bicker83 pisze:Nie wydaje mi sie zeby bylo to mozliwe zeby uciekala przy zbiorniczku-chyba ze jest gdzies pekiniety? Sprawdzales? Jak auto stoi to normalne ze nie ubywa bo nie ma obiegu wszystko stoi a potem jak sie jeszcze nagrzeje to dopiero Ci ubedzie-normalne. Sprawdz tez wszystkie przewody do i od choldnicy i przy pompie moze ktorys jest pekniety albo ma dziure ktora pojawia sie dopiero pod cisnieniem i temperatura.
POZDRO
Kolego zle Ci sie wydaje bo przy zbiorniczku jest odpowietrznik z ktorego jak najbardziej moze uciekac plyn, dokladnie taki sam przypadek wlasnie przerabiam.
Po pierwsze nalezy sprawdzic czy sa jakies ewidentne objawy uszkodzenia uszczelki pod glowica(olej w zbiorniczku wyrownawczym, plyn w oleju-wyzszy poziom oleju, maslo pod korkiem, nadmiernie kopci, leci woda z rury wydechowej) jeżeli nic podobnego nie stwierdzisz to mozna jeszcze sprawdzic u niektorych mechanikow czy w zbiorniczku sa spaliny(trzeba miec specjalne urzadzenie). W moim przypadku niebylo zadnych objawow uszkodzenia uszczelki a jednak to na nia padlo, po rozgrzaniu silnika plyn jakby sie gotowal i wydostawal sie wlasnie tam gdzie narysowales:) podmienianie korka nic nie dalo, termostat tez sprawdzalem, auto sie nie grzalo. Podsumowujac radzilbym jak najszybciej udac sie do SPRAWDZONEGO mechanika i umowic sie na wymiane uszczelki (przy okazji wymien tez uszczelniacze na zaworach i koniecznie daj glowice do sprawdzenia cisnieniowo) im dluzej z tym bedziesz jezdzil tym wieksze prawdopodobienstwo ze uszkodzisz glowice a wtedy koszty znacznie wzrosna...