za duzo pali;(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

myszka90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:49
Lokalizacja: Malbork

Post autor: myszka90 » śr paź 14, 2009 15:08

tak jezdzilam az sie zatrzymal



Awatar użytkownika
Engelbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw sty 08, 2009 01:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Engelbert » śr paź 14, 2009 15:10

myszka90, mało rozważnie. No i ile km przejechał do momentu aż się zatrzymał?


VW

myszka90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:49
Lokalizacja: Malbork

Post autor: myszka90 » śr paź 14, 2009 15:13

a cZeMU TO JAK MOGE TO INACZEJ OBLICZYC??



Awatar użytkownika
reanimat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 14:42
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: reanimat » śr paź 14, 2009 15:18

Zgodzę się z kolegą Engelbertem, MK3 były produkowane od 91 roku w pięciu wersjach silnikowych tj.
- 1.4 kod silnika ABD
- 1.8 kod silnika AAM
- 2.0 kod silnika 2E
- 1.9D kod silnika 1Y
- 1.9TD Kod silnika AAZ

Wracając do tematu... Myszka90 wejdź na stronę www.autocentrum.pl zarejestruj się i załóż dziennik kosztów sama sobie obliczysz spalanie a kolegi nie proś bo niedość, że błędnie Ci spalanie oblicza to jeszcze Ciebie o coś poprosi sprośnego za przysługe :crazy:
A jak nie chce Ci się tam logować to postępuj tak jak kolega Hepos napisał poniżej
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 15:24 przez reanimat, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 288
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Post autor: hepos » śr paź 14, 2009 15:18

Robisz tak : tankujesz bak do pełna, przejezdzasz, np 310 km. Potem znowu tankujesz, patrzysz ile weszło litrów do pełna i liczysz : (Ilość litrów (które zatankowałaś) / il kilometrów(przejechane od ostatniego tankowania))*100. i wychodzi spalanie
np: (21 l : 182 km) *100= 11,53 litra

[ Dodano: 14 Paź 2009 15:21 ]
reanimat pisze: Myszka90 wejdź na stronę www.autocentrum.pl
no bez przesady komu by sie chciało bawić w takie dziecinady :)
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 15:20 przez hepos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MarioVWGTI
------TDI-------
------TDI-------
Posty: 128
Rejestracja: czw lut 22, 2007 21:45
Lokalizacja: Bielsko -Biała
Auto: Golf Mk7 variant
Kontakt:

Post autor: MarioVWGTI » śr paź 14, 2009 15:36

to moj pali 12 po miescie :bajer: A spalanie dla silnika 1.4 wynosi podaje przyklady
1.Golf IV Hatchback, 1.4 16V 75KM, 1998 ---6.2 srednio / 8.8 maxymalnie /5.6 minimalne to takie orientacyjne kolezanko wziolem to z kilku VW a spotkalem sie ze silnik wlasnie 1.4 16V 75KM.spalal 11.0 litrow byc moze cos nie tak z silnikiem bylo ale to nie czesto znow spotykam


nick z forum MarioGTI---www.vagrox.beljos.pl

myszka90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:49
Lokalizacja: Malbork

Post autor: myszka90 » śr paź 14, 2009 15:39

nie wiem chyba bede musiala go oddac do mechanika bo to nie mozliwe zeby tyle palil



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr paź 14, 2009 18:17

myszka90 pisze:nie wiem chyba bede musiala go oddac do mechanika bo to nie mozliwe zeby tyle palil
Myszka -- nie panikuj to raz.

2 Zalej auto do 1 odbicia pistoletu- przejedź 100 km i znów na stację i lej znów do 1 odbicia.
Zobaczysz ile wejdzie. Poza tym zamiast do mechanika szukaj kogoś w okolicy kto ma interfejs VAG do Twojego autka i niech zrobi jakieś badanie.
Sprawdź na forum w swojej grupie czy nikogo tam z Malborka nie masz na miejscu.
I tak jak pisali koledzy- przyda się na pewno sprawdzenie filtrów i warto by jeszcze sprawdzić ciśnienie w układzie spalania .


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » śr paź 14, 2009 18:45

Engelbert, aaa to przepraszam mój błąd. :bigok:

zatankowalismy i wyzerowal mi licznik i sprawdzil ile na tej benzynie przejade az mi sie skonczy benzyna
sposób na chybił trafił, a wynik jest zupełnie zafałszowany.
Sposób miarodajny koledzy ci juz opisali. Na moje oko to twój golf będzie ci palił kole 10.
No bo jeśli pojechaliście na stacje to tankowaliście do baku w którym JUŻ BYLO troche paliwa, wiec jeśli spalił ci 15to zakładam że ze 4 litry benzyny miał jeszcze.
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 18:48 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr paź 14, 2009 18:48

mate64 pisze:Engelbert, aaa to przepraszam mój błąd. :bigok:

zatankowalismy i wyzerowal mi licznik i sprawdzil ile na tej benzynie przejade az mi sie skonczy benzyna
sposób na chybił trafił, a wynik jest zupełnie zafałszowany.
Nie chce tu już się rozpisywać ale jedynym miarodajnym testem spalania byłoby zatankowanie auta pod korek, przejechanie 100 km i zatankowanie znowu pod korek.

Póki co pojeździj trochę tym autem to sama stwierdzisz ile pieniędzy kosztuje cie jazda twoim nowym golfem :grin:
Mate 64... przeczytaj może co napisałem wyżej... :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » śr paź 14, 2009 18:50

Haki, własnie doczytałem i poprawiłem posta :grin: ale jesli chodzi o vag to sie z tobą nie zgodzę, bo niewiele to da w aucie z tego rocznika.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 288
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Post autor: hepos » śr paź 14, 2009 19:50

mate64 pisze:Haki, własnie doczytałem i poprawiłem posta :grin: ale jesli chodzi o vag to sie z tobą nie zgodzę, bo niewiele to da w aucie z tego rocznika.

i z tym silnikiem -tu też się zgodzę



myszka90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:49
Lokalizacja: Malbork

Post autor: myszka90 » śr paź 14, 2009 19:56

moj znajomy zauwazyl tez dzisiaj ze termostat sie nie nagrzewa i jest zimny a to moze tez miec jakies znaczenie ?

[ Dodano: 14 Paź 2009 19:59 ]
wlasnie chodzi o to ze nie bylo nic bo samochod mi z parkingu nie chcial ruszyc bo nie bylo paliwa wogole i on mi przywiozl i dolal i wtedy wyzerowal licznik



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr paź 14, 2009 23:02

myszka90 pisze:moj znajomy zauwazyl tez dzisiaj ze termostat sie nie nagrzewa i jest zimny a to moze tez miec jakies znaczenie ?

[ Dodano: 14 Paź 2009 19:59 ]
wlasnie chodzi o to ze nie bylo nic bo samochod mi z parkingu nie chcial ruszyc bo nie bylo paliwa wogole i on mi przywiozl i dolal i wtedy wyzerowal licznik
Myszka-- termostat się nie nagrzewa :bajer: to woda- lub płyn w układzie się nagrzewa , a termostat otwiera tylko tzw obiegi.,, ale o tym pisał nie będę bo dużo teorii.

Zrób tak jak pisałem z tym sprawdzeniem i jedź do mechanika od VW.
Na koniec powiedz na forum co było przyczyną ...

3m się ciepło z Deszczowego Wrocka


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości