Witam
Mam taki o to problem z mk3 1.9 tdi 90km gdy jadę dodaję gazu i na 3-biegu przy 40 khm i na 4 biegu przy około 70 khm telepocze mi całym samochodem, myślałem że koła ale nie zmieniłem inne to samo, na wachaczach miałem wyrobione gumy zmieniłem wymieniłem z prawej strony pół oś i nie sprawdziłem przegubu wewnetrznego jak by trochę przestało, to stwierdziłem z mechanikiem że na drugi dzień lewa pół oś i co sie okazało po tym jeszcze gorzej nawet jak by na 2 biegu zaczoł szarpać jestem już kompletnie głupi co to może być czy to przeguby wewnetrzne ale możliwe żeby taki zbieg okolicznosci że na 4 pół osiach by były walniete te przeguby wewnetrzne, dodam ze auto miało wcześniej wypadek wpadło do rowu prawą stroną i wymieniłem wachacz prawy bo był pęknięty noi pół oś też i troche przestało
Stukot i trzęsienie nadwoziem przy dodawaniu gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- cybermysza
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: ndz paź 11, 2009 22:33
- Lokalizacja: Złotów
- Kontakt:
Ja mialem podobny problem...
Na dluzszej polosi powinienes miec (musi byc) wywazenie w postaci takiego kulka jakby z gumy.
Trzeba by bylo tez sprawdzic poduszki pod silnikiem, gdy auto stoi zobacz pod maske czy podczas gwaltownego dodania gazu silnik nie chce przekrecic sie za bardzo w ktoras strone.
Przeguby raczej stukaly by podczas jazdy niz powodowaly drgawki.
Jezeli chcesz je sprawdzic to powinienes miec (bardzo) dobry hamulec reczny, na recznym podnosisz lewarkiem jedno kolo do gory (lepsza jest zaba, bardziej stabilna) i uruchamiasz silnik, teraz na roznych obrotach na wszystkich biegach bedziesz krecil jedna polosia (mechanizm roznicowy) i skrecajac kierownica mozesz sprawdzic czy nie wali tez przy skrecie.
Wywazenie kol sprawdz wszystkich 4
Na dluzszej polosi powinienes miec (musi byc) wywazenie w postaci takiego kulka jakby z gumy.
Trzeba by bylo tez sprawdzic poduszki pod silnikiem, gdy auto stoi zobacz pod maske czy podczas gwaltownego dodania gazu silnik nie chce przekrecic sie za bardzo w ktoras strone.
Przeguby raczej stukaly by podczas jazdy niz powodowaly drgawki.
Jezeli chcesz je sprawdzic to powinienes miec (bardzo) dobry hamulec reczny, na recznym podnosisz lewarkiem jedno kolo do gory (lepsza jest zaba, bardziej stabilna) i uruchamiasz silnik, teraz na roznych obrotach na wszystkich biegach bedziesz krecil jedna polosia (mechanizm roznicowy) i skrecajac kierownica mozesz sprawdzic czy nie wali tez przy skrecie.
Wywazenie kol sprawdz wszystkich 4
- cybermysza
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: ndz paź 11, 2009 22:33
- Lokalizacja: Złotów
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 438 gości