Gaśnie silnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sowa123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt paź 20, 2009 10:59
Lokalizacja: znikąd

Gaśnie silnik

Post autor: sowa123 » wt paź 20, 2009 11:02

Witam, golf 4 1.4 16v 2000 r
otóż problem polega na tym, że np na miescie jechalem 30km/h i w tym momencie (nie zawsze, zdarzylo mi to sie jak na razie 3 razy przez 2 dni !) zgasł silnik. Na desce pali sie kontrolka akumluatora do tego nie dziala wspomaganie, oraz hamulce bardzo slabo. Boje sie trasy, przy wiekszej predkosci moge miec wypadek podczas gdy silnik zgasnie. Co moze byc przyczyna?
Prosze o odpowiedzi.
Z góry dzieki.
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 12:31 przez sowa123, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
DziQ_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 25, 2008 17:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: DziQ_2 » wt paź 20, 2009 11:10

Cześć, a jak się zachowuje w ogóle silnik, czy drży, czy trzyma obroty. Myślę że pomóc może wyczyszczenie przepustnicy i jej adaptacja. no i warto by podłączyć pod vaga i zobaczyć czy błędów nie ma.



sowa123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt paź 20, 2009 10:59
Lokalizacja: znikąd

Post autor: sowa123 » wt paź 20, 2009 12:07

Szczerze mówiąc silnik zachowuje się bardzo dobrze, obroty w normie, nic nie faluje, nic nie drży.
Najczęściej to zdarza się podczas zmiany biegu, lub kiedy jade przy wyluzowaniu. Zaobserwowałem przed chwilą kiedy jechałem po miescie obrotomierz i czasem przy zamiane biegu lub wyluzowaniu spadają obroty do 300 i podnoszą sie za chwile do 750, a czasem fura zgasnie.
Aha dodam jeszcze, że podczas jazdy przy zmianie biegu lekko szarpie, natomiast przy 3tys obrotow i wiecej jest ok.
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 15:51 przez sowa123, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
reanimat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 14:42
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: reanimat » wt paź 20, 2009 12:13

proponuje sprzedać MK4 i kupić w dobrym stanie MK2 :crazy: wychodzi na to, że będziesz miał mniejszy kłopot:D



sowa123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt paź 20, 2009 10:59
Lokalizacja: znikąd

Post autor: sowa123 » wt paź 20, 2009 12:29

reanimat pisze:proponuje sprzedać MK4 i kupić w dobrym stanie MK2 :crazy: wychodzi na to, że będziesz miał mniejszy kłopot:D
Kolego ja szukam pomocy w naprawie jezeli nie masz nic ciekawego do powiedzienia nie rob spamu ;/



Awatar użytkownika
waflocki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr sty 07, 2009 17:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: waflocki » wt paź 20, 2009 13:12

sowa123, A ty kolego mógłbyś poszukać trochę na tym forum zamiast od razu zakładać nowy temat. na pewno szybko znajdziesz odpowiedz na swoje pytania. Powodzenia



sowa123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt paź 20, 2009 10:59
Lokalizacja: znikąd

Post autor: sowa123 » wt paź 20, 2009 15:52

Aha dodam jeszcze, że samochód dobrze się sprawuje jak ma duzo benzyny w baku. Teraz wskaznik dochodzi do czerwonej kreski. Czy myslicie ze to moze byc pompa paliwa?



Awatar użytkownika
waflocki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr sty 07, 2009 17:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: waflocki » wt paź 20, 2009 16:01

sowa123 pisze:Na desce pali sie kontrolka akumluatora do tego nie dziala wspomaganie, oraz hamulce bardzo slabo
- czy te objawy są po zgaszonym silniku- jeżeli tak to jest normalne. Co do gaszenia silnika to w tych samochodach z reguły się to dzieje przez zabrudzoną przepustnice. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114 . Może to być też pompka paliwa- żeby to sprawdzić musisz się do niej dobrać i sprawdzić czy wytwarza odpowiednie ciśnienie-przynajmniej tak mi kiedyś mechanik sprawdzał. Poza tym jeżeli pompka wytwarza za małe ciśnienie to jest to widoczne np. jak dodasz gaz i reaguje z opóźnieniem, szarpanie silnikiem podczas dodawania gazu na bagu, nie równe obroty na biegu jałowy itp.



Awatar użytkownika
Hubert
Grupa Zachodniopomorska
Grupa Zachodniopomorska
Posty: 341
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 10:51
Lokalizacja: ZBI Tychowo

Post autor: Hubert » wt paź 20, 2009 17:15

Witam,

Miałem taki sam problem i uszkodzona była przepustnica
chodziła tylko na lince i niebyła sterowana przez komputer ,czyli padła jej elektroniczna część więc wymieniłem przepustnice :grin: i wszystko jest ok.

Pozdr.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 405 gości