ciezko mu odpalic "ponownie"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Daro^^
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz wrz 20, 2009 15:41
Lokalizacja: Małopolska

ciezko mu odpalic "ponownie"

Post autor: Daro^^ » sob paź 17, 2009 08:50

witam ostatnio zauwazylem ze auto nie chce odpalic od tzw. Kopa , trzeba tak z 10 sekund ponad odczekac po wlozeniu kluczyka az wszystkie kontrolki pogasna itp. Problem w tym ze jak ktos jedzie tym autem 1 raz i gdzies tam mu zgasnie to trzeba cala czynnosc powtarzac bo inaczej go tak dusi jak by nie mogl zaskoczyc ,w czym moze tkwic przyczyna? Mam nadzieje ze mnie zrozumiecie bo pisze z telefonu



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1648
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » sob paź 17, 2009 17:42

Przecież w każdym samochodzie trzeba czekać aż kontrolki pogasną... A jaki to silnik diesla ?



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » sob paź 17, 2009 17:54

Witam , jeżeli silnik już rozgrzany to moze to być dwumas

[ Dodano: 17 Paź 2009 17:56 ]
Napisz jaki silnik i ile przebiegu



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob paź 17, 2009 18:10

wojtas46 pisze:Witam , jeżeli silnik już rozgrzany to moze to być dwumas
heeee?? :goof: Co ma dwumasowe koło zamachowe do trudności w rozruchu auta...??
Bo chyba to miałeś na myśli pisząc
wojtas46 pisze:dwumas
Jaki to silnik... benzyna diesel i oznaczenie.. Jest multum tematów w wyszukiwarce...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » sob paź 17, 2009 18:20

No wiem to od kumpla z serwisu Skody , zresztą sam miałem z tym do czynienia

[ Dodano: 17 Paź 2009 18:22 ]
Tojest sprawa do sprawdzenia , nie chciałbym miec racji



Daro^^
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz wrz 20, 2009 15:41
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Daro^^ » sob paź 17, 2009 23:37

1.6 SR 8V , nawet jezeli jest rozgrzany poprostu nie ma opcji po zgaszeniu tak jak w innych autach którymi jezdzilem odpalic i jechac , tak aby nie zatamowac ruchu trzeba czekac te 10 sek do próby odpalenia tak go dusi a jak mu sie juz uda odpalic to zaczyna sie ponizej tysiaca obrotow bo jak normalnie odpalam zawsze jest równy tysiąc



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz paź 18, 2009 00:39

Daro^^ pisze:1.6 SR 8V , nawet jezeli jest rozgrzany poprostu nie ma opcji po zgaszeniu tak jak w innych autach którymi jezdzilem odpalic i jechac , tak aby nie zatamowac ruchu trzeba czekac te 10 sek do próby odpalenia tak go dusi a jak mu sie juz uda odpalic to zaczyna sie ponizej tysiaca obrotow bo jak normalnie odpalam zawsze jest równy tysiąc
Więc silniczek w benzynie.. Zacznij może od sprawdzenia stanu filtrów -paliwa, powietrza.
Sprawdziłbym też świece i przewody wysokiego napięcia oraz kompresję na cylindrach.
Możesz też podpiąć się pod Vag-a i sprawdzić błędy jakie się pojawią. Wiem ,że nie jest to dieselek ,ale sprawdzić zawsze można.
Wszystko to zrobisz u mechanika VW lub stacji diagnostycznej.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » ndz paź 18, 2009 01:13

Przepływomierz sobie sprawdź, mam ten sam silnik, ostatnio zapomniałem go podpiąć po wymianie filtru powietrza i auto nie chciało ruszyć na wciśniętym pedale gazu nawet to dechy.



Golonko vw4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
Lokalizacja: B-stok

Post autor: Golonko vw4 » ndz paź 18, 2009 12:01

Daro^^ pisze:1.6 SR 8V , nawet jezeli jest rozgrzany poprostu nie ma opcji po zgaszeniu tak jak w innych autach którymi jezdzilem odpalic i jechac , tak aby nie zatamowac ruchu trzeba czekac te 10 sek do próby odpalenia tak go dusi a jak mu sie juz uda odpalic to zaczyna sie ponizej tysiaca obrotow bo jak normalnie odpalam zawsze jest równy tysiąc
Po pierwsze to nie jest 8V, tylko 8R tzn 8 zaworowy Rzędowy. Sprawdz filtr paliwa i powietrza bo może go zalewa paliwo albo za mało powietrza.



Awatar użytkownika
wolny83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 16:17
Lokalizacja: sląsk -SO-

Post autor: wolny83 » ndz paź 18, 2009 21:36

Moze sonda lambda jak go zalewa?zwiekszylo ci sie spalanie?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/241/73fd4b95b7dbdc5fmed.gif[/img][/url] www.chuligani.com

Daro^^
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz wrz 20, 2009 15:41
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Daro^^ » pn lis 30, 2009 01:09

Witam szukam nadal odpowiedzi na temat tego dziwnego odpalania obserwóje auto od dłuższego czasu i zauważyłem ze zawsze rano jak jest zimny nigdy nie ma problemu z jego odpaleniem to zdarza sie tylko jak jest ciepły i ''jak mu sie zachce'' czasem tydzień jeżdzi bez problemu a czasem odpali normalnie a pozniej znowu ma ciężko filtr paliwa i oleju wymieniony w porządnym serwisie, w najbliższym czasie wymienie filtr paliwa mam zamiar jechac do serwisu i może sprawdzic siwece lub wyczyscic przepustnice i przeplywomierz to coś pomorze? czytam forum i internet wszerz i wzdłuż i niewiem co robic



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1648
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn lis 30, 2009 01:56

To że robiłeś w serwisie naprawy to jeszcze wcale nie oznacza że masz to wymienione ... Jak sam wymienisz to wiesz że wymienione :bajer: Przepływkę możesz czyścić ale ona nie jest za to odpowiedzialna... Jak masz przepływkę padniętą lub uwaloną to słabo przyspiesza i brak mu mocy.



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pn lis 30, 2009 02:44

Przeczyszczenie przepustnicy powinno pomóc.



Daro^^
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz wrz 20, 2009 15:41
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Daro^^ » pn lis 30, 2009 15:31

Ok jutro jade na preczyszczenie przepustnicy , może tez dodatkowo sprawdzić swiece? :chytry:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 201 gości