Przygotowanie akumulatora przed zimą

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Nocny Sokół
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr sie 26, 2009 21:31
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Przygotowanie akumulatora przed zimą

Post autor: Nocny Sokół » wt paź 13, 2009 21:12

Witam,
Mam parę pytań a propo sezonu zimowego i akumulatora ;]

Otoz co sadzicie np o tych pokrowcach na akumulator? te ocieplacze... to cos daje? niestety moje autko bedzie stalo pod blokiem codziennie wiec mysle nad kupieniem czegos takiego...

Mam taki problem z akumulatorem ze rano troche ciezko pali...odpala ale slychac ze mu to lekko nie idzie i boje sie ze kiedys sie moze nie udac...akumulator kupilem za 180zl zeszlej jesieni...nie wiem co to za firma (jutro sprawdze)...te problemy moga byc przez to ze go 2 razy rozladowalem do konca? raz przez zbyt dlugie sluchanie muzyki kiedy cos tam w nim grzebalem popoludniu w zime i rano juz nie odpalil...nawet zegar nie dzialal.... a drugi raz na weekend swiatelko sie palilo....mam tez wzmacniacz wiec troche bardziej obciazony jest ale na postoju juz nie slucham radia....
I takie pytanko czy pomoze zabranie go do domu i doladowanie przez noc? Bo alternator mogl nie dac rady z pustego go naladowac na full....

Acha,,, Jak uzupelnic elektrolit? :-| moge to zrobic sam? skad mam wiedziec ze trzeba? ;p ...moze lepiej do mechanika jak mam zaplacic te 10zl i on mi tym aerometrem zmierzy stezenie?

I jeszcze jedno... Ewentualnie jaki akumulator do silnika 1.6? od 45 - 55 czy wiekszy mozna? No i jaka moc rozruchowa bedzie odpowiednia?



Z gory dzieki ;]



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » wt paź 13, 2009 21:26

1ocieplacze to lipa i nic ci nie dadzą... poczytaj troszkę o eksploatacji akumulatorów w pojazdach i poczytaj co można od niego wymagać... Co do ciężkiego palenia nie musi to być spowodowane akumulatorem... może być przytarty rozrusznik na tulejach i dlatego troszkę ciężej idzie. Sprawdź najpierw czy twój akumulator ma korki wlewowe czy ma oczko kontrolne czyli jednoznacznie mówiąc czy jest to akumulator bezobsługowy.

po prostu weź go do domku zapodaj prostownik do niego na dobę lub dłużej... odpuść korki lub zdejmij pokrywę z korkami i niech się ładuje. Jak zdejmiesz korki to będziesz też od razu widział ile jest elektrolitu tzn czy płyty są przykryte elektrolitem... jeśli tak to w porządku i tyle.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » wt paź 13, 2009 21:26

Kolego co do tego stężenia elektrolitu to podjedź sobie to puktu gdzie sprzedają akumulatory i Ci sprawdzą.

Do silnika 1,6 w zupełności wystarczy ~ 55Ah i prąd ~ 450A


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 389 gości