SILNIK 2e Gasnie na wolnych obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kowluk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw paź 22, 2009 15:31
Lokalizacja: Wrocław

SILNIK 2e Gasnie na wolnych obrotach

Post autor: kowluk » czw paź 22, 2009 16:26

Witam,
mam problem z gasnacym silnikiem. Byłem w kilku warsztatach i nikt nie wie co to .
Silnik gasnie gdy jest zimny praktyczne zawsze . Wymieniłem silnik korkowy . Zamierzwm wymienić potencjometr przepustnicy i przepływomierz. Gdy jest nbagrzeny tez sie zdaża mu zgasnac . Dotyczy to gazu i benzyny. Tak samo przy zimnym silniku . Rozebrałem już cały układ dolotowy i przejrzałem wszystkie podzespoły i nadal nie wiem co Delega mu .
Prosze o jakaś pomoc lub wskazuwke .

Pozdrwiam



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw paź 22, 2009 17:12

a o czujniku temp cieczy dla ECU nic nie piszesz a to dane z niego zebrane odpowiadają (między innymi) za dobór dawki paliwa.



dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Post autor: dnadna » czw paź 22, 2009 19:30

odlacz wtyczke od cz. temp jak ok to znaczy ze zepsuty
sprawdz doloty wlacznie z odmą
ja mialem odme sparciałą od spodu i też się bujałem z takimi problemami
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 19:37 przez dnadna, łącznie zmieniany 1 raz.



kowluk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw paź 22, 2009 15:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kowluk » czw paź 22, 2009 22:20

Co do czujnika to nie sądzę bo na gazie jest to samo a gaz ma swoj komputer ( chyba że sie mylę )
Odma i polaczenia sprawne sprwdziełm - na jednej rórce była mała dziurka ale zakleiłem .
Po nagrzaniu silnika jest lepiej ale zdarza się ze też zgasnie. Czesto jest tak, że gdy się nagrzeje to obroty schodza niżej i z dwa razy sie bujają . tak ja by się zadławił i silnik wolnych obrotów dopompował za dużo powietrza. Sa takie dni że jak sie troche nagrzeje to normalnie chodzi ( lecz żadko )
Czy jeszcze jakieś pomysły ? Ale mysle że czujnik sprawdze .



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 22, 2009 22:34

Trzeba żebyś opisał jak sprawdziłeś przepływomierz. Czy pewien jesteś szczelności dolotu? Ustawienia zapłonu i rozrządu? W sumie dużo rzeczy może dać takie objawy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw paź 22, 2009 23:46

kowluk pisze:Co do czujnika to nie sądzę bo na gazie jest to samo a gaz ma swoj komputer ( chyba że sie mylę )
Ja czytałem to co napisałeś i jestem świadomy że to samo masz na gazie i na benie i gdybym nie wiedział że to może być niebieski czujnik to bym o nim nie pisał :p

[ Dodano: Czw Paź 22, 2009 23:47 ]
kowluk pisze:Byłem w kilku warsztatach i nikt nie wie co to
fajnie jakbyś napisał co sprawdzali :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 455 gości