gdzie kupiles tak tanio??jizu pisze:kupilem BERU i jest dobrze do mk III 150 zl
[mk2]Kable WN
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Po ciemku bedziesz mial dyskoteke pod maska, bo beda przebicia. Na pewno zauwazysz nic sie nie martw Silnik ci bedzie nierowno chodzil albo w ogole nie bedzie. Ale cos mi sie zdaje ze to glownie od czestego mieszania tymi kablami sie psuja. Moje maja chyba z 10 lat i chodza na gazie jak nalezy.DmX_81 pisze:co ile powinno sie wymieniac kable i swiece, czy dopiero przy powaznych objawach i jak te objawy wygladaja :] pozdro dla wyjadaczy specoof VW
Jak dziala to nie ruszac, takie moje zdanie Np na jesieni zgasla mi zarowka na budziku, nie mialem czasu z tym zrobic i jezdzilem z jedna. A tu tydzien temu zapalam wlaczam swiatla patrze i oczom nie wieze, zarowka sie sama naprawila !
Tak samo lalo mi sie z ukladu chlodzacego jak kupilem golfa, gdzies szklanka na 100km, tez nie mialem czasu i nie ruszalem, i po jakims tysiacu albo dwoch przestalo sie samo lac (plyn w zbiorniczku mam
Teraz czekam zeby mi sie naprawily 2 rzeczy: Zeby zniknal rudy z tylnej klapy, i zeby mi sie blacha wyprostowala i pomalowala na prawym nadkolu (slupek wyrosl znikad )
Na razie jest polsrodek, bloto zaciapralo wszystko ze nie widac...
- Forester
- Gadatliwa bestia
- Posty: 503
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
co moze roznic roznej dlugosci przewody wn?
tzn jeden model (beru zef1150)to dlugosc taka jak trzeba a inny(beru zef562)o ok 20cm dluzszy
ma to jakis wplyw na iskre, napiecie czy cos takiego ??
inna sprawa gdzie ulokowac te dodatkowe 20cm
tzn jeden model (beru zef1150)to dlugosc taka jak trzeba a inny(beru zef562)o ok 20cm dluzszy
ma to jakis wplyw na iskre, napiecie czy cos takiego ??
inna sprawa gdzie ulokowac te dodatkowe 20cm
POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<
IMO najkrotsze jakie siegna. Tak jak pisalem z kablami sie nie bawilem jeszcze, ale na elektronice sie troche znam i na chlopski rozum prad idzie tam gdzie ma najmniejszy opor. My chcemy zeby szedl po drucie do swiecy, a im krotszy kabel tym mniejszy opor. Niewiele tego ale przy kilku kV moze miec znaczenie (jakie napiecie daje cewka wie ktos?). Chyba nie musze dodawac ze jak nie pojdzie po kablu do swiecy to bedzie przebicie i pojdzie gdzie indziej
Tylko to ze siegna, to nie tak zeby byly napiete /opieraly sie na obudowie silnika, bo powietrze to dosc dobry izolator.
Tylko to ze siegna, to nie tak zeby byly napiete /opieraly sie na obudowie silnika, bo powietrze to dosc dobry izolator.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 316 gości