MK3 Jak wyregulowac nawiew i klapki nawiewu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 Jak wyregulowac nawiew i klapki nawiewu
Witam! Smigam golfikem MK3 i mam nastepujacy problem. Nie wiem jak wyregulowac ciegno / linke od nawiewu. Tzn jak ustawie nawiew w pozycji na nogi i na gore to powietrze leci tylko na gore. Zeby wialo na nogi i na gore pokretlo musze ustawic w pozycji "pomiedzy" same nogi, a nogi i gora. Jak ustawie tylko na nogi to leci na nogi i jest ok. Chodzi mi o to, ze trzeba jakos wyregulowac klapke zamykajaca powietrze na nogi Tylko nie mam pojecia gdzie ona jest i czy to wogole da sie zrobic
Mam nadzieje, ze w miare obrazowo przedstawilem ten problem i zrozumieliscie o co mi chodzi
z gory dziekuje za wszelka pomoc.
pozdrawiam
Mam nadzieje, ze w miare obrazowo przedstawilem ten problem i zrozumieliscie o co mi chodzi
z gory dziekuje za wszelka pomoc.
pozdrawiam
MOze pospadały Ci cięgna z nawiewów. Zdejmij panel i zobacz czy linki sa na swoim miejscu. To normalne ze w roznych pozycjach pokręteł leci ci na rózne wyloty - gdyby taknie było np przy ustawieniu na nogi parowały byci szyby. Nawety w instrukcji obsługi jest taka tabelka pokazuja ca co gdzie kiedy leci. Insrtukscja zdjecia np tu:
http://vwforum.pl/nawiewy.html
http://vwforum.pl/nawiewy.html
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
Ja jak najbardziej rozumiem o co Ci chodzi. Nie przejmuj sie, tak ma byc. Zauwaz, ze jesli tylko przekrecisz pokretlo troszke bardziej w prawo z pozycji "gora/nogi" w strone "nogi" to wtedy klapka dopiero zaczyna przekierowywac nawiew na nogi.djmathew pisze:Mam nadzieje, ze w miare obrazowo przedstawilem ten problem i zrozumieliscie o co mi chodzi
Jakby kirowala nawiew na nogi wczesniej to byloby to bez sensu, no bo z jakier racji mialo by leciec na nogi juz miedzy pozycjami "gora" i "gora/nogi" ? Dlatego w po minimalnym przekreceniu z "gora/nogi" w strone "nogi" dopiero zaczyna wiac na nogi.
Mam nadzieje, ze mnie zrozumiales
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
chciałem dołaczyc si do pytania
jak zamkne dopływ powietrza z zewnątrz (przekrecając pokrętłem nawiewu na max w lewo) to potem nie chce ta zaślepka sie otworzyć (co idzie linka koło nóg pasarzera)
czy tam ma być jakas sprężynka czy co?
Chyba wywale ten filtr pyłowy i wstakie tylko jakąś szmate bo tak słabo mi dmucha
że szlag mnie trafia
jak zamkne dopływ powietrza z zewnątrz (przekrecając pokrętłem nawiewu na max w lewo) to potem nie chce ta zaślepka sie otworzyć (co idzie linka koło nóg pasarzera)
czy tam ma być jakas sprężynka czy co?
Chyba wywale ten filtr pyłowy i wstakie tylko jakąś szmate bo tak słabo mi dmucha
że szlag mnie trafia
______________________________________
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
trzeba ściagnąć pokrętło nawiewu i podgiąć blaszki
tylko czyms plastikowym bys zwarcia nie zrobił bo bezpiecznik spalisz
tylko czyms plastikowym bys zwarcia nie zrobił bo bezpiecznik spalisz
może ktoś wie co z tym zrobić?solowa123 pisze:jak zamkne dopływ powietrza z zewnątrz (przekrecając pokrętłem nawiewu na max w lewo) to potem nie chce ta zaślepka sie otworzyć (co idzie linka koło nóg pasarzera)
czy tam ma być jakas sprężynka czy co?
______________________________________
Po pierwsze primo zbiegamy z tematu. Temat blaszek i braku nawiewu przy pewnych pozycjach pokretla juz bym omawiany.
Po drugi pimo Chyba nie wszyscy zrozumieli o co mi chodzi. Śmigam już trzecim golfiaczem MK3 i wiem jak jest i jak powinno byc.
A po trzecie primo ultimo Moze tak bedzie prosciej: Tak jakby linka od klapki "na nogi" jest za bardzo naciagnieta i nie wiem jak ja poluznic.
Po drugi pimo Chyba nie wszyscy zrozumieli o co mi chodzi. Śmigam już trzecim golfiaczem MK3 i wiem jak jest i jak powinno byc.
A po trzecie primo ultimo Moze tak bedzie prosciej: Tak jakby linka od klapki "na nogi" jest za bardzo naciagnieta i nie wiem jak ja poluznic.
Jesli jest tak jak piszesz w pierwszym poscie to nie mam pojecia po co chcesz ja regulowac ? Napisalem Ci wczesniej ze tak ma byc.djmathew pisze:Moze tak bedzie prosciej: Tak jakby linka od klapki "na nogi" jest za bardzo naciagnieta i nie wiem jak ja poluznic.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Chlopie, wiem ze jest nie tak jak powinno byc dlatego nie pytaj po co. Po prostu musze wiedziec w ktorym miejscu reguluje sie ta linke!inek01 pisze:Jesli jest tak jak piszesz w pierwszym poscie to nie mam pojecia po co chcesz ja regulowac ? Napisalem Ci wczesniej ze tak ma byc.djmathew pisze:Moze tak bedzie prosciej: Tak jakby linka od klapki "na nogi" jest za bardzo naciagnieta i nie wiem jak ja poluznic.
- Wardek
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
- Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady
Ja po wymianie nagrzewnicy wziąłem latarkę i pod światło na lince widać było stare ślady odcisków od blaszek na zatrzask. Ustawiłem tak samo i wszystko śmiga lux.
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 310 gości