Skaczą obroty na benzynie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukaszm7
Grupa Dolnyśląsk
Grupa Dolnyśląsk
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 21:12
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Skaczą obroty na benzynie.

Post autor: lukaszm7 » ndz paź 11, 2009 21:13

Witam.
Potrzebuję, pomocy przegladnąłemforum,ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujace mnie pytania.
Otóż mój MkII 1.8 RP za żadne skarby nie chce utrzymać równych obroów.
Na LPG chodzi wręcz idealnie, na benzynie natomiast jak jest zimny trzyma obroty ok, jak tylko złapie trochę temperatury (po ok 5 minutach pracy) zaczyna sie jazda... 300-1500-300 itd. aż do zgaśnięcia. Pojechałęm do elektryka podłączył miernik pod sondę lambda i stwierdził, że uszkodzony jest komputer. Napiecie sondy lambda na włączonej stacyjce wacha się w okolicach 1V po odpaleniu rosnie do ok. 1,4V, nakazał mi zdobyc komputer i zmienić lambdę, wczoraj zakupiłem lambdę, jeszcze nie jest założona, ale gdy wpięłem ją w miejsce starej a obudowa do masy i sprawdziłęm miernikiem, napięcie na nowej (zimnej) sondzie wynosi pk. 1V. Czy to rzeczywiście komputer ? Czy może ktoś ma jakieś inne pomysły ? Pomóżcie proszę. Wykluczam podstawę wtrysku, filtry, kable, kopułkę i palec ponieważ były one wymieniane całkiem niedawno.
Pozdrawiam !


[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/3882/img9751ti9.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
_redox_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr wrz 02, 2009 17:14
Lokalizacja: Bogatynia

Post autor: _redox_ » ndz paź 11, 2009 22:19

sprobój w miejscu gdzie znajduje sie na filtrze powietrza korek od gaznika, zejmij ten korek i zobacz jak jest sruba ustawiona w gazniku moze zbyt mocno jest przykrecona i dostaje mniejsza ilosc mieszanki... tez mialem z tym problem i to mi pomoglo
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 22:20 przez _redox_, łącznie zmieniany 1 raz.


Old good Times.

Awatar użytkownika
lukaszm7
Grupa Dolnyśląsk
Grupa Dolnyśląsk
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 21:12
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: lukaszm7 » ndz paź 11, 2009 22:38

Nie wiem o którym korku mówisz,mój Golf jest na monowtrysku. Pozatym do tejpory wszystko było ok,więc raczej wykluczam możliwość rozregulowania czegoś, obstawiam jakąś usterkę, pytanie tylko co, i dlatego mojaprosba o rady, żeby nie wymieniać połowy części w samochodzie.
Ale dzięki za radę, pozdrawiam


[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/3882/img9751ti9.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 287 gości