problem podczas podnoszenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jimi1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:10
Lokalizacja: mikołów

problem podczas podnoszenia

Post autor: jimi1410 » pt paź 23, 2009 20:39

witam dzis podczas wymiany sworzni wachacza pojawil sie problem podnosilem auto z lewej strony i bylo wszystko ok a po prawej podnosilem na lewarku tak ze caly bok byl w gorze a przednie koło dalej na ziemi juz połos zachaczala o wachacz i dopiero poszlo do gory sprawdzalem u gory mocowanie i wszystko gra i amory wymienialem 3 miesiace temu po wymianie hustalem autem i dobrze pracują wiec dlaczego tak koło na dole było ??



Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Post autor: jablonski89 » pt paź 23, 2009 20:56

a auto stalo na rownej powierzchni ??


VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca

wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » pt paź 23, 2009 21:01

jimi1410 pisze:połos zachaczala o wachacz
to raczej niemożliwe



Awatar użytkownika
jimi1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:10
Lokalizacja: mikołów

Post autor: jimi1410 » pt paź 23, 2009 21:06

no rownej powierzchni w garazu moglem zrobic zdjecie to bys uwiezył ze polos zatrzymala sie na wachaczu pomiedzy dwoma tulejami

[ Dodano: 23 Paź 2009 21:09 ]
i jeszcze gdy auto było juz w gorze to na koncu trzona zobaczylem juz takie podtoczenia jakby



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » pt paź 23, 2009 21:12

jimi1410 pisze:na koncu trzona
jakiego trzona?
Od amortyzatora?



Awatar użytkownika
jimi1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:10
Lokalizacja: mikołów

Post autor: jimi1410 » pt paź 23, 2009 21:18

tak od amora :grin:



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » pt paź 23, 2009 21:21

to jeśli faktycznie tyle się opuszcza koło to jedyne co mi przychodzi na myśl to to żęe ten trzpień amora właśnie za duzo wychodzi i przez to macpherson sie wydłuża bo innej możliwości raczej nie ma, no chyba że nie masz nakrętki na górnym mocowaniu :)

[ Dodano: 23 Paź 2009 21:22 ]
ale prawde powiem, że ja sobie tego nie potrafie jakoś wyobrazić :crazy:



Awatar użytkownika
jimi1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:10
Lokalizacja: mikołów

Post autor: jimi1410 » pt paź 23, 2009 21:26

gorne mocowanie sprawdzalem jest ok w przyszlym tygodniu wymieniam koła wiec napewno bedzie tez problem z wymianą to pstrykne foto bo ja tez nie wiedzialem ze takie jaja mogą byc ale dziwne ze on dobrze pracuje zadnych stuków

[ Dodano: 23 Paź 2009 21:29 ]
a zebysmy sie dobrze zrozumieli to dotykało wtedy jak sworznia nie bylo juz i musialem drudim lewarkiem dzwigac piaste do gory zeby to wpasowac jedno kolo 15 min a te pechowe przeszlo godzine :grrr:

[ Dodano: 23 Paź 2009 21:32 ]
na poczatku zle to sformuowalem bo juz takie nerwy mialem po tej wymianie



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » pt paź 23, 2009 21:35

jimi1410 pisze:a zebysmy sie dobrze zrozumieli to dotykało wtedy jak sworznia nie bylo
nie mogłeś tak od razu :grrr: to normalne że piasta poszła tak nisko na ile pozwolił amortyzator.
I jeszcze taka uwaga że po zmianie sworzni powinieneś jechać na geometrie kół.



Awatar użytkownika
jimi1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:10
Lokalizacja: mikołów

Post autor: jimi1410 » pt paź 23, 2009 21:42

sorki ale przy podnoszeniu zauwazylem te podtoczenia wiec tak i tak za nisko schodzi z tamtej strony nawet mi nie opadla piasta po wymontowaniu sworznia i auto zaraz bylo w gorze a z tej musialem cegly podkladac po lewarek zeby kolo bylo w gorze zrobie foto to wtedy sie dobrze zrozumiemy :chytry: a o geometrii wiem tylko wlasnie mysle czy tego amora nie zmienic



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » pt paź 23, 2009 21:45

z lewej strony masz krótszą półośkę dlatego może się mniej opuszcza piasta bo półoś na więcej nie pozwala, po prostu za duży kąt się robi



Awatar użytkownika
jimi1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:10
Lokalizacja: mikołów

Post autor: jimi1410 » pt paź 23, 2009 21:50

no wlasnie kumpel mi tak tez powiedzial ale ze tak wysoko auto trzeba dzwigac tak nie bylo wczesniej teraz musze cegle wozic ze sobą bo jak bedzie kapec to mam kaplice :crazy:



wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » pt paź 23, 2009 21:52

Krótsza czy dłuższa,nie może się tak dziać.Sprawdz ten amortyzator i mocowanie stabilizatora z obu stron.
Ostatnio zmieniony pt paź 23, 2009 21:54 przez wawel, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości