smarowanie mk III
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
smarowanie mk III
Ten trup mnie już rozbraja.Migało i piszczało mi smarowanie po rozgrzaniu przy 2000-2500 obr.Wymieniłem dwa czujniki przy filtrze i nadal to samo.Silnik to 1,8 ABS.Może ktoś wcześniej założył złe,u mnie są:biały i niebieski.Mogli byście sprawdzić jakie macie i napisać.Z góry dzięki.
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
To uwazaj, moze ci pompa przepuszcza i masz zle smarowanie.
Sprawdz olej, jesli masz srebrzanke w oleju, to ci nie smaruje. Tylko ze wtedy na jalowym by ci swiecilo caly czas.
FIAT ma w swojej instrukcji obsl. ze na biegu jalowym dopuszczone jest swiecenie sie lampki smarowania. PARANOJA.
Koles co zastosowal sie do tej reguly, odstawil auto do znajomego zeby mu pompe zrobil. Pokazywal mi olej, jest wlasnie taki lekko srebrzysty.
Sprawdz olej, jesli masz srebrzanke w oleju, to ci nie smaruje. Tylko ze wtedy na jalowym by ci swiecilo caly czas.
FIAT ma w swojej instrukcji obsl. ze na biegu jalowym dopuszczone jest swiecenie sie lampki smarowania. PARANOJA.
Koles co zastosowal sie do tej reguly, odstawil auto do znajomego zeby mu pompe zrobil. Pokazywal mi olej, jest wlasnie taki lekko srebrzysty.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
No wydaje mi sie ze kolega wymienil przy wymianie oleju, ale tez moze byc.
Jest jeszcze jedna sprawa, zebys dopilnowal, czy to jest dobry filtr.
Mechanicy patrza tylko czy gwint pasuje. To jest jednak troche bardziej skomplikowane jak im sie wydaje, bowiem w srodku sa sprezynki, filtry, filterki i zeby olej przepchnac przez to wszystko tez musi byc odpowiednie cisnienie.
Moze byc za duze tlumienie w filtrze(np dostales filtr od traktora ) i cisnienie pada na calym ukladzie.
Jest jeszcze jedna sprawa, zebys dopilnowal, czy to jest dobry filtr.
Mechanicy patrza tylko czy gwint pasuje. To jest jednak troche bardziej skomplikowane jak im sie wydaje, bowiem w srodku sa sprezynki, filtry, filterki i zeby olej przepchnac przez to wszystko tez musi byc odpowiednie cisnienie.
Moze byc za duze tlumienie w filtrze(np dostales filtr od traktora ) i cisnienie pada na calym ukladzie.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
LOL co się tak pobudziłeś ? Czarna wizja remontu przeraziła ? Pojeździj troche potem oceń. Ja po wymianie czujnika też miałem spokój, pojechałem w trase 40km w jedną strone i 40 w drugą. Niby wszystko było OK, za pare dni kolejna jazda i po wygrzaniu już nie było ok. A czujnik niebieski i brązowy są do tego samego ciśnienia 0.3 bara, to jest dokładnie ten sam czujnik.
=-Pinhead-=
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
czujniki w ABS mają być biały(przewód żólty - ciśnienie rozłączania 0,18 MPa) oraz brązowy(przewód niebieskoczarny - ciśnienie 0,03Mpa). i widze w serwisowce że nawet czujniki o tych samych kolorach moga być różne, więc nie taka całkiem błacha sprawa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 209 gości