Potrzebuje sterownika 1H0 953 233 B.Pomocy!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Z inną literą na końcu oznakowania znalazłem za 70 zł na allegro.Ale raczej nie będzie pasować, ponieważ jest to od golfa z silnikiem 1,9 tdi.Mechanik powiedział, że spalonego sterownika się nie da naprawić.Ale może chce wyłudzić pieniądze.
Można to naprawić samemu?
Jak tak to proszę o szczegóły jak to zrobić.
Można to naprawić samemu?
Jak tak to proszę o szczegóły jak to zrobić.
jego wiedza skończyła się na 126pRudy26 pisze:Mechanik powiedział, że spalonego sterownika się nie da naprawić.Ale może chce wyłudzić pieniądze.
[ Dodano: 13 Paź 2009 17:56 ]
takRudy26 pisze:Można to naprawić samemu?
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- Andrzej32
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
- Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
- Kontakt:
Beznyna 2.0 16V ABF anglik to ja Ci pisłem na pw a oznaczenie początkowe może sie roznic ze wzgledu na to że seat 97 rok Te silniki wystepowały tez w MKIII GTIRudy26 pisze:Andrzej32Jaki silnik ma ten seat ibiza?Jak ma taki sam jak mój golf to powinno pasować.Ja mam 2.0 8V.
Norek111, napiszesz mi jak to naprawić?
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 19:36 przez Andrzej32, łącznie zmieniany 2 razy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684
Jezeli mechanik twierdzi ze on sie spalil to niech Ci pokarze jak on jest spalony Dlamnie to jest troche dziwne Zazwyczaj w tych przekaznikach puszczaja zimne luty i wystarczy je polutowac albo go wyrzucic Jezeli chcesz to Ci pomoge powiedziec jak to masz zrobic zeby nie kupowac drugiego i zrobisz to sam powiem Ci krok po kroku jak to zrobic Jestem osiogalny po pietnastej odpisz na PW
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 21:59 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam. Odgrzebałem temat ponieważ potrzebuję pomocy. Mam fabryczny alarm w golfie III 2.8 gti. Co jakiś czas się sam wzbudza, czasem też gdy przekręcam kluczyk immobilajzer odcina dopływ prądu. Nie chcę tam nic naprawiać tylko całkiem go usunąć, centralka wygląda tak samo jak na zdjęciu na początku tematu. Czy po odpięciu tej centralki muszę robić obejście i jeżeli tak to jak to zrobić. Dzięki za wszelką pomoc. Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości