Problem z pompa a wymieniona nie dawno
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z pompa a wymieniona nie dawno
Witam ,kupiłem na dniach GOLF-a III 1,6 75KM a LPG, jak testowaliśmy to wszystko pięknie , palił na benzynie i na gazie . Poprzedni właściciel wymieniał pompę paliwa w tym roku.
Problem polega na tym ze jak już kupiłem to w czasie drogi powrotnej zmieniłem z LPG na benzynę i silnik przestał pracować i obroty malały ( kilka prób z mizernym skutkiem ) , tego samego dnia w nocy ( około 4 godziny po powrocie ) wsiadłem i odpaliłem auto na benzynie bez problemu ( działał jak ta "lala") , rano już nie chciał zapalić na benzynie ( gaz działa prawidłowo ). Ostatnio odpalił na benzynie pochodził sobie trochę , ale przestał działać po ponownym uruchomieniu.
Wczoraj wymieniłem filtr paliwa. Ale nic nie dało , paliwo nie było pompowane, okazało się że pompa nie pracuje chociaż przełącznik był nastawiony na benzynę a kluczyk był przekręconym na zasilanie, sprawdziłem napięcie na wtyczce do pompy i
wtyczka 4 pinowa ( 2 duże piny na brzegach małe po środku ) :
|0 V | 6,5 V | 0V | 0V |
jakie powinno być napięcie w kostce
Proszę o każdą pomoc
God bless forum.VWGolf.pl
Problem polega na tym ze jak już kupiłem to w czasie drogi powrotnej zmieniłem z LPG na benzynę i silnik przestał pracować i obroty malały ( kilka prób z mizernym skutkiem ) , tego samego dnia w nocy ( około 4 godziny po powrocie ) wsiadłem i odpaliłem auto na benzynie bez problemu ( działał jak ta "lala") , rano już nie chciał zapalić na benzynie ( gaz działa prawidłowo ). Ostatnio odpalił na benzynie pochodził sobie trochę , ale przestał działać po ponownym uruchomieniu.
Wczoraj wymieniłem filtr paliwa. Ale nic nie dało , paliwo nie było pompowane, okazało się że pompa nie pracuje chociaż przełącznik był nastawiony na benzynę a kluczyk był przekręconym na zasilanie, sprawdziłem napięcie na wtyczce do pompy i
wtyczka 4 pinowa ( 2 duże piny na brzegach małe po środku ) :
|0 V | 6,5 V | 0V | 0V |
jakie powinno być napięcie w kostce
Proszę o każdą pomoc
God bless forum.VWGolf.pl
Same problemy :)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pompa nie ma napięcie jak silnik nie pracuje, z wyjątkiem jednej sekundy po włączeniu zapłonu. Możesz miec też jakieś odcięcie pompy przy pracy na LPG które zaszwankowało.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pompę sprawdzisz podłączając bezpośrednio z akumulatora kabelki. Zużyta pompka daje takie objawy, że raz zadziała, innym nie. Warto też sprawdzić przekaźnik włączający pompkę, on też może być przyczyną. Przekaźnik znajduje się w dolnym prawym rogu skrzynki przekaźnikowo-bezpiecznikowej. W to że była wymieniana to możesz wierzyć, tylko jaka była założona? Ze szrotu za 20 zł? Podaj dwie pierwsze litery numeru silnika, łatwiej będzie się zorientować jaki to silnik.
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Najpierw proponuje poczytac a potem zrobić reset kompa-bo to mi pasuje do typowych objawów pomieszanych danych w kompie przy odpalaniu i jezdzie benz/gaz a nie sie od razu z pompą szarpać
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 13:41 przez flatron316, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wczoraj sprawdziłem ją ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem
kostka posiada
Duży pin - gruby brązowy przewód ( podłączyłem 12v)
Mały pin - cienki brązowy przewód ( masa )
Mały pin - fioletowy (jakiś taki ) przewód ( nie podłączony)
Duży pin - czerwono-żółty przewód ( podłączyłem 12v)
i pompa zero odzewu
tak w ogóle to posiadam pompę:
1H0 919 051K
ma ktoś może na stanie takie cuś ( koło Wrocławia) lub umie dobrać zamiennik
kostka posiada
Duży pin - gruby brązowy przewód ( podłączyłem 12v)
Mały pin - cienki brązowy przewód ( masa )
Mały pin - fioletowy (jakiś taki ) przewód ( nie podłączony)
Duży pin - czerwono-żółty przewód ( podłączyłem 12v)
i pompa zero odzewu
tak w ogóle to posiadam pompę:
1H0 919 051K
ma ktoś może na stanie takie cuś ( koło Wrocławia) lub umie dobrać zamiennik
Same problemy :)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ja napisałem: masa tam gdzie kabel brazowyKrojo pisze:ja tylko zastosowałem sie do powyższych wskazówek
Więc nie zastosowałes się. Kabel brązowy masa, kabel czerwono - żółty plus. A wewnetrnze piny sa od wskaźnika pozimu paliwa. Czytaj ze zrozumieniem bo w tym temacie masz to już wcześniej kilka razy napisane.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 270 gości