Problem z pompą paliwa MK4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

radikan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 20:34
Lokalizacja: Kalisz

Problem z pompą paliwa MK4

Post autor: radikan » śr paź 21, 2009 21:07

Panowie mam taki problem: silnik 1,6 sr ciezko odpala po nocy, co moze byc powodem, zauważyłem jedna żecz , że kiedy wsiadam rano do auta i przekrecam kluczyk to nie slychac nabijania cisnienia w układ przez pompke paliwa, na jakiej zasadzie to działa ? Po kilku razach krecenia zaczyna byc słychac nabijajaca cisnienie pompe paliwa i po kilku nieudanych odpaleniach silnik odpala z półobrotu. Nadmienie ze filtr paliwa wymieniłemm, i bylem na kompie u mechanika - zadnych błedow niestety niewykryto - pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 21:08 przez radikan, łącznie zmieniany 1 raz.



wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » śr paź 21, 2009 21:38

Pompa powinna się uruchamiać po otwarciu drzwi kierowcy.Ale tylko po dłuższym postoju,to znaczy gdy spadnie ciśnienie w układzie paliwowym.Tak jak piszesz że po nocy, to musi być słychać pompę jak otworzysz drzwi kierowcy,powinna się wyłączyć gdy nabije do odpowiedniego ciśnienia.



radikan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 20:34
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: radikan » śr paź 21, 2009 21:44

A jesli jej niesłychac po otwarciu drzwi to co jest nie tak ? może miec to wpływ na to że silnik nie może odpalic ?
A tak pozatym to dzisiaj myslałem ze jest to wina przekaznika od pompki paliwa, zdjąłem wezyk doprowadzajacy paliwo do listwy i przekreciłem kluczyk na raz a paliwa wcale pompa nie nabiła, myslałem ze ona zawsze nabija cisnienie w ukladziem podejzewałem ze jest jkis czujnik cisnienia w ukladzie, odpowiedzialny za prace przekaznika pompy paliwa na postoju ale chyba tak nie jest!!!!
Skoro pracą przekaznika oprócz drzwi, steruje jeszcze stacyjka dlaczego nie zawsze po jej przekreceniu słychac nabijajaca cisnienie pompe paliwa, dopiero po kilku sekundach za 2 albo 3 przekreceniu kluczykiem słychac ja ?
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 22:00 przez radikan, łącznie zmieniany 4 razy.



wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » śr paź 21, 2009 22:24

Skoro po nabiciu ciśnienia się wyłącza to znaczy że jest czujnik ciśnienia paliwa.Po przekręceniu stacyjki pompa może się nie załączyć dla tego że bierze sygnał z układu zapłonowego.Jeżeli pokręcisz rozrusznikiem to na pewno się załączy.(tylko z tym wyciągniętym przewodem paliwowym nie proponuję tego robić) Sprawdz dla czego nie startuje po otwarciu drzwi.Właśnie dla tego żeby nie trzeba było po dłuższym postoju długo kręcić, rozwiązano to w taki sposób.Pompa nie dostaje sygnału że są otwarte drzwi,lub czujnik nie wykrywa spadku ciśnienia.



radikan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 20:34
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: radikan » śr paź 21, 2009 22:39

Z tymi drzwiami to sprawdzę ale z czujnikiem to chyba kleska, nie mam pojecia gdzie on moze byc ? Dzieki za pomoc :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 151 gości