Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kicoro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr paź 14, 2009 12:44
Lokalizacja: Katowice

Post autor: kicoro » czw paź 15, 2009 22:53

Z tego co czytałem nie bedzie problemu, czujnik wykorzystywany jest tylko przez licznik i do określenie czy olej jest do wymiany.


[S] VFIZ + ew. licznik FIS do VW/Skoda/Seat (mk4)

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pt paź 16, 2009 17:00

ok fajnie to trzeba poszukac teraz czujnika.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » pt paź 16, 2009 17:52

Nareszcie udało się rozwiązać mój problem z błędem "FAIL" w nowym 1J5 920 826.
Wygląda na to że kupiłem licznik z uszkodzonym wsadem eeprom, po wgraniu dumpa znalezionego w sieci i podesłanego przez kolegę kicoro problem zniknoł.
Teraz już mogę normalnie zalogować się do licznika podając PIN i dodawać/usuwać kluczyki. :helm:

Serdeczne podziękowania dla greg`a który również poświęcił sprawie sporo czasu i dla kicoro za finalne rozwiązanie problemu.
Wiszę Wam koledzy skrzynke piwa :pub: :bigok:



Awatar użytkownika
kornas2007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:33
Lokalizacja: wołomin

Post autor: kornas2007 » ndz paź 18, 2009 22:26

witam wszystkich mam pytanko kolega rozbiłswego mk4 99r :-({|= i oddał mi swoje zegary i manetki :majkel: .tylko nie ma na nim żadnej nalepki z numerami z resztą u mnie też niema :grrr: ja mam mk 4 2001 chciałbym się dowiedzieć co zrobić żeby je przełożyc obydwa gofry to tdi .czy może ktoś z okolic warszawy by mi pomógł oczywiście otpłatnie :okej: przepraszam za rozpisanie i dziękuję za uwagę



greg

Post autor: greg » ndz paź 18, 2009 22:34

kornas2007, skontaktuj się ze mną na pw - mam pomysł jak to rozwiazać



Awatar użytkownika
kornas2007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:33
Lokalizacja: wołomin

Post autor: kornas2007 » ndz paź 18, 2009 22:41

sorki ale co to jest pw
:blush:



greg

Post autor: greg » ndz paź 18, 2009 22:48

pod tym co napisałeś są przyciski "profil" , "pw" , "email"



paco1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: wt maja 12, 2009 22:08
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: paco1988 » wt paź 20, 2009 10:04

Witam witam i o zdrowie pytam. Drodzy forumowicze jest lipa ja ksie patrzy :crazy: Zamienilem swoje stare zegary 1J0 920 826 na 1J5 920 825C oddalem samochod jakiemus pajacowi a konkretnie temu http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=561104 zeby mi je ogarnol tak zeby dzialaly ( o zialal immo i nie odpalal). Niby sie udalo bo samochod odpala i jezdzi ale sa nastepujace problemy :
1. mruga kontrolka od immo
2. nie dzialaja szyby i lusterka
3. po wyjeciu zegarow samochod normalnie odpala :crazy:
Tak wiec zabralem dupsko i pojechalem do innego speca ktory po ogledzinach powiedzial ze jest straszny syf sterowniku i zeby to zrobic musze wybulic 600 zl :crazy: Prosze o pomoc !!!!!!!!!!!!



greg

Post autor: greg » wt paź 20, 2009 15:09

paco1988 pisze:1J0 920 826 na 1J5 920 825C
czyli immo 3 na immo 2 - gość ci po prostu wyłączył immo bo byś nie odpalił samochodu. Musisz kupić zegary immo 3



paco1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: wt maja 12, 2009 22:08
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: paco1988 » wt paź 20, 2009 15:16

greg pisze:
paco1988 pisze:1J0 920 826 na 1J5 920 825C
czyli immo 3 na immo 2 - gość ci po prostu wyłączył immo bo byś nie odpalił samochodu. Musisz kupić zegary immo 3
he czyli zaladowalem sie w balona :blush: no coz bywa i tak :jezor: a jeszcze jak moglby mi ktos powiedziec czy da sie to z powrotem wlaczyc i zebym smigal sobie na starych zegarach ????

[ Dodano: 20 Paź 2009 15:21 ]
aa i jeszcze jedno . moglby mi ktos podac numery licznikow z immo 3 zebym nastepnym razem nie dal ciala przy zakupie :grin:



Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » wt paź 20, 2009 16:07

paco1988 pisze:Zamienilem 1J0 920 826 na 1J5 920 825C
A nie kożystniej było przełożyć tarcze i wskazówki... ? :kac:
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 16:10 przez owies, łącznie zmieniany 1 raz.



paco1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: wt maja 12, 2009 22:08
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: paco1988 » wt paź 20, 2009 16:11

owies pisze:i
paco1988 pisze:Zamienilem swoje stare zegary 1J0 920 826 na 1J5 920 825C
A nie lepiaj było przełożyć tarcze i wskazówki... ?

he pewnie i lepiej ale w starym nie dzaialal fis dlatego wymienialem calosc :grin:



ukiloki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: wt sty 29, 2008 00:05
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: ukiloki » wt paź 20, 2009 17:33

panowie ipanie, do zegarow immo2 moznma wgrac wsad immo3 , sprzeatowo to sa te same zegary, testowalem wielokrotnie, tak wiec nie ma co patrzec jakie zegary sie kupuje, wszystko da sie zrobic, w razie czego pw



Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » wt paź 20, 2009 17:41

skoro tak, to dla paco1988 najszybciej byłoby zgrać eprom ze starego licznika i wstawić do nowego, przy czym to moze niezbyt elegancka metoda. :grin:


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 341 gości