[mk2]Kable WN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » pt lut 17, 2006 15:51

jizu pisze:kupilem BERU i jest dobrze do mk III 150 zl
gdzie kupiles tak tanio??


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

misiut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw sty 06, 2005 02:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: misiut » pt lut 17, 2006 16:14

DmX_81 pisze:co ile powinno sie wymieniac kable i swiece, czy dopiero przy powaznych objawach i jak te objawy wygladaja :] pozdro dla wyjadaczy specoof VW
Po ciemku bedziesz mial dyskoteke pod maska, bo beda przebicia. Na pewno zauwazysz nic sie nie martw ;) Silnik ci bedzie nierowno chodzil albo w ogole nie bedzie. Ale cos mi sie zdaje ze to glownie od czestego mieszania tymi kablami sie psuja. Moje maja chyba z 10 lat i chodza na gazie jak nalezy.

Jak dziala to nie ruszac, takie moje zdanie :D Np na jesieni zgasla mi zarowka na budziku, nie mialem czasu z tym zrobic i jezdzilem z jedna. A tu tydzien temu zapalam wlaczam swiatla patrze i oczom nie wieze, zarowka sie sama naprawila ! :D
Tak samo lalo mi sie z ukladu chlodzacego jak kupilem golfa, gdzies szklanka na 100km, tez nie mialem czasu i nie ruszalem, i po jakims tysiacu albo dwoch przestalo sie samo lac :D (plyn w zbiorniczku mam ;)

Teraz czekam zeby mi sie naprawily 2 rzeczy: Zeby zniknal rudy z tylnej klapy, i zeby mi sie blacha wyprostowala i pomalowala na prawym nadkolu (slupek wyrosl znikad :D)
Na razie jest polsrodek, bloto zaciapralo wszystko ze nie widac... ;)



Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » pt lut 17, 2006 17:57

co moze roznic roznej dlugosci przewody wn?

tzn jeden model (beru zef1150)to dlugosc taka jak trzeba a inny(beru zef562)o ok 20cm dluzszy

ma to jakis wplyw na iskre, napiecie czy cos takiego ??

inna sprawa gdzie ulokowac te dodatkowe 20cm :grin:


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

misiut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw sty 06, 2005 02:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: misiut » pt lut 17, 2006 19:50

IMO najkrotsze jakie siegna. Tak jak pisalem z kablami sie nie bawilem jeszcze, ale na elektronice sie troche znam i na chlopski rozum prad idzie tam gdzie ma najmniejszy opor. My chcemy zeby szedl po drucie do swiecy, a im krotszy kabel tym mniejszy opor. Niewiele tego ale przy kilku kV moze miec znaczenie (jakie napiecie daje cewka wie ktos?). Chyba nie musze dodawac ze jak nie pojdzie po kablu do swiecy to bedzie przebicie i pojdzie gdzie indziej ;)
Tylko to ze siegna, to nie tak zeby byly napiete /opieraly sie na obudowie silnika, bo powietrze to dosc dobry izolator.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 316 gości