golfII 1.3 duzo pali -10l w miescie 8.7 trasa (sonda?)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

golfII 1.3 duzo pali -10l w miescie 8.7 trasa (sonda?)

Post autor: JABcok20 » sob maja 28, 2005 18:06

mam II 1.3 na wielopunkcie(skrzynia 4).pali duzó!! mialem go u mechanika to wymienil jakis zawor przy kopulce (taki grzybek).samochod po tej naprawie mogl schodzic na nizszer obroty i lepiej ruszal z miejsca.jednak mialem kiedys grzebane przy przeplywomierzu(zerwana plomba) mechanik tego nie ustawil:(.sam probowalem go ustawic lekko przekrecajc i sprawdzajac jak wchodzi na obroty(przy szybkim wcisnieciu w pierwszej fazie sie dusil, ale juz jest niezle. wymienilem rowniez czujnik ssania bo slyszalem ze lubi sie psuc.Nic nie dalo spalanie dalej wysokie. :rotfl:
Zauwazylem ze wolne obroty sa lekko nierowne a jak przycisne nagle gaz lekko sie dławi:( No i to spalanie.Gdy odlacze sonde lambda obroty sa wyzsze i jest dynamiczniejszy.to moze byc jej wina.Sprawdzic emisje CO2
to moze cos dac?moze cos jest zapchane?POMOCY!!!! :grrr:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz maja 29, 2005 18:16

Dzis zauwazyłem , że kabelek masowy przy kostce od sondy lambda jest przerwany i zaśniedziały.Zlikwidowałem ten problem i zresetowałem kompa i... chodzi lepiej ale gdy na 1 ruszam z miejsca i puszcze gaz aby szedł na wolnych obrotach to kawałek jedzie płynnie a po chwili lekko szarpie.Ten kabelek przy sondzie to chyba czesta usterka(juz o tym czytałem).



Awatar użytkownika
peterson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: czw lut 24, 2005 14:11
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: peterson » wt lut 07, 2006 22:45

Witaj Tez mam II 1.3 NZ Pamietasz moze kolory kabelków sondy Kupilem nowa i sa dwa biale, jeden czarny i szary


Piotrek

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » śr lut 08, 2006 01:30

Tak ma być. Oryginalnie w sondie w tym modelu sa trzy kabelki - 2 białe i jeden czarny. natomiast ta sonda, która kupiłeś w szarym kabelku ma jeszcze mase.

Sprawa podłaczenia jest prosta. Białe łaczysz z białymi (nie ma znaczenia który z którym) czrny z czarnym, a szary prowadzisz w okolice wtyczki od sony. możesz prosto zauważyć, ze we wtyczce przy silniku która jest do sondy sa trzy kabelki. Natomiast od dołu sa już cztery (czwarty brazowy) który jest przykręcony do silnika. To jest właśnie masa. Wystarczy że szary kabelek przykręcisz w tym samym miejscu i bedzie wszystko sci :pub:


Obrazek

Awatar użytkownika
peterson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: czw lut 24, 2005 14:11
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: peterson » śr lut 08, 2006 10:15

a mniej wiecej jakies namiary na tą wtyczke mozecie mi podac Tak jak bym chcial ją znaleść nie kladąc sie pod samochod Najlepiej jakies foto

OK znalazlem Dzisiaj pogoda lepsza Pomylilem sie Ja sprawdzilem kolory kabli od gory wtyczki czyli te ktore ida do kompa i dalej a od dolu dochodza dwa biale, jeden czarny i brazowy ktory jest obok przykrecony do silnika Pozdro
Ostatnio zmieniony śr lut 08, 2006 10:53 przez peterson, łącznie zmieniany 1 raz.


Piotrek

Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » śr lut 08, 2006 10:52

takie spalanie zima to bolesna norma tego silniczka :( moj tez tyle pil


kto szybko jedzie tego wolno niosa

Awatar użytkownika
peterson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: czw lut 24, 2005 14:11
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: peterson » czw lut 16, 2006 16:01

kupilem sonde 4 przewodowa a mam zalozona 3 przewodowa Na tej starej po prostu nie mam masy tego szarego kabelka Dobrze zrobie jak ten szwry wyciagne i przykrece tam gdzie mam mase przy wtyczce przykrecona??


Piotrek

Awatar użytkownika
RedmaN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn paź 24, 2005 23:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: RedmaN » czw lut 16, 2006 17:55

1.3 to Smok ! :majkel:



jozi5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lut 10, 2006 20:37
Lokalizacja: Lublin

Post autor: jozi5 » czw lut 16, 2006 18:31

Niewiem o czym wy mówicie
RedmaN pisze:1.3 to Smok !
mam własnie takiego 8,7 to on może spali ale gazu w mieście a nie etylinki na trasie



Awatar użytkownika
Jasio_Zawodnik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob paź 23, 2004 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Jasio_Zawodnik » czw lut 16, 2006 19:29

jozi5
to ty go w pychaqsz pod górki??
czy masz taki napęd jak flinstonowie??

szacunek.!


Może i mały mięsień ale za to jaka dusza!!
Teraz to chyba spory biceps jest :D

Awatar użytkownika
RedmaN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn paź 24, 2005 23:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: RedmaN » czw lut 16, 2006 20:42

mi bierze teraz w zime 13 litrów gazu; i jak pojechalem do gazownika to mnie wysmial ze chce do 10 zejsc :>

ale jezdze krotkie odcinki wylacznie w miescie
na trasie ciagnie mi kolo 10 literkow



Pieciaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: Polska

Post autor: Pieciaa » czw lut 16, 2006 21:15

Ja tez mam 1.3 NZ i teraz mi pali po miescie 8 do 8,5 L benzynki i nic wiecej :)) A jak jechcalem nim w trase ostatnio to zszedl mi do 6 literkow :)) Jaki macie % CO w spalinkach ze wam tyle pali??


..-----..

MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » czw lut 16, 2006 22:06

1.3 to smok :satan:

dla porownania 1.8 112KM 9,5l/100 pb 98 ...
wrazenia o niebo lepsze :satan:

a jak wszystkim tłumacze ze male pojemnosci sa przereklamowane to mi nikt nie wierzy :rotfl:

a co do Nzta pb nie przekraczal mi 8-8,5 lpg max 10 ale po porzadnym wyregulowaniu...
nie wiem ale moze ta krzynka swoje robic...


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » pt lut 17, 2006 01:32

mój 1.3 nz pali 7.2-8.5 w lecie i około 9.5-10 w zimie (dziś sprawdzałem spalanie- zalałem do pełna, weszło 47 litrów a na dystansometrze było 501 km, rachunek prost- 9.6l/100km)
dodam jeszcze ze jeżdżę na krótkich odcinkach 10-15 km i w górzystym terenie.

ps: niedawno pojawił się mały problem z wolnymi obrotami-na zagrzanym silniku 1200-1400 obr/min, jutro jade na marsztat podpiąć do kompa-30zł, a może dowiem sie czy mi coś padło czy kwestia regulacji :foch:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 344 gości