remont silnika czy kupno nowego?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: genLODOWAmk2 » ndz paź 11, 2009 22:06

w IC od 170zł do 230zł...
przesadzacie z tymi cenami troche...... te kable są ze złota czy co ??

jak niooniek poleci i kupi kable za 200zl jak nie lepiej potem swiece cena tez spora....to sie okaze ze w cenie kabli swiec kopulki i palca zrobi remont generalny silnika....


był golf 2 1.3.....

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz paź 11, 2009 22:11

genLODOWAmk2 pisze:przesadzacie z tymi cenami troche...... te kable są ze złota czy co ??
Podałem ceny z przykładowego sklepu, nikt nie zmusza do kupna akurat tam i właśnie tych kabli...



majeranek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt mar 31, 2009 19:20
Lokalizacja: Gręboszów

Post autor: majeranek » ndz paź 11, 2009 22:13

ja tez mialem podobne problemy z silnikiem tylko ze 1.8 rp kupilem drugi przejechalem 500 km i sie rozkraczyl(wypalily sie dwa tloki).w starym silniku mierzylem kompresje wyszlo po okolo 4.5 bara na kazdym cylindrze i dlatego kupiel drugi i to byl moj blad.bo co sie okazalo to tylko glowica poszla przelozylem z kupnego silnika glowice i silnik dostal drugie zycie.wiec mi sie wydaje ze temu wszystkiemu jest winna glowica tak bylo w moim przypadku.



genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: genLODOWAmk2 » ndz paź 11, 2009 22:23

ja od siebie polecil bym kupic silnik tak jak ktos wspominal z gwarancja rozruchową....

jak policzy zmiane swiec kabli kopulki palca ( pewnie niewiele to pomoze ) to wywali kilka baniek w bloto...


był golf 2 1.3.....

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » pn paź 12, 2009 06:40

niooniek pisze:kupowac to oryginalne za ponad 200 pln bo te za 60 pln są nic nie warte.
I tak i nie... Ja jeżdżę na kablach SENTECH za 85 PLN jeżdże na nich już prawie rok i nie nażekam. A wcześniej na kupiłem właśnie BERU i klełem na nie jak na żadne.

POZDRAWIAM
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
master13
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 286
Rejestracja: pt gru 05, 2008 13:02
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: master13 » pn paź 12, 2009 09:56

I tak i nie... Ja jeżdżę na kablach SENTECH za 85 PLN jeżdże na nich już prawie rok i nie nażekam. A wcześniej na kupiłem właśnie BERU i klełem na nie jak na żadne.

Ja w swoim PF-ie takze mam kable SENTECH,swiece NGK i spoko lata! Co do remontu to tak jak koledzy pisza trzeba obadac motor :bajer: , ale jak bym mial okazje na dobry silnik to bym zmienil! Pozdrawiam :wink:


viewtopic.php?t=202847" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
niko02
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:31
Lokalizacja: Sadówka
Kontakt:

czasami

Post autor: niko02 » pn paź 12, 2009 21:28

Czasami Kupisz podzespól jakiejś firmy "krzak" i okaże się, że trafiłeś na 1 egzemplaż z 100,który będzie Ci służył dłużej niż pozostałe ale raczej nie tak, jak coś od renomowanego producenta, chociaż i tu zdażają się wypadki ale z regóły masz na to gwarancję. O Kablach to nie słyszałem ale o palcu, że lubi sobie odpocząć,to tak.


Oceńcie to ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=440080&p=5298815#p5298815

Awatar użytkownika
niooniek
Dave's Garage
Dave's Garage
Posty: 1141
Rejestracja: wt maja 23, 2006 12:21
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: niooniek » sob paź 24, 2009 08:29

wymieniłem kopułkę (firmy beru), w starej już te metalowe elementy zostawały w kopułce bo się połamały i chyba dlatego tak przerywał, chodził na trzy a może nawet dwa gary.

następnie wymieniłem palec (beru), świece (bosch), kable (beru) i przy okazji filtr powietrza.

od razu zaczął inaczej chodzic, równo pracował i płynnie przyspieszał bez szarpania. ale zauważyłem, że na zimnym silnik pracuje równiutko ale jak się rozgrzeje to nierówno (jakby zaraz miał zgasnąc).
takie objawy są na lpg, na pb jeszcze nie sprawdzałem bo muszę zatankowac. oraz jest mułowaty, przyspiesza ale to nie to jak byc powinno.

sądzę, że to kwestia regulacji gazu. jak myślicie?


Pozdrawiam :pub:

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 24, 2009 08:45

niooniek pisze:że to kwestia regulacji gazu. jak myślicie?
bardzo prawdopodobne, odkręć troche śróbe na weżu zeby był mocnijszy i pokręć ta na reduktorze żeby równbo chodził na wolnych. Kiedys przy okazji przeglądu doregulujesz wolne na analizatorze, chociaz niekoniecznie bo nie uda sie na długo utrzymać stałych parametrów mieszanki


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości