Stuki w zawieszeniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 154
- Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
- Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
- Kontakt:
Stuki w zawieszeniu
Koledzy pisałem w innym temacie ale umarł więc piszę jeszcze raz. Jak w temacie mam problemy z zawieszeniem. Byłem na diagnostyce i nic nie wyszło. Wszystko jest ok ale ciągle po nierównościach słychać stuki, które zmniejszają się im dłużej jezdzę. Amorki mają po 63% z przodu. Mechanik uznał, że to wina przekładni kierowniczej bo jak skręcił kołami, a ja poruszałem kierownicą to niby jakieś luzy tam są. Auto ma przejechane niby 170000. Czyżby w golfach MK4 przekładnia tak szybko umarła?
a u mnie bez zmian caly czas tak samo napierdziela ;p
no ja bede rozbieral go jutro jade wymienic akurat gumy stabilizatora i przy okazji rozbiore tyl ponoc jest mozliwosc ze to jakies gumy od amortyzatorow sa wyrobione ale jutro bede wiedzial wiecej
no ja bede rozbieral go jutro jade wymienic akurat gumy stabilizatora i przy okazji rozbiore tyl ponoc jest mozliwosc ze to jakies gumy od amortyzatorow sa wyrobione ale jutro bede wiedzial wiecej
[b]A4 jechała 150km/h, MK4 Turbodymomana zawstydził ją - pojechał 225km/h[/b] :bigok:
-
- Ma gadane
- Posty: 154
- Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
- Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
- Kontakt:
mi stuka jak jadę na wprost to najbardziej. Kiedyś jak miałem Nexię to też mi coś stukało i nikt nie wiedział co , wszyscy obstawiali, że to przekładnia, dopiero jak auto było w górze i koła wisiały a nie opierały się o ziemię to wyszło, że to końcówki drążków kierowniczych są do wymiany.
A czy ktoś z was miał taki przypadek, że to była przekładnia w golfie IV ?
Znalazłem taki artykuł i to jest jego fragment "Awarii często dałoby się uniknąć
Przekładnie kierownicze psują się z kilku powodów. Często, szczególnie w przypadku stosunkowo młodych aut, problem tkwi w skąpstwie producentów. Dzieje się tak np. w Golfie IV czy Skodzie Octavii, gdzie nawet w kilkuletnich autach wykonana z kiepskiego materiału listwa maglownicy jest tak skorodowana, że spod uszczelniaczy przez wżery metalu sączy się olej. Z podobnymi przypadłościami swoich aut borykają się również właściciele Opli Vectr B. W wielu przypadkach winę za wystąpienie awarii ponosi użytkownik lub niechlujnie pracujący warsztat" czy to prawda, że w golfach IV przekładnie tak padają ?
[ Dodano: 15 Paź 2009 22:35 ]
w jaki sposób można sprawdzić czy przekładnia kierownicza jest uszkodzona?
[ Dodano: 19 Lis 2009 04:45 ]
i po stukach !!! wymienione drążki kierownicze i gałki i juz wszystko jest ok
A czy ktoś z was miał taki przypadek, że to była przekładnia w golfie IV ?
Znalazłem taki artykuł i to jest jego fragment "Awarii często dałoby się uniknąć
Przekładnie kierownicze psują się z kilku powodów. Często, szczególnie w przypadku stosunkowo młodych aut, problem tkwi w skąpstwie producentów. Dzieje się tak np. w Golfie IV czy Skodzie Octavii, gdzie nawet w kilkuletnich autach wykonana z kiepskiego materiału listwa maglownicy jest tak skorodowana, że spod uszczelniaczy przez wżery metalu sączy się olej. Z podobnymi przypadłościami swoich aut borykają się również właściciele Opli Vectr B. W wielu przypadkach winę za wystąpienie awarii ponosi użytkownik lub niechlujnie pracujący warsztat" czy to prawda, że w golfach IV przekładnie tak padają ?
[ Dodano: 15 Paź 2009 22:35 ]
w jaki sposób można sprawdzić czy przekładnia kierownicza jest uszkodzona?
[ Dodano: 19 Lis 2009 04:45 ]
i po stukach !!! wymienione drążki kierownicze i gałki i juz wszystko jest ok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 371 gości