Wysokie obroty a ssanie automatyczne

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Eros89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 21:59
Lokalizacja: Boleslawiec
Kontakt:

Wysokie obroty a ssanie automatyczne

Post autor: Eros89 » czw paź 15, 2009 10:44

Mam problem z bardzo wysokimi obrotami w golfie 2, 1989r, poj 1.6 benzyna. Gady odpalam auto odrazu wchodzi na baaardzo wysokie obroty i utrzymuje się przez ok 15 min, jak silnik jest bardzo mocno nagrzany to wtedy dostaje bardzo niskie obroty że niekiedy auto gaśnie. Wczoraj bylem i mechanika o powiedzial mi ze to wina ssanie automatycznego... co Wy o tym myslicie ? W jakiej cenie kupie to ssane ?



Eros89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 21:59
Lokalizacja: Boleslawiec
Kontakt:

Post autor: Eros89 » czw paź 15, 2009 14:26

numer silnika

026 103 3730



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw paź 15, 2009 14:38

To nie jest Typ silnika, zrób zdjęcie najlepiej.



Eros89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 21:59
Lokalizacja: Boleslawiec
Kontakt:

Post autor: Eros89 » czw paź 15, 2009 14:42

Obrazek



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw paź 15, 2009 16:02

Silnik EZ, lub RF (jeżeli jest to 1.6), gaźnik 2E2 - to ja się na tym nie znam....



weryfany
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob cze 14, 2008 19:31
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: weryfany » czw paź 15, 2009 19:16

Ja mam z 87r. i też podobne problemy. I problem z automatycznym ssaniem.
Tylko że raz jest dobrze a raz za wysokie obroty.
Na benzynie wcześniej miał za wysokie obroty ok 2000/min ale na gazie miał normalne i spalanie na trasie ok 8.5l/100h. W obecnej chili częściej ma te wyższe.
Jak do tej pory nie poradziłem sobie z tym :(.


98% ludzi nienormalnych czyta posty z ręką na myszce.
Nie zdejmuj reki, już jest za późno...

opixx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob paź 17, 2009 11:42
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: opixx » pn paź 19, 2009 12:31

po prawej stronie gaznika masz to ssani automatyczne.rozbierz to(tylko uwazaj bo plyn wyleci z przewodów), w srodku bedzie slimak.zalej go goraca woda i sprawdz czy sie rozszerza.jesli tak zloz go na nowo ale dokladnie.pozniej sprawdz swiece i ustaw zaplon i najlepiej niech to zrobi mechanik na maszynce.ma byc git



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn paź 19, 2009 13:29

Eros89, po stronie pasażera przy grodzi silnika widac na fotce okrągłe urzadzono przykręcone do gaźnika, z niego idą dwa wezyki. Zdejm je oba zaślep od strony gaźnika i napisz o efektach. Zwie sie to zawór elektroczasowy. Posprawdzaj wszystkie wezyki czy sa szcelne i któryś nie spadł, zwłaszcza z tyłu gaxnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Eros89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 21:59
Lokalizacja: Boleslawiec
Kontakt:

Post autor: Eros89 » sob paź 24, 2009 14:32

Problem rozwiazalem, przy gazniku mialem przerwany kabelek :] i nie łączył



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 412 gości