obroty i czarny dym z rury vw vento 2.0 E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
obroty i czarny dym z rury vw vento 2.0 E
Witam
Po wymianie przewodów wysokiego , kopułki , palca i świec silnik pracuje z wypadającymi zapłonami strzela w gażnik na wolnych , ma moc dopiero po 2 tys obr. a z rury po rozgrzaniu i zgaszeniu silnika jeszcze pdrzez 5-7 minut wydobywa sie dym dogasającego sie ogniska sadza i czarna rura wydechowa i świece. Co moze byc tego przyczyną.
Po wymianie przewodów wysokiego , kopułki , palca i świec silnik pracuje z wypadającymi zapłonami strzela w gażnik na wolnych , ma moc dopiero po 2 tys obr. a z rury po rozgrzaniu i zgaszeniu silnika jeszcze pdrzez 5-7 minut wydobywa sie dym dogasającego sie ogniska sadza i czarna rura wydechowa i świece. Co moze byc tego przyczyną.
jaki model vento posiadał GAŹNIK ????
[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 22:06 ]
DZIEKI ZA PRIWA....
jesli bedzie to pomocne to:czarny dym z rury jest oznakiem złym składem mieszanki lub nieprawidłowo spalona mieszanką, jesli usterka powstała po wymianie elementów ukl.zaplonowego smiem twierdzic ze cos pozajaczkowałes z kolejnoscia przewodów lub nieprawidłowymi swiecami, jesli wystepowało to wczesniej to moga miec wpływ-czujnik temperatury dajacy sygnał do komputera o temperaturze silnika by ten mogł prawidłowo dobrac mieszanke paliwa do temperatury, sonda lambda ktora kontroluje skład spalin, przepływomierz ktory mierzy ilosc powietrza wpadajacego do ukl.dolotowego i wspolpracuje z czujnikiem temperatury, badz tez przestawiony zaplon albo na samym aparacie albo na pasku rozrzadu.....wszystko do kontroli....Z DOŚWIADCZENIA.....
[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 22:06 ]
DZIEKI ZA PRIWA....
jesli bedzie to pomocne to:czarny dym z rury jest oznakiem złym składem mieszanki lub nieprawidłowo spalona mieszanką, jesli usterka powstała po wymianie elementów ukl.zaplonowego smiem twierdzic ze cos pozajaczkowałes z kolejnoscia przewodów lub nieprawidłowymi swiecami, jesli wystepowało to wczesniej to moga miec wpływ-czujnik temperatury dajacy sygnał do komputera o temperaturze silnika by ten mogł prawidłowo dobrac mieszanke paliwa do temperatury, sonda lambda ktora kontroluje skład spalin, przepływomierz ktory mierzy ilosc powietrza wpadajacego do ukl.dolotowego i wspolpracuje z czujnikiem temperatury, badz tez przestawiony zaplon albo na samym aparacie albo na pasku rozrzadu.....wszystko do kontroli....Z DOŚWIADCZENIA.....
...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 315 gości