SWAP silnika z golfa mk II 1.8 GTI do golfa mk3 1.4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
SWAP silnika z golfa mk II 1.8 GTI do golfa mk3 1.4
Witam serdecznie!!
zakupiłem silnik z golfa II 1.8 GTI (PF)oczywiście kompletny z osprzętem i chciałem sie dowiedzieć czy będzie to duży problem żeby wsadzić go do mojego golfa mk3 1.4.?
proszę o pomoc, pozdrawiam
zakupiłem silnik z golfa II 1.8 GTI (PF)oczywiście kompletny z osprzętem i chciałem sie dowiedzieć czy będzie to duży problem żeby wsadzić go do mojego golfa mk3 1.4.?
proszę o pomoc, pozdrawiam
Z tego co słyszałem to w Mk3 silniki miały trochę inne mocowanie.Ale z tym to można sobie poradzić bez większych kłopotów.Nie piszesz nic o skrzyni biegów a to jest ważne bo raczej ta z 1.4 nie podejdzie.i jeszcze jedno zawiecha na 1.4 jest trochę słabsza niż w GTI więc moim skromnym zdaniem dla własnego dobra założyć tą od przynajmniej 1.6 lub 1.8.No i hamulce też lepiej nie oszczedzać.
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 23:24 ]
Chociaż dziwi mnie to że zdecydowałeś się na silnik od MK2 a nie od Mk3.Ale pewnie koszty zadecydowały.Polecam pytać Apsika lub GTO.
[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 23:24 ]
Chociaż dziwi mnie to że zdecydowałeś się na silnik od MK2 a nie od Mk3.Ale pewnie koszty zadecydowały.Polecam pytać Apsika lub GTO.
...oczywiście silnik jest ze skrzynią,komputerem,kompletną elektryką i półosiami, a jeśli chodzi o zawiecho to w 1.4 miałem gwintowane i jeżeli tylko będzie pasować to zostanie natomiast hamulce pozostaną z 1.4 przynajmniej narazie.Obawiam się tylko o samo mocowanie silnika bo jeżeli się różni to może być problem
no bedzie problem bo jest pochylony w w strone chlodnicy twoj silnik a powyzej 1.6 w mk3 zreszta tak jak w pozostalych wersjach sa pochylone w strone grodzi co automatycznie sprowadza sie do innych mocowan silnika
lepiej wsadz silnik 2.0 115PS na allegro jest ich sporo i to w calkiem dobrych cenach
sa to stosunkowo mlodsze silniki niz 1.8GTi i rownie wytrzymale
lepiej wsadz silnik 2.0 115PS na allegro jest ich sporo i to w calkiem dobrych cenach
sa to stosunkowo mlodsze silniki niz 1.8GTi i rownie wytrzymale
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
No to jak już wymieniasz to rób fototutoriala... Jest na tym forum wielu chętnych do wywalenia 1,4 z pod maski...bonq R32 pisze:dzisiaj zaczeła się wymiana silnika, już wiadomo że żadne mocowanie nie pasuje więc jest pierwszy problem,wie ktoś może czy półisie z golfa II GTI będą pasowały do mk3??
[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]
Nie bardzo widze problem, nie ma najmniejszego !!!!!!bonq R32 pisze:dzisiaj zaczeła się wymiana silnika, już wiadomo że żadne mocowanie nie pasuje więc jest pierwszy problem,wie ktoś może czy półisie z golfa II GTI będą pasowały do mk3??



czyli rozstaw MOCOWAŃ silnika , tych z tyłu jest taki sam !!! tylko VR ma inną belke przednią zawieszenia silnika !! Nic nie trzeba wycinać i spawać jak ktos tu pisał !!!








AHHAA PÓŁOSIE Z TRÓJKI SĄ DŁUŻSZE !!!!!!!!
jakbyś czytał posty w swoim temacie byś wiedział !!!!!!!!!!bonq R32 pisze:Może ktos powiedzieć jak wygląda kwestia pompy paliwa w golfie GTI bo z tego co słyszałem są dwie, a u mnie w 1.4 była jedna.No i pojawił sie problem z mechanizmem zmiany biegów, a mianowicie jego brakiem.Skąd mogę wziąść taki mechanizm?
musisz wymienić lewarek zmiany biegów na taki od silnika 1.8 2.0 oraz te dźwigienki na skrzyni (o ile masz z MK2 na MK3 !! inne długości i kąty potem jest kłopot z regulacją !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 67 gości