Radio po stacyjce/kluczyku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Radio po stacyjce/kluczyku
Drodzy koledzy,
wiem że ten temat był poruszany setki tysięcy razy, ale nigdzie nie mogę doczytać jak jest do końca z zasilaniem podawanym do radia tzw, "po stacyjce"
Podobno napięcie "po stacyjce" powinno pojawiać się na brązowo-czerwonym kablu, u mnie niestety się nie pojawia
Mam w związku z tym pytanie:
Który kabel łączy stacyjka z kablem brązowo-czerwonym?
I jak działa to tzw. "po stacyjce",czy:
wariant 1: napięcie pojawia się po włożeniu kluczyka w otwór stacyjki (jak np. w Audi A6), czy
wariant 2: napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka stacyjki (włączeniu zapłonu)?
I ostatnie pytanie: czy za brak napięcia na tym kablu brązowo-czerwonym może być odpowiedzialna kostka stacyjki?
wiem że ten temat był poruszany setki tysięcy razy, ale nigdzie nie mogę doczytać jak jest do końca z zasilaniem podawanym do radia tzw, "po stacyjce"
Podobno napięcie "po stacyjce" powinno pojawiać się na brązowo-czerwonym kablu, u mnie niestety się nie pojawia
Mam w związku z tym pytanie:
Który kabel łączy stacyjka z kablem brązowo-czerwonym?
I jak działa to tzw. "po stacyjce",czy:
wariant 1: napięcie pojawia się po włożeniu kluczyka w otwór stacyjki (jak np. w Audi A6), czy
wariant 2: napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka stacyjki (włączeniu zapłonu)?
I ostatnie pytanie: czy za brak napięcia na tym kablu brązowo-czerwonym może być odpowiedzialna kostka stacyjki?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
ten wariant w mk3.gademajster pisze:wariant 2: napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka stacyjki (włączeniu zapłonu)?
raczej moze byc, nie podaje 12v po zaplonie na radio.gademajster pisze:czy za brak napięcia na tym kablu brązowo-czerwonym może być odpowiedzialna kostka stacyjki?
najlepiej sprawdz sobie to tak, wez jakad zaroweczke, diode na 12v, mase podlacz na stale a plusem dotykaj po kolei kabelki w kostce, jak sie zapali to znalazles
potem sprawdz czy gasnie po wylaczeniu zaplonu.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 325 gości