[mk3]elektryczne szyby
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3]elektryczne szyby
witam, mam taki problem z elektrycznym podnosnikiem szyb od strony kierowcy , ostatnio oposcilem szybe i gdy chcialem ja zamknac podniosla sie jakies 5cm zatrzymuje sie i i opuszcza spowrotem:(, zdjalem tapicerke bo myslalem ce o cos tam chaczy ale niestety nic nie zauważyłem, mial moze ktos taki problem ?? bo musze cos z tym zrobic narazie zeby zamknac szybe to musialem odkrecic mocowania szyby z tych prowadnic i deska podparlem zeby mi nie opadla i tak narazie jezdze
dzieki za z gory za jakakolwiek pomoc
pozdrawiam
dzieki za z gory za jakakolwiek pomoc
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lut 15, 2006 17:32 przez Martinez, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
U mojego staruszka w PASSACIE B5 jest cos podobnego, też od strony kierowcy jak chce podnieść szybę do góry to zaczyna wariować, raz idzie normalnie czasami zaczyna iść do góry i np. w połowie zatrzymuje się i wraca do dołu. Ja myślę że przycisk od sterwania tą szybą jest do wymiany...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Moze szyba jest zle ustawina na prowadnicy, ma ciezko isc i dlatego sie cofa spowrotem ? Takie cos dzieje sie np. wtedy gdy wsadzimy reke w rame szyby. Szyba czuje opor i cafa sie. U mnie jest tak, ze jak wsadze reke u gory pod sama rame, to szyba dochodzi do reki i cofa sie do pewnego polozenia (nie do samego dolu).
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
U mnie czasem szyba otwiera się skokowo: po 5 cm za każdym naciśnięciem przycisku. Pytałem o ta awarię na różnych forum, nikt nie umie pomóc. Trzeba będzie wymienić silnik z układem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem dotyczy niestety jednej szyby z tyłu i jednej z przodu. Czasami ale wkurzające bo np załączam alarm i odchodzę od auta, a szybka zostaje niedomknięta.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
masz takie podróby na allegro bez silnika, skoro swój masz sprawny. Linkę można też dorobić.
[ Dodano: Czw Lut 16, 2006 11:43 am ]
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=87211877
[ Dodano: Czw Lut 16, 2006 11:43 am ]
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=87211877
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pobawię się w archeologa bo mam problemik z szybkami.
W sumie to jeszcze nie mam problemu bo ich nie założyłem. Wczoraj kupiłem zestaw szybek do mk3. Szyba od strony kierownika zamyka się schodkowo, trzeba ją kilka razy cyknąć. Podobnie jak pisze Paweł Marek tylko w drugą stronę. Przeglądałem forum ale jakoś rozwiązania nie znalazłem. W sumie to nie chciałem ich kupować ale za 100 zł za absolutny komplet to nie należy się zastanawiać tylko brać. Pojechałem po fotele wyjechałem a wróciłem z pustym portfelem:)
Czy macie jakieś pomysły? Paweł Marek, znalazłeś rozwiązanie tego problemu poza wymianą silniczka. Nie wiem czy chce mi się to montować jak zestaw jest niepewny. Z drugiej strony jak nie zmontuję to ciężko coś ustalić.
W sumie to jeszcze nie mam problemu bo ich nie założyłem. Wczoraj kupiłem zestaw szybek do mk3. Szyba od strony kierownika zamyka się schodkowo, trzeba ją kilka razy cyknąć. Podobnie jak pisze Paweł Marek tylko w drugą stronę. Przeglądałem forum ale jakoś rozwiązania nie znalazłem. W sumie to nie chciałem ich kupować ale za 100 zł za absolutny komplet to nie należy się zastanawiać tylko brać. Pojechałem po fotele wyjechałem a wróciłem z pustym portfelem:)
Czy macie jakieś pomysły? Paweł Marek, znalazłeś rozwiązanie tego problemu poza wymianą silniczka. Nie wiem czy chce mi się to montować jak zestaw jest niepewny. Z drugiej strony jak nie zmontuję to ciężko coś ustalić.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
opcje są 2 :
1 - coś się dzieje z linką i silniczek "czuje" opór i działą zabezpieczenie przed przeciążeniem
2 - w silniczku jest coś jakby czujnik halla który widzi czy silnik sie obraca czy nie i czasami potrafi się zabrudzić, przestac łączyć, przestać zczytywac impulsy , nalezy go przemyć, przelutować i dogiąć troszkę - gdzieś na forum jest porada jak zrobić
1 - coś się dzieje z linką i silniczek "czuje" opór i działą zabezpieczenie przed przeciążeniem
2 - w silniczku jest coś jakby czujnik halla który widzi czy silnik sie obraca czy nie i czasami potrafi się zabrudzić, przestac łączyć, przestać zczytywac impulsy , nalezy go przemyć, przelutować i dogiąć troszkę - gdzieś na forum jest porada jak zrobić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 207 gości