[polo]Latanie kierownicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[polo]Latanie kierownicy
Witam. Mam problem z lataniem kierwownicy na wolnych obrotach podczas postoju w polo 92r. diesel. Pomyslałem ze bedzie to wina poduszki przy skrzyni biegow. i wymieniłem ja niestety wstrzasy wzmogły sie na caął tapicerke z przodu :/ czego to wina?? za twardej poduszki moze czego innego??, lub mam za mocno dokrecona ta poduszke?
Ostatnio zmieniony pt lut 10, 2006 14:06 przez b4ko, łącznie zmieniany 1 raz.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Po pierwsze: czy twoja polówka była walona?Jeżeli tak,to opowiem ci historie mojego gofra.Kupiłem walonego-wiedziałem co brałem,ale taka była akurat konieczność.Samochodem trząchało.Podkrręcałem obroty- nic.Wymieniłem poduchę tylną sinika-gorzej!Poduchę przednią - to samo!Podpowiedzieli mi : poluzuj śruby poduszek,odpal silnik,poszarp nim i dopiero dokręć.Póki były luźne,było w miarę.Dokręciłem - telepka!robiłem kiedyś pękniętą chłodnicę,był luz,więc jeszcze raz się przybrałem.Odkęciłem nakrętke przedniej silnika i podporę ( wyjmujesz rozrusznik) Odciąłem boschem,tak,ze zostałała sama blacha z otworem na śrubę poduszki,załozyłem ją na podyszkę,a podporę na silnik i złapałem na sruby.Wynik - 5mm przesuniecia w prawo!!!!!!!!!Musiało prężyć!Przyłapałem tak migomatem,wyjąłem i obspawałem.Złożyłem-różnica nieporównywalna.Pozdrob4ko pisze:czego to wina??
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Ta zmiana obrotów może być nawet niewychwytywalnauchem a drgania zanikną.Zmniejszenie spowoduje rzadszy samozapłon czyli rzadziej będzie eksplozja w cylindrze a chodzi tu o to aby te wybuchy były tak często aby te drgania zniknęły.Owszem możesz pokombinować do góry i na dół z obrotami poprostu musisz zmienić częstotliwość.Zresztaą to musisz robić na ciepłym silniku bo na zimnym inaczej pracuje i do tego w zimie i w lecie na zimnym jest inaczej.U mnie w busie w tdi podniesienie o 25 obrotw dało bardzo dużo.
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 145 gości