Kopci na biało

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

misle
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: sob sie 23, 2008 15:48
Lokalizacja: Okolice Myszkowa
Kontakt:

Kopci na biało

Post autor: misle » sob paź 17, 2009 23:56

Jakieś 9 tysięcy km temu wymieniłem olej ( Mobil 1 10W40 ). Dzisiaj wyciągam bagnet a tam nawet nie ma minimum... Rano po odpaleniu auto kopci na biało aż sie rozgrzeje. mam wymienić olej na mineralny????? w garażu nie ma żadnych plam na betonie i motor też suchy. stan licznika to 180000 ( o ile nie był kręcony ). co radzicie??



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » ndz paź 18, 2009 00:03

prawdopodobnie uszczelka pod glowica. zobacz jeszcze czy jest ubytek plunu chlodniczego.



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » ndz paź 18, 2009 03:36

misle,
Rano po odpaleniu auto kopci na biało aż sie rozgrzeje

zima idzie całkiem normalne zjawisko . . woda w benie paruje itp . . moze juz czas na zmiane oleju . niedlugo 200 tys :D



misle
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: sob sie 23, 2008 15:48
Lokalizacja: Okolice Myszkowa
Kontakt:

Post autor: misle » ndz paź 18, 2009 09:10

Płyn to mi w wakacje uciekał i wsypałem jakiś uszczelniacz i sie naprawiła a wczoraj wymieniłem na zimowy. to mam zmieniac na mineralny????



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » ndz paź 18, 2009 11:12

Ja mam w swoim przejechane 308tys i jeżdżę na Mobil 10W40 a do 270 mniej wiecej jezdziłem na syntetycznym. Jeśli nie dolewasz oleju od wymiany do wymiany albo sa to male ilosci to poczekaj z ta wymianą na gęściejszy bo 200tys to jeszcze nie koniec silnika :) To że kopci na biało to faktycznie wynika z parowania wody w paliwie i roznicy temp ukł wydechowego w porownaniu z otoczeniem wiec nie przejmuj sie tym, chyba ze masz tez problem z obrotami czy wiekszym spalaniem. Wtedy warto zainteresować się czujnikiem temp :) PS. Jak spala olej to kopci na niebiesko przy odpalaniu i pod obciażeniem :]


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

misle
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: sob sie 23, 2008 15:48
Lokalizacja: Okolice Myszkowa
Kontakt:

Post autor: misle » ndz paź 18, 2009 15:16

Dolałem litr oleju i jeszcze mu brakuje. na zimnym na paliwie jakoś go szarpie w przedziale od 2000 do 3500 obr... to mam wlewać mineralny??? w końcu gdzieś ten olej uciekł pomóżcie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 116 gości