bardzo mocno dymi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Badi91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw cze 18, 2009 20:46
Lokalizacja: Warszawa

bardzo mocno dymi

Post autor: Badi91 » śr paź 14, 2009 21:23

Witam
Mam problem z moim golfem vr6 2.8l. Mianowicie to że dymi bo zimno to rozumiem ale on dymi nawet jak się nagrzeje i nie jest to mały dymek tylko chmura po dodaniu gazu. W golfie była wymieniana uszczelka pod głowicą oraz chłodnica. Ubywa trochę oleju (jednak on na pewno wydostaje się w pewnej ilości ze skrzyni biegów) i ubywa trochę płynu chłodniczego. Dym jest koloru białego. Pewno nie będziecie potrafili powiedzieć co to jest ale może jesteście mi wstanie pomóc i powiedzieć do kogo i na co mam się zgłosić żeby to sprawdzili. Nie wiem może jakąś sondą skład tego dymu. Najlepiej gdzieś w warszawie i jakie mogą być koszta takiego sprawdzenia.



wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » śr paź 14, 2009 21:37

To raczej na pewno dostaje ci się płyn na cylindry.Albo uszczelka,albo głowica pęknięta.W obu przypadkach nie obejdzie się bez zdjęcia głowicy.



Badi91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw cze 18, 2009 20:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Badi91 » śr paź 14, 2009 21:41

czyli nie ma możliwości jakoś tego sprawdzić bez zdejmowania. Wolał bym to jeszcze potwierdzić bo jakieś pół roku temu była wymieniana uszczelka i wtedy głowica była ok została splanowana wymienione wszystko itd. i co teraz będę musiał drugi raz bulić kasę



Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Post autor: jablonski89 » śr paź 14, 2009 21:46

Badi91 pisze:jakieś pół roku temu była wymieniana uszczelka
i pewnie zaraz po wymianie silnik dostal pare razy w d..... i sa efekty


VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca

Badi91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw cze 18, 2009 20:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Badi91 » śr paź 14, 2009 21:48

jablonski89 pisze:
i pewnie zaraz po wymianie silnik dostal pare razy w d..... i sa efekty
No właśnie w tym problem że nie nie dostał. po wymianie to był moment kiedy odebrałem dopiero prawko wiec go nie katowałem bo nie miałem odwagi zresztą cały czas jej nie mam.
Ale dobra nie o to chodzi jest jakaś możliwość żeby to sprawdzić??
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 21:49 przez Badi91, łącznie zmieniany 1 raz.



qbanczyk691
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
Lokalizacja: Grójec

Post autor: qbanczyk691 » śr paź 14, 2009 22:24

Owszem podjedź do jakiegoś warsztatu, który sprawdzi płyn chłodniczy na obecność co2.



Badi91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw cze 18, 2009 20:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Badi91 » czw paź 15, 2009 01:45

qbanczyk691 pisze:Owszem podjedź do jakiegoś warsztatu, który sprawdzi płyn chłodniczy na obecność co2.
spoko ale pan Mietek mi tego nie zrobi :P możecie podpowiedzieć gdzie takie rzeczy można sprawdzić



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » czw paź 15, 2009 02:12

a po wymianie uszczelki dociągana była głowica po paruset km?


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Badi91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw cze 18, 2009 20:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Badi91 » czw paź 15, 2009 14:59

sHpAaKu pisze:a po wymianie uszczelki dociągana była głowica po paruset km?
nie mechanik czegoś takiego nie zalecił, a ja niestety w zupelnosci sie nie znam na mechanice
Ostatnio zmieniony czw paź 15, 2009 15:00 przez Badi91, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 105 gości