez "szarpaka" to niełatwe zadanie dla kogoś bez doświadczenia- jedź na stacje diagnostyczną i niech sprawdzą na maszynie, dużo to nie będzie kosztować, a dobry diagnosta jest w stanie zlokalizować usterkę szybko..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » sob paź 24, 2009 18:36

co do czujnika to nie wiem czy chodzi o ta uszczelkę ale wymianielm czujnik razem z uszczelka ( chyba ze chodzi Ci o inna ?) a i jak rozkrece ta rure to bedzie wyciekal plyn ? czy tylko jak zapale silnik ?

I mozliwe ze to cos w bagarzniku stuka, mialem przestwioną zbierznosc i przed ustawieniem gosc mi wlasnie sprawdzal auto na trzepakach itd, mowil ze jest wszystko ok. osobiscie nie bylem przy tym ale to bylo po znajomosci to chyba by w kulki nie leciał. w poniedzialek powyciagam wszystko i wtedy zobacze. dziex
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 18:40 przez bambi001, łącznie zmieniany 3 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 498 gości