panowie potrzebuje schematu ukladu elektrycznego mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

farmero91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 22, 2009 00:20
Lokalizacja: kutno

panowie potrzebuje schematu ukladu elektrycznego mk2

Post autor: farmero91 » wt paź 20, 2009 16:19

jak w temacie potrzebuje schematu podlaczenia elektrycznego mk2 1.3 na gazniku, ten sam silnik montowany byl w warturgu, po przekladce silnika do mk1 cewka przestala dawac wysokie napiecie oddalem auto do elektryka, ale powiedzial ze byloby bardzo fajnie gdybym zalatwil mu ten schemat, licze ze ktos to posiada :bigok:



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt paź 20, 2009 16:40

farmero91 pisze:oddalem auto do elektryka, ale powiedzial ze byloby bardzo fajnie gdybym zalatwil mu ten schemat
oddaj do innego elektryka jak ten z gaźnikowcem sobie nie daje rady


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt paź 20, 2009 16:43

Faktycznie, masz trzy elementy: czujnik halla, moduł wzmocnienia i cewka. No i same kable zapłonowe łącznie z kopułką. Przeciętnemu mechanikowi takie elementy walają sie po warsztacie i wyjaśniłby nawet bez sprawdzania elektryki co się zepsuło przez prostą podmiane na próbę.

[ Dodano: Wto Paź 20, 2009 4:44 pm ]
Zwróć mu uwagę że w MK1 w aparacie zapłonowym nie było czyjnika halla tylko styki i pewnie nie było modułu wzmocnienia. Potrzebne sa te elementy teraz i powinna być inna cewka dostosowana do modułu a nie do stykowego aparatu zapłonowego


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

farmero91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 22, 2009 00:20
Lokalizacja: kutno

Post autor: farmero91 » wt paź 20, 2009 16:57

Paweł Marek, cewke mam od tego silnika, mam tez jakis modol o ktorym kumplem od ktorego bralem silnik mowil ze to jakis sterownik ssania ja sie na kabelkach w ogole nie znam, dlatego prosze o pomoc;)


[url=http://www.naglebie.pl][img]http://img153.imageshack.us/img153/2608/banerek.jpg[/img][/url]
[img]http://images35.fotosik.pl/154/fc4ec93430fdbb3a.jpg[/img]
polo 86c -> [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3880345#3880345[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości