ciezko kreci...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

ciezko kreci...

Post autor: mirek272 » wt paź 20, 2009 15:13

Witam.Tak jak w temacie.Mam dobry akumulator na 100% a ciężko kreci po paru godzinach postoju>co to moze byc? Czy olej w skrzyni jak zalalem na mineralny moze miec wpyw na to? bo mam wrazenie ze od tamtej pory tak jest.Jak ktos ma jakies pomysly to niech mi pomoze.Z góry dzieki za pomoc. :pub:



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » wt paź 20, 2009 15:44

Olej w skrzyni nie ma nic do kręcenia rozrusznikiem.
Sprawdź napięcie na akumulatorze przed odpaleniem, na odpalonym, o po zgaszeniu silnika. Zobacz jakie masz ładowanie. Jak po kilku godzinach aku będzie miał np. zamiast 12v po zgaszeniu 10v to znaczy, że albo coś mu zżera prąd, albo sam aku jest słaby.



Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » wt paź 20, 2009 16:00

a pasek alternatora jak bedzie za mocno naciagniety to moze miec wpływ na to?? bo niedawno zmienialem...



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » wt paź 20, 2009 16:24

Jeżeli się ciężko kręci kółko alternatora to będzie miało wpływ.



Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

Post autor: ŁukaszMan » wt paź 20, 2009 16:37

Kolego zmierz napięcie aku i w momencie gdy będziesz zapalał też mierz i zobacz na ile Ci spadnie. Ładowanie u mnie np. jest w granicach 13.8V i jest ok. Porównaj jak jest u ciebie. Napięcie może zabierać Ci też alarm. U rodziców w Fiacie tak miałem.

A odnośnie aku to również spotkałem się z tym że niby sprawny bo miał 6mieś i były podobne objawy jak u ciebie. Ciężko palił ale jak auto było rozgrzane to było już ok.

Inne objawy są jak aku jest padnięty , a np. gdy posypią się (łożyska-tulejki) rozrusznika. Bo wtedy też będą opory przy rozruchu.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt paź 20, 2009 16:40

Wpływ oleju w skrzyni łatwio wyjasnisz odpalając z wciśniętym sprzegłem. Jednak bedzie to albo zacierający sie rozrusznik albo marne połączenia elektryczne rozrusznika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

Post autor: ŁukaszMan » wt paź 20, 2009 16:40

A co do oleju w skrzyni to gdy zapalasz samochód z wciśniętym pedałem sprzęgła to wtedy skrzynia jest odłączona od silnika i nie ma to wpływu na rozruch silnika.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości