[mk3]Prawidłowe obroty silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[mk3]Prawidłowe obroty silnika

Post autor: mmksk » śr lut 15, 2006 11:50

Jakie powinny być obroty silnika na luzie? Mam Golfika MK3 95r 1,6 benzyna. Po odpaleniu zimnego mam ok 1200 -1300 po nagrzaniu ok 810. Czasami po nagrzaniu silnik gasł . Pojechałem więc do mechanika sprawdził on cały uklad zapłonowy wymienił świece palec przerywacza kopułkę oraz wyczyścił przepustnicę. Fakt teraz silnik nie gasnie ale obroty falują po nagrzaniu od 850 - 1000 mechanik twierdzi że mógł się zabrudzić silnik krokowy niestety nie da się go wyczyścić i trzeba wymienić przepustnice z krokowym ponoć mam to razem polączone.
Ale radzi aby jeszcze poczekać może krokowy się ułoży i będzie dobrze.
Czy ktoś może to już wymieniał?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lut 15, 2006 12:50 przez mmksk, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr lut 15, 2006 12:29

u mnie jest idealnie 800.....jak muze podłosze na maksa to potrafia spasc do 760:)ah ten pobór proadu:).....co do krokowca to spróbuj przeczyscic...czasami pomaga.....jak nie to wymiana...uzywka ok 150zł


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: mmksk » śr lut 15, 2006 12:37

150zł kosztuje sam krokowy? Mechanik twierdzi że u mnie jest tak skonstruowany krokowy że trzeba go wyminić razem z przepustnicą podobno jest to tak obudowane itp.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr lut 15, 2006 14:05

mmksk pisze:est tak skonstruowany krokowy że trzeba go wyminić razem z przepustnicą
A jaki to masz typ silnika??? Bo coś tu nie tak


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: mmksk » śr lut 15, 2006 14:52

Silnik 1,6 i cały ten element z krokowym i przepustnicą nie jest Boscha bo zazwyczaj take się spotyka tylko (Magneto Monik) chyba nazwa brzmi podobne. Tak jak pisałem wcześniej mechanik twierdzi że trzeba całość wymienić. Niestety ja nie jestem fachowcem w tej dziedzinie.



rooboo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 15, 2005 11:38
Lokalizacja: Pilawa
Kontakt:

Post autor: rooboo » śr lut 15, 2006 16:13

Czesc ... Posiadam GOLFIKA 1.6 BENZYNA z 93r. i krokowiec jest w pełni demontowalny moze w nowszych jest inaczej a moze mechanik robi cie w bambuko i chce z ciebie zedrzeć (mam nadzieje ze sie myle) POZDR...


++++++++ CB CH.19 ++++++++
PRESIDENT JACKSON

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr lut 15, 2006 16:31

mmksk pisze:Silnik 1,6
Ale chodziło mi o oznaczenie silnika czyli pierwsze trzy litery jego numeru


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » śr lut 15, 2006 16:44

sprawdz jeszcze sonde lambda ( spalanie paliwa masz w normie ?? )


Zyj kolorowo :)

Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » śr lut 15, 2006 16:54

mmksk pisze:Jakie powinny być obroty silnika na luzie? Mam Golfika MK3 95r 1,6 benzyna. Po odpaleniu zimnego mam ok 1200 -1300 po nagrzaniu ok 810.
Obroty na zimnym silniku w granicach 1300 to norma :D Przeciez wtedy komputer zalacza ssanie i tak sie utrzymuja.Trawac to moze chwilke,zalezy czy rozgrzewasz na postoju czy odrazu jedziesz.Jak sie nagrzeje to powinien trzymac 950.
A co do falujacych obrotow to krokowy badz,TPS.
Wydaje mi sie ze krokowy jest oddzielnie od przepustnicy w 1.6,koles chce zrobic Cie na kase.Ma pewnie jakas gardziel z krokowym na zbyciu i tak mowi.



mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: mmksk » śr lut 15, 2006 18:30

Mechanik twierdzi żejest to jeden element , sonda jest ok spalanie ok , a jeśli chodzi o numer silnika to go nie ma w dowodzie, więc sam nie wiem co to za silnik a wogóle to nie wiem co to za model Golfa jest :crazy: w dowodzie mam GOLF III 1.6 1HXO czy ktoś wie jakie ten silnik ma oznaczenie? I co to za model może być?



Awatar użytkownika
kal-el
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:17
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kal-el » śr lut 15, 2006 19:01

Przeczyść silnik krokowy i zrestartuj auto(odłącz klemy od aku. i załącz je spowrotem).Pomoże...powinno.



pieko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw sty 05, 2006 00:23
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: pieko » śr lut 15, 2006 21:00

andrus pisze:
mmksk pisze:Jakie powinny być obroty silnika na luzie? Mam Golfika MK3 95r 1,6 benzyna. Po odpaleniu zimnego mam ok 1200 -1300 po nagrzaniu ok 810.
Obroty na zimnym silniku w granicach 1300 to norma :D Przeciez wtedy komputer zalacza ssanie i tak sie utrzymuja.Trawac to moze chwilke,zalezy czy rozgrzewasz na postoju czy odrazu jedziesz.Jak sie nagrzeje to powinien trzymac 950.
A co do falujacych obrotow to krokowy badz,TPS.
Wydaje mi sie ze krokowy jest oddzielnie od przepustnicy w 1.6,koles chce zrobic Cie na kase.Ma pewnie jakas gardziel z krokowym na zbyciu i tak mowi.
950 na rozgrzanym???? ciut za duzo :bajer: ja na zimnym mam 1200 max,a na rozgrzanym 800 równiusio i nic nie gasnie ,jest ok.
Pozdro.



Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » czw lut 16, 2006 17:33

pieko pisze:950 na rozgrzanym????
No tak mam 900 ale zima 950 teraz ciut wiecej sobie podregulowalem gazem zeby aku ladowalo bo duzo odbiornikow jest.Swiatla,radyjko:D,nawiew,ogrzewanie szyby ......:D



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » pt lut 17, 2006 16:36

u mnie jest 1200-1300 na zimnym po odpaleniu po nagrzaniu ładnie na 800 - 820 obr/min pozdro :lol:


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 310 gości