Wolno działające wycieraczki oraz problem z nawiewem.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

taurus06
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt mar 13, 2009 21:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Wolno działające wycieraczki oraz problem z nawiewem.

Post autor: taurus06 » śr paź 14, 2009 16:48

Witam

Mam dwa problemy szukałem na forum czegoś ale nie udało mi się znaleźć .
Pierwszy to taki iż wycieraczki na tak jakby najszybszym biegu zcierają co 3 sekundy szybę w większym deszczu i jadąc za kimś świata nie widać ;/ a w niektórych golfach to widziałem ze śmigają na okrągło;/
A druga sprawa to nawiew na przednia szybę , po zamknięciu wszystkich wylotów frontowych, kratki z przodu pod szybą świszczą jakby były zatkane odkręcałem przód kokpitu ale nic nie wydało mi się podejrzane jest zakładka do rury głównej i zamyka się tak jakby prawidłowo;/ czy możliwe jest iż coś dostało się do środka ?!


Morał byl taki tej historii jak wsiadłem dziś do auta to możecie sobie wyobrazić jak miałem kolorowo :bajer: gdy wycieraczki mozolnym tepem ścierały śnieg a zaparowana szyba z przodu po prostu zasłoniła mi świat ehh aż musaielm sie zatrzymać. :(

Prosze o pomoc czy bede mogl te usterki sam usunac .


Cierpliwość jest drzewem, które ma gorzkie korzenie ale słodkie owoce.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 14, 2009 18:14

co do wycieraczek to problem może być mechaniczny (zacieranie ułożyskowań wycieraczek w podszybiu najczęściej) almo elektryczny - czyli za niskie napięcie dostaje silnik z powody zaśniedziałych styków.
Co do dmuchawy - sprawdź stan filtra kabinowego na wstępie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

taurus06
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt mar 13, 2009 21:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: taurus06 » czw paź 15, 2009 19:33

Co do filtra kabinowego wymieniany był i nic nie pomogło a co do wycieraczek gdzie znajdę te styki ?!


Cierpliwość jest drzewem, które ma gorzkie korzenie ale słodkie owoce.

tch74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 05, 2007 08:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Kontakt:

Post autor: tch74 » sob paź 17, 2009 12:12

Podnieś maskę, ściągnij plastikową osłonę na podszybiu i silnik na wierzchu.


Tomek

taurus06
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt mar 13, 2009 21:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: taurus06 » śr paź 21, 2009 15:43

Z wycieraczkami był taki problem ze padł przekaźnik koszt ok 70 zl
A z nawiem linka pękła i posklejana jest teraz. Na razie chodzi ale ile się utrzyma nie wiem ;/

Dzieki za pomoc.
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 15:43 przez taurus06, łącznie zmieniany 1 raz.


Cierpliwość jest drzewem, które ma gorzkie korzenie ale słodkie owoce.

Awatar użytkownika
strumyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 09:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: strumyk » pt kwie 09, 2010 07:49

Koledzy odgrzebuję troszkę ten wątek, ale mam problem z wolno działającymi wycieraczkami.... i mam pytanie - jeśli padł mi przekaźnik to czy VAG to wykaże?
Tu też to jest opisane: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 ale nie ma nic na temat VAG`a.
Ostatnio zmieniony pt kwie 09, 2010 07:50 przez strumyk, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój MK4 ->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=298948

Awatar użytkownika
misio4you
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 21:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: misio4you » pt kwie 09, 2010 13:31

strumyk pisze:Koledzy odgrzebuję troszkę ten wątek, ale mam problem z wolno działającymi wycieraczkami.... i mam pytanie - jeśli padł mi przekaźnik to czy VAG to wykaże?
Tu też to jest opisane: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 ale nie ma nic na temat VAG`a.
Miłąem podobny problem z wycieraczkami..i zabrałem się do niego od dupy strony czyli rozebrałem przełącznik przy kierownicy (i już nie działa tak fajnie jak kiedyś) ... Tu było OK.
Problem był w zatartej tulejce... Godzina roboty i gotowe.... DUŻO SMARU i OK



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 339 gości