MK III na zimnym kopci i nie wchodzi na obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » pn lut 06, 2006 12:44

homsky pisze:
mój Autronic AL-700 nie radzi sobie, pisze celowo "mój" bo może ktos ma tez takiego Autronica i u kogoś to sie wyśmienicie sprawuje?
tez mam takiego kompa i objawy - tyle ze do tej pory (ponad rok) nie bylo takich problemow - pojawily sie po wizycie w warsztatcie - wyjmowali silnik, moze cos zle podlaczyli? albo tak jka mowilescie wczesniej zle ustawili emulacje, chyba musze do nich podjechac, wczesniej zrobie reset,
pozdro!!


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn lut 06, 2006 16:42

Forester pisze:tez mam takiego kompa i objawy - tyle ze do tej pory (ponad rok) nie bylo takich problemow - pojawily sie po wizycie w warsztatcie - wyjmowali silnik, moze cos zle podlaczyli? albo tak jka mowilescie wczesniej zle ustawili emulacje, chyba musze do nich podjechac, wczesniej zrobie reset,
Bardziej prawdopodobne , że czegos nie podłaczyli i dlatego teraz jest cos nie tak, a co do ustawienia emulacji to nic nie kombinuj skoro przez rok czasu było dobrze, dopiero po wyciaganiu silnika jest cos nie tak. Autronic nawet po odłaczeniu prądu nie traci swoich ustawień także w jego zaprogramowanych ustawieniach nic sie nie mogło raczej zmienić , ale możesz odpiąc akumulator żeby zrestartowac komputera benzynowego bo może złapał jakis błąd i teraz ci głupieje, jeżeli reset nic nie dał , to wal prosto do warsztatu bo cos nie tak poskładali fachowcy od wyciagania silnika!
Daj znac jak sie uporasz ze swoim problemem.



Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » pn lut 06, 2006 18:03

homsky pisze:
Forester pisze:tez mam takiego kompa i objawy - tyle ze do tej pory (ponad rok) nie bylo takich problemow - pojawily sie po wizycie w warsztatcie - wyjmowali silnik, moze cos zle podlaczyli? albo tak jka mowilescie wczesniej zle ustawili emulacje, chyba musze do nich podjechac, wczesniej zrobie reset,
Bardziej prawdopodobne , że czegos nie podłaczyli i dlatego teraz jest cos nie tak, a co do ustawienia emulacji to nic nie kombinuj skoro przez rok czasu było dobrze, dopiero po wyciaganiu silnika jest cos nie tak. Autronic nawet po odłaczeniu prądu nie traci swoich ustawień także w jego zaprogramowanych ustawieniach nic sie nie mogło raczej zmienić , ale możesz odpiąc akumulator żeby zrestartowac komputera benzynowego bo może złapał jakis błąd i teraz ci głupieje, jeżeli reset nic nie dał , to wal prosto do warsztatu bo cos nie tak poskładali fachowcy od wyciagania silnika!
Daj znac jak sie uporasz ze swoim problemem.
poprzednio odlanczalem aku jak mi obroty falowaly (na lpg), albo na niskich obrotach skakal jak zaba(na lpg - na bezynie bylo ok)

ja myslalem ze resestuje ustawienia kompa od gazu a tu sie okazuje ze od benzyny. myslalem ze jak robie reset - to sie kasuja ustawienia kompa lpg i trzeba jechac do gazownikow co by znowu go ustawili...no ale...czlowiek sie uczy cale zycie :okej:
jutro sprawdze co da reset
pozdro!!


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn lut 06, 2006 18:23

Forester pisze:a myslalem ze resestuje ustawienia kompa od gazu a tu sie okazuje ze od benzyny. myslalem ze jak robie reset - to sie kasuja ustawienia kompa lpg i trzeba jechac do gazownikow co by znowu go ustawili...no ale...czlowiek sie uczy cale zycie
akurat tego że Autronic nie resetuje sie po odłaczeniu akumulatora to wiem od moich gazowników, a sprawdziłem to na własnej skórze bo miałem wprowadzane zmiany w ustawieniach Autronica a potem odpinałem aku bo kleme wymieniałem i ustawienia nie uległy "skasowaniu"



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » pn lut 06, 2006 20:52

a mi tesh kopci tyle ze na siwo (bialo??) i na benzynie i na gazie silnik RF gaznik 2e2 - cos moze byc z nim nie tak np ustawienie CO2


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn lut 06, 2006 21:59

preker20 pisze:a mi tesh kopci tyle ze na siwo (bialo??) i na benzynie i na gazie silnik RF gaznik 2e2 - cos moze byc z nim nie tak np ustawienie CO2
jezeli to kopci na biało to może byc poprostu para wodna która teraz szczególnie w niskich temperaturach sie kondensuje w wydechu i wylatuje w postaci białej (siwej) chmury , to normalny objaw i skład mieszanki nie ma tu nic do rzeczy, szczególnie widac ten efekt jak silnik jest jeszcze zimny.



ramirez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lis 10, 2005 15:27
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: ramirez » wt lut 07, 2006 23:30

Forester, mam tak samo wszystko bylo dobrze do momentu wyjecia silnika sam niewiem co sie dzieje kopci osad na sniegu napisz mi co zrobiles czy pomoglo cos w twoim przypadku ja chyba zabiore sie za przejzenie sondy lambdy i silniczek krokowy przemyje ale wczesniej zrobie ten reset



Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » śr lut 08, 2006 13:16

homsky pisze:
Daj znac jak sie uporasz ze swoim problemem.
narazie wyglada na to ze problemy ustapily po resecie, dzieki!! :pub:

[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 12:17 ]
ramirez pisze:Forester, mam tak samo wszystko bylo dobrze do momentu wyjecia silnika sam niewiem co sie dzieje kopci osad na sniegu napisz mi co zrobiles czy pomoglo cos w twoim przypadku ja chyba zabiore sie za przejzenie sondy lambdy i silniczek krokowy przemyje ale wczesniej zrobie ten reset

jestem po resecie, silnik zdecydowanie rowniej pracuje na benzynie, na lpg normalnie - czyli dobrze. teraz juz nie dymi tak bardzo, troche jeszcze smoli snieg na zimnym, ale przypuszczam ze to z powodu zbyt wysokiego stanu oleju. nie gasnie - do tej pory zdarzalo sie ze dopoki nie zalapal temp. to jak jak wrzucalem sprzeglo przy dojezdzie do swiatel to gasl i zwykle trwalo zanim odpalil znowu (wczesniej za kazdym razem palil od cyku) ze cale zielone probowalem odpalic i nic - dopiero na nastepnym zielonym zaskakiwal. sprawdzilem to tylko na dzisiejszej jezdzie, wiec nie wiem czy to juz na stale bedzie ok, ale jak cos to jeszcze sie odezwe :bigok:
pozdro!!

[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 11:02 ]
problem jednak powraca :grrr: , reset pomaga ale tylko na 1 jazde, chyba pojade w koncu do tych mechanikow ( :ass: )


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

jusci
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw paź 07, 2004 18:25
Lokalizacja: Zamość LZ
Kontakt:

Post autor: jusci » czw lut 16, 2006 21:23

Byłem zmuszony założyć przekaźnik do resetu kompa. Nie pomagały żadne regulacje, łapał błędy i kulawo chodził na benzynie.
Pytanie jest takie: Czy można odłączyć ten przekaźnik? Jak to można zrobić? Czy wystarczy odłączyć go od akumulatora? Teraz jak jest zimno to rano trzeba troche pojeździć na benzynie zanim się rozgrzeje. Ale w końcu przyjdzie wiosna i właściwie nie bede jeździł na benzynie tylko praktycznie chwile po odpaleniu przerzucam na gaz. Wiec bledy w kompie beda mnie mało obchodzić. Po co wiec meczyc komputer resetami.
Co o tym myślicie? :-k


pozdro!

vwfun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob paź 29, 2005 00:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vwfun » wt kwie 11, 2006 01:54

jak zmienic emulacje sondy na "masa".nie widze u siebie zadnego komputerka i nie wiem na czuym to polega



Awatar użytkownika
krajzmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lip 29, 2005 18:14
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: krajzmen » wt kwie 11, 2006 12:51

Witam wszystich widze że mój temat dotyczy wielu golfików, u mnie jak doradzil mi wielkie głowy zmiana emulacji wiele nie pomogła,Ostanio pare dni temu miałem wystrzał w kolektor i rozwaliło mi tak zwany "tłumik" coś jak dyfuzor, ominąłem ten problem łącząc te węże na krótko no i ku mojemu zdziwieniu autko chodziło super na benzynie na zimnym silniku.No ale wszystko dobre sie szybko kończy drugi wystrzał i znowu chodzi Hu.... Wreszcie znalazłem spoko kolesia z kompem i wywala mi błąd przepływomierza ,narzazie go odpiołem całkiem i jak znajde jakiś w rozsądnej cenie to wymienie ,wieć myśle że to może być wielki problem tego kopcenia na zimnym ale to sie okaże jak wymienie na nówkę


TDI TO KRÓL SILNIKÓW

Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » śr kwie 12, 2006 10:12

vwfun pisze:jak zmienic emulacje sondy na "masa".nie widze u siebie zadnego komputerka i nie wiem na czuym to polega
emulacje ze standardowej na mase zmienia sie w programie podlaczajac sterownik(komputerek) z IG do PC
tak to sie robi w IG II generacji, jesli nie masz komputerka to pewnie masz I generacje i nie wiem co w tym przypadku sie robi
daj meila to na skrzynke wysle ci fotke jak on moze wygladac


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr kwie 12, 2006 10:59

vwfun napisał/a:
jak zmienic emulacje sondy na "masa".nie widze u siebie zadnego komputerka i nie wiem na czuym to polega


emulacje ze standardowej na mase zmienia sie w programie podlaczajac sterownik(komputerek) z IG do PC
tak to sie robi w IG II generacji, jesli nie masz komputerka to pewnie masz I generacje i nie wiem co w tym przypadku sie robi
daj meila to na skrzynke wysle ci fotke jak on moze wygladac
_________________

Jezeli kolega VWFAN nie ma ma komputera (sterownika) LPG to znaczy że ma instalację I-generacji i w tym przypadku nie ma mowy o żadnych emulacjach, jezeli taka instalacja jest załozona do auta z sondą lambda i wtryskiem sterowanym komputerem benzynowym (tak jak w RP), to konieczne jest założenie przekaźnika do resetu komputera benzynowego, tak żeby kasowały sie błedy łapane podczas jazdy na LPG! Podejżewam że gazownicy takowy reset ci zrobili!
Jeżeli nie wiesz czy masz instalacje LPG z komputerem czy bez, to zobacz na gumowy przewód gazowy co idzie z reduktora do miksera czy na nim jest zwykła śruba czy silniczek krokowy z podpietymi kablami.



Awatar użytkownika
fuks
GTi Edition
GTi Edition
Posty: 248
Rejestracja: pt lis 12, 2004 21:39
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: fuks » śr kwie 12, 2006 11:34

mi wlasnie fachowcy tak spierniczyli robote od gazu, ze zalozoli mi niby instalcje II genreacji ale nie mam komputrera tylko na tym przewodzie mam ten silniczek krokowy. Wiec jak to jest? mi takze na zimnym przerywa, da rade u mnie zrobic ta emulacje na masa??


[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości