Swieci się EPC;szarpie silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				roman58
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 907
 - Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
 - Lokalizacja: Podkarpacie
 - Kontakt:
 
17961 P1553  Sygnał czujnika wysokości n.p.m. / podciśnienie w kolektorze ssącym,            niedopuszczalna wartość sygnału. 
EPC- Elektroniczna kontrola ciśnienia
Układ kontroli i regulacji ciśnienia paliwa w układzie paliwowym. Mierzy aktualne ciśnienie w kolektorze ssącym i tak nim steruje, aby zapewnić stałe ciśnienie wtrysku.
			
									
									EPC- Elektroniczna kontrola ciśnienia
Układ kontroli i regulacji ciśnienia paliwa w układzie paliwowym. Mierzy aktualne ciśnienie w kolektorze ssącym i tak nim steruje, aby zapewnić stałe ciśnienie wtrysku.
- Jacek75
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 960
 - Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
 - Lokalizacja: Kraków
 - Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
 - Silnik: CAXA
 - Kontakt:
 
prawdopodobnie padla cewka lub masz nieszczelnosc w kolektorze ssacym czujnik rzadko pada. robiles adaptacje przepustnicy? sprawdz kanaly na missfire. miedzy 2000-3000obr najczesciej jeden cylinder pali losowo lub w skrajnym przypadku skrzynia.
obstawiam cewke na 99%
			
													obstawiam cewke na 99%
					Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 23:44 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
						- Jacek75
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 960
 - Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
 - Lokalizacja: Kraków
 - Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
 - Silnik: CAXA
 - Kontakt:
 
Nie zastanawialem sie nad tym ale log dynamiczny w czasie jazdy wskazal wypadanie zaplonu na jednym cylindrze dokladnie w zakresie obrotów 2000-3000 i to byla cewka po wymianie ustało. Felerne skrzynie ze slynnym mechanizmem różnicowym tez daja objaw szarpania w tym zakresie obrotow. Zrób porządny test. Po paru postach nas uświadamiasz ze jeszcze cos sie pojawia.... Sprawdź 14  i jeżeli się coś pojawi to 15 i 16 kanał i bedziesz wiedzial czy to od cewki.
			
									
									TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości
