[mk3]zwarcie na czujniku zasysu temperatury
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3]zwarcie na czujniku zasysu temperatury
Witam,
Byłem w ASO na komputerowej diagnostyce mojego golfa 3 1,4. Wyskoczyło, że jest zwarcie czyjnika temperatury zasysu powietrza. To takie ustrojstwo pod kopułką gażnika. Rzeczywiście, kiedy sciągnałem kopułkę, to okazało się, że czujnik jest zabryzgany olejem.
Podejrzewam, że to zwarcie, ma zgubny wpływ na wielkość spalanego paliwa (bierze mi ok 10 l / 100 km).
Zastanawiałem się, nad wymianą tego czujnika, zle doszedłem do wniosku, że najrozsądniej byłoby wyeliminować przyczyne dostawania się oleju pod kompułkę. Nie wiem tylko, czym może być spowodowany taki "przeciek". POMÓŻCIE....
Byłem w ASO na komputerowej diagnostyce mojego golfa 3 1,4. Wyskoczyło, że jest zwarcie czyjnika temperatury zasysu powietrza. To takie ustrojstwo pod kopułką gażnika. Rzeczywiście, kiedy sciągnałem kopułkę, to okazało się, że czujnik jest zabryzgany olejem.
Podejrzewam, że to zwarcie, ma zgubny wpływ na wielkość spalanego paliwa (bierze mi ok 10 l / 100 km).
Zastanawiałem się, nad wymianą tego czujnika, zle doszedłem do wniosku, że najrozsądniej byłoby wyeliminować przyczyne dostawania się oleju pod kompułkę. Nie wiem tylko, czym może być spowodowany taki "przeciek". POMÓŻCIE....
Ostatnio zmieniony wt lut 14, 2006 11:50 przez beamish, łącznie zmieniany 1 raz.
4. Powyciraj cały kolektor ssący do sucha i pojezdzij i obseruj spalanieAdamtd pisze:1. Gaźnika to Ty nie masz
2. Najpierw sprawdź sam czujnik miernikiem, bo może sie kabelki zwierają a wszystko pozatym jest ok
3. Jakie ilości tego oleju masz w kolektorze dolotowym?
5. Sprawdz czy masz tą siateczke i w jakim stanie w rurce od pokrywy do obudowy
Pozdro
VW RULEZ :)
cd...
3. Jakie ilości tego oleju masz w kolektorze dolotowym?[/quote]
4. Powyciraj cały kolektor ssący do sucha i pojezdzij i obseruj spalanie
5. Sprawdz czy masz tą siateczke i w jakim stanie w rurce od pokrywy do obudowy
Pozdro [/quote]
Powycierałem tak jak radziłeś w pkt 4., co do punktu 5. to powiedz, czy rozchodzi się o rurę od filtra powietrza, czy tą mniejszą odchodzącą od pokrywy do silnika? (laik ze mnie w tych sprawach). Bo jesli o tą dużą od filtra, to nie ma zadnej siateczki, a przy w locie do tej mniejszej jest cos na wzór jakby membrany, albo czegos takiego, ale napewno nie jest to siateczka.
Co do ilości oleu na czujniku, to nie ma go za wiele. Raczej brudne od oleju a nie ociekajace olejem.
wiem, że opisałem to amatorsko, ale jeszcze sie na tym nie znam. mam nadzieję, że dzieki Wam poszerze swoje horyzonty....
z góry dzięki za okazaną pomoc
4. Powyciraj cały kolektor ssący do sucha i pojezdzij i obseruj spalanie
5. Sprawdz czy masz tą siateczke i w jakim stanie w rurce od pokrywy do obudowy
Pozdro [/quote]
Powycierałem tak jak radziłeś w pkt 4., co do punktu 5. to powiedz, czy rozchodzi się o rurę od filtra powietrza, czy tą mniejszą odchodzącą od pokrywy do silnika? (laik ze mnie w tych sprawach). Bo jesli o tą dużą od filtra, to nie ma zadnej siateczki, a przy w locie do tej mniejszej jest cos na wzór jakby membrany, albo czegos takiego, ale napewno nie jest to siateczka.
Co do ilości oleu na czujniku, to nie ma go za wiele. Raczej brudne od oleju a nie ociekajace olejem.
wiem, że opisałem to amatorsko, ale jeszcze sie na tym nie znam. mam nadzieję, że dzieki Wam poszerze swoje horyzonty....
z góry dzięki za okazaną pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 222 gości