[mk3]Miganie i dzwięk lampki oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kubas6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 17:40
Lokalizacja: Dobczyce

Post autor: kubas6 » śr lut 15, 2006 21:30

Dokładnie!!

Kolega PIERR ma swietą racje. Miałem identyczny przypadek tej zimy jak "azizi". Wymieniłem w pierwszej kolejnosci (niepotrzebnie) czujnik cisnienia oleju bo myslałem ze to tylko jego wina. Okazało sie ze to wszystko wina rozrzedzonego przez bezyne oleju.Po odkreceniu korka spustowego w misie, wylała sie raczej czarna woda niz olej! Po zmianie oleju i filtra problem znikna natychmiast.
Jesli jednak to niepomorze to ratuje Cie tylko mechanik...

(A wszystko przez moje lenistwo!! hehe. Do pracy mam 1,5 km i zamiast na nogach to mecze golfika, no to dorobiłem sie w silniku parafiny i scieków zamiast oleju :DDD)

Pozdro dla wszystkich posiadaczy VW!!



winiar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw gru 08, 2005 00:26
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: winiar » śr lut 15, 2006 22:01

A jesli chodzi o filtr oleju to polecam zakupic w ASO oryginal (koszt 17 zł u mnie w Lublinie) bo po zmianie oleju i filtra przed tymi mriozami wszystko u mnie jest ook. Filtry FILTRONA maja inna konstrukcje niz oryginalne dlatego tez moze piszczec ten denerwujacy buzerek.



Awatar użytkownika
pier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lut 15, 2006 16:22
Lokalizacja: Nisko

Post autor: pier » czw lut 16, 2006 01:37

Witam
Co do wymiany filtra jak radzi kolega "winiar" to nic nie da przy tej operacji trzeba wymienić olej owszem pomoże ale na krutką meta dopuki olej nie rozcięczy się nadmiarem nie spalonej mieszanki paliwa a kogo stać na wymiane oleju i fltra co 3 tygodnie ??? owszem orginalne filtry są lepsze niż te z filtrona ale ja też zmieniałem na orginał i nic nie dało (pozatym koszt orginalnego niemieckiego filtra to 30 euro a nie 17żł za orginalne polskie podrubki niemców
) ja tyle płaciłem za filtr w niemczech przy okazi sprowadzania samochodów i nic to nie dało jeszcze nie słyszałem o lepszym rozwiązaniu problemu jak ten co opisałem wcześniej rozpytałem niemieckich mechaników i ono przy takim problemie też rozkładają ręce:(



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » czw lut 16, 2006 07:55

ja wczoraj wymieniłe olej i filtr bo i tak musiałem, zobacze jak teraz będzie się sprawować,
mechanik też mówił o którkich odcinkach jazdy, to samo co moi przedmówcy,
pojeździmy zobaczymy :)


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

anna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lut 17, 2006 10:41
Lokalizacja: batorz

Post autor: anna » pt lut 17, 2006 14:42

Cześć wszystkim, je też mam problem z świecącą kontrolką ciśnienia oleju w vw gol III,wymieniłam olej, filtry powietrza i oleju, dodam że przeważnie jeżdże krótkie trasy, byłam u mechanika ktory stwierdził że ciśnienie oleju jest na wolnych obrotach za niskie i dlatego brzęczy, zalecił wymianę czujnika -który będzie się wlączał przy 1. 0 bara Czy on ma rację- bo ja nie jestem przekonana - bądż każe mi kupić pompę oleju.
Pozdrowienia Anna K.



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » pt lut 17, 2006 14:50

ja zmieniłem na razie olej i filtr i zobacze jak będzie chodzić


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
pier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lut 15, 2006 16:22
Lokalizacja: Nisko

Post autor: pier » pt lut 17, 2006 14:52

Kupno nowej pompy nic nie da, ja też kupiłem nową dałem 150zeta i nie pomogło przeczytaj moją wcześniejszą wypowiedz mechanik poradził ci to co ja ale zalecam czujnik 1.2 do 1.6 bara



anna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lut 17, 2006 10:41
Lokalizacja: batorz

Post autor: anna » pt lut 17, 2006 15:03

Dzięki za podpowiedż, wymienię czujnik i zobaczę co sie będzie działo, a swoja drogą to świetnie że jest to forum i można dowiedzieć się wielu ciekawych informacji od użytkowników z różnym doświadczeniem związanych z użytkowaniem tego autka, bo inaczej to mechanicy by nas obdarli ze skóry. Pozdrowienia Anna K



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » pt lut 17, 2006 15:09

to daj znać który czujnik wymieniłaś, ile zapłaciłaś i jaki skutek, ja po 2 dniach jazdy na nowym oleju i filtrze na razie nie widze problemu, chodz pojawiał mi się tylko on gdy autko było rozgrzane dość dobrze, a teraz nie jeżdze w trasy więc ciekawe jak się zachowa,


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

skonka1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:09
Lokalizacja: Ostro

Post autor: skonka1 » pt lut 17, 2006 19:45

witam
mam pytanie moze wy mi pomożecie ...zwiekszyl mi sie poziom oleju w golfi 3 czy to jest normalne... moj mechanik twierdzi ze przyczyną tego jest to że jezdze na krotkich trasach silnik sie nie rozgrzewa i nie ma dobrego spalania a reszta paliwa przedostaje sie do oleju (czy coś takiego ).... z tym ze 3 tygodnie temu wymieniałam olej gdyż była podobna sytuacja



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 380 gości