problemy z ostatnią 4 świeca zalewa mokra okopcona

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

problemy z ostatnią 4 świeca zalewa mokra okopcona

Post autor: ducker24 » ndz paź 11, 2009 11:37

Witam
Odrazu zaznaczę że używałem opcji szukaj :)

mam golfika III 1,6 55 kw
oznaczenie silnika to AEA

i teraz opis mojego problemy
Mianowicie cały czas zalewa mi ostatnią 4 świece patrząc od aparatu to ta ostatnią z najdłuższym przewodem wysokiego napięcia.
co jakieś średnio 100 kilometrów
wszystkie świece były wymieniane jakieś 30 tysięcy (dodam ze wcześniej na takich samych świecach przejechałem ponad 50 tysięcy) i mam prolbem tylko z tą jedną
po wykręceniu jest cała mokra poprostu zalana.
w jej miejsce wkreciłem starą przejechałem jakieś 100 km i znowu padła reszta ok!!
wiec poszedłem do sklepu i kupiłem jedną nowa zeby zobaczyć co sie dzieje
wkręciłem nowa i taka sama sytuacja 100 km i znowu padła
czy jest to jakaś wada fabryczna czy coś takiego??
dodam jeszcze ze jak wszystkie sa oki to i spaliny są oki
a jak ta jedna padnie to jakiś taki troche niebieskawy kolorek z rury leci :(

pozdrawiam wszystkich vagowiczów i z góry dzieki za pomoc :) :chytry:


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz paź 11, 2009 11:56

Napisz jakie masz te przewody ?? Ori czy jakaś lipa niby w powłoce silikonowej itp :bigok: bo przerabiałem ten temat w mojej Polo Coupe. Miałem tam dokładnie podobną sytuację jak Ty.
Okazało się ,że przewody za 40 zł z giełdy iskrę - owszem dawały-- ale pewnej nocki- otworzyłem maskę - odpaliłem silniczek i zobaczyłem tańczące iskierki po wszystkich przewodach idących do świec...
U mnie też zalewało świecę i miałem z tym problem.
Kupiłem ORI- kable + nowy palec i kopułkę do aparatu.. i problem po prostu przestał istnieć.

Zrób taki teścik o jakim napisałem... sprawdź to w nocy , albo w ciemnym pomieszczeniu-- wtedy zobaczysz czy nie ucieka Ci iskra.

Możesz mieć też problem z wtryskiwaczem , który nie rozpyla tak mieszanki jak powinien , i ostatnią rzeczą jaką bym sprawdził jest kompresja.
Podjedź na stację diagnostyki , lub mechanika i niech zrobi badanie ciśnienia na cylindrach.Może akurat masz nieszczelność w tym ostatnim - felernym i olej dostaje się do komory spalania przez słabe pierścienie - powodując ,że świeca zawala się syfem w tak krótkim czasie...


Pozdro


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » ndz paź 11, 2009 12:39

ducker24 moze za slabo ja dokrecasz?,niema prawa zalewac swiecy gdy gwint trzyma i jest dobrze dokrecona,moze ktos kiedys przekrecil gwint i go uszkodzil i teraz wywala spod spodu .


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » ndz paź 11, 2009 12:42

Haki, dzisiaj w nocy zobaczę czy nic mi pod maską nie tańczy :) i odpowiem
kabli nie wymieniałem jeszcze może i najwyższy czas :)

[ Dodano: 11 Paź 2009 12:44 ]
krisss.79,
wykręcałem wszystkie 4 świece żeby zobaczyć jak pozostałe i wszystkie dokręcałem raczej z taką samą siłą wszystkie gwinty są dobre


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz paź 11, 2009 16:21

ducker24 pisze:Haki, dzisiaj w nocy zobaczę czy nic mi pod maską nie tańczy :) i odpowiem
kabli nie wymieniałem jeszcze może i najwyższy czas :)

[ Dodano: 11 Paź 2009 12:44 ]
krisss.79,
wykręcałem wszystkie 4 świece żeby zobaczyć jak pozostałe i wszystkie dokręcałem raczej z taką samą siłą wszystkie gwinty są dobre
Możesz też sprawdzić organo-leptycznie i nie bój się nie :majkel: przy tym :helm: a poza tym sprawdź to o czym pisałem jeszcze , bo koszta niewielkie i lepiej to od razu wyeliminować jak później mieć poważniejsze problemy...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » pn paź 12, 2009 19:58

Haki,
dzisiaj w nocy sprawdziłem i nigdzie mi iskra nie ucieka
kable są oki
dzisiaj pojechałem do znajomego mechanika i sprawdził mi ciśnienie na wszystkich 4 świecach i powiedział ze wszystko jest oki nic nie ucieka
mówił zebym wymienił wszystkie 4 świece i wtedy sie zobaczy jak bedzie

[ Dodano: 12 Paź 2009 20:00 ]
zauważyłem jeszcze dzisiaj jedną zecz mianowicie jak sie go odpali i chwile pochaodzi to tak jakby raz działała ta świeca a raz nie
raz chodzi jak zegarek a raz tylko na 3 garach
i tak coraz częściej częściej az wkońcu całkiem sie wyłącza :(


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

V12
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 07:48
Lokalizacja: pl

Post autor: V12 » pn paź 12, 2009 20:04

Monowtrysk czy pełny jesli kompresja Ok to pozostaje wałek rozrządu i kopułka



Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » pn paź 12, 2009 20:30

monowtrysk :->


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

V12
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 07:48
Lokalizacja: pl

Post autor: V12 » pn paź 12, 2009 21:49

jedynie co mi przychodzi do głowy to to uszkodzone krzywki wałka rozrzadu na tym garku a klekocza zawory ??? Jesli kompresja dobra to jest zagadkowa sprawa jeszcze pozostaje kopułka wymieniałes???



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pn paź 12, 2009 22:05

V12 pisze:jedynie co mi przychodzi do głowy to to uszkodzone krzywki wałka rozrzadu na tym garku a klekocza zawory ??? Jesli kompresja dobra to jest zagadkowa sprawa jeszcze pozostaje kopułka wymieniałes???
Tak masz racje w tych silnikach wyciera sie walek Niech kolega to sprawdzi



Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » czw paź 15, 2009 18:15

wymieniłem wszystkie świece i kable wysokiego napięcia
mozna powiedzieć ze troszke lepiej

jeryk10, V12,
jak mozna sprawdzić ten wałek??
trzeba ściągać pokrywe silnika ??


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw paź 15, 2009 18:24

ducker24 pisze:wymieniłem wszystkie świece i kable wysokiego napięcia
mozna powiedzieć ze troszke lepiej

jeryk10, V12,
jak mozna sprawdzić ten wałek??
trzeba ściągać pokrywe silnika ??
Tak trzeba ściągnąć pokrywę ale tak na oko :bajer: to tego za bardzo nie sprawdzisz.

Pozostaje mechanior- i sprzęcik do badania szczelinek między krzywkami.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » czw paź 15, 2009 21:23

Tak musisz sciagnac pokrywe zaworow no i krecic walkiem zwracajac uwage na krzywki znajdujace sie na czwartym celindrze powino byc widac ze walek jest wytarty Tak kiedys mialem w mk3 1.6 byl walek wytarty



Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » ndz lis 15, 2009 21:33

oki wracając do tematu
problem rozwiązany
wymiana świec
kabli wyskokiego napięcia
i gumy miedzy korpusem wtrysku a kolektorem ssącym


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 294 gości