[vento]problemy z obrotami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[vento]problemy z obrotami
Mam Vento 2.0 2E2 w ktorym glupieja obroty.
Caly problem tkwi w tym ze na wolnych buja obrotami nieznacznie ale wyczuwalnie, przy wcisnieciu pedalu gazu i probie utrzymania go na 2tys obrotow na postoju on powoli ( ok 5sek) schodzi na 1tys i tam zostaje, z kolei na LPG podczas jazdy po wzuceniu na luz schodzi z obrotowsilnika na ok 200 poczym go gwaltownie podbija na 1tys i schodzi powoli na 900 albo schodzi na 200 i gasnie.Na benzynie i na gazie przy delikatnym wcisnieciu(naprawde delikatnym) na gaz podchodzi lekko na obroty po czym z nich spada na ok.200 lub gasnie.POMOCY.wkurza mnie to do bialosci
Caly problem tkwi w tym ze na wolnych buja obrotami nieznacznie ale wyczuwalnie, przy wcisnieciu pedalu gazu i probie utrzymania go na 2tys obrotow na postoju on powoli ( ok 5sek) schodzi na 1tys i tam zostaje, z kolei na LPG podczas jazdy po wzuceniu na luz schodzi z obrotowsilnika na ok 200 poczym go gwaltownie podbija na 1tys i schodzi powoli na 900 albo schodzi na 200 i gasnie.Na benzynie i na gazie przy delikatnym wcisnieciu(naprawde delikatnym) na gaz podchodzi lekko na obroty po czym z nich spada na ok.200 lub gasnie.POMOCY.wkurza mnie to do bialosci
Ostatnio zmieniony pt lut 17, 2006 13:08 przez vento2e2, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kurcże mamy daw auta z tymi silnikami i dwa razy były problemy z wolnymi. Raz winien był regulator wolncyh ale to iaczej sie objawia: po zdjęciu nogi z gazu silnik przygasa i wraca za moment do właściwych obrotów które już stoją w miejcu. Chyba że jego zasilanie szwankuje, może wtyczkę tylko traz poprawić. Falowanie niewielkie było raz i okazał się odpięty jeden z wężyków podciśnieniowych pod rurą powietrzną dochodzącą do zespołu wtryskowego. Psprawdzał bym czy nie ma gdzieś nieszczelności w dolocie, sprawdził przeływomierz czy klapka w nim luźno chodzi i czy ma właściwe opory na stykach. A jak nie pomoże to chyba VAG powinien pomóc. Moze jeszcze czujniki temperatury, czujnik halla, ucieczka podciśnienia do serwa, na w\ężyk do zapłonowego nieszczelny, itd
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
ja w swoim 2E mialem podobnie.
Pojechalem pod komputer (VAG) i nic!
Czy wam bierze olej ???? Mi bral i to dosc sporo! wymienilem uszczelniacze na zaworach i jeden popychacz bo byl walniety no i obroty sa idealne! i mialem identycznie jak opisujecie! Ze jak lekko pedal gazu dalem to mi spadal tak do 300 obrotow znow na 1100 i spadal do 800. Albo gasl i ciezko bylo odpalic.
pozdrawiam
Pojechalem pod komputer (VAG) i nic!
Czy wam bierze olej ???? Mi bral i to dosc sporo! wymienilem uszczelniacze na zaworach i jeden popychacz bo byl walniety no i obroty sa idealne! i mialem identycznie jak opisujecie! Ze jak lekko pedal gazu dalem to mi spadal tak do 300 obrotow znow na 1100 i spadal do 800. Albo gasl i ciezko bylo odpalic.
pozdrawiam
[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
chodzi o podpięcie auta do komputera. Czasem można w ten sposob coś zdiagnozować. Co do brania oleju: oba nasze auta maja o 250000. To trochę biorą. Litr na 10000.vento2e2 pisze:Co to jest VAG
[ Dodano: Czw Lut 16, 2006 9:03 pm ]
a stukał ten popychacz?fuks pisze:eden popychacz bo byl walniety
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 375 gości