Padnięty silnik 2.0 8v

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Młodys
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr lut 06, 2008 09:41
Lokalizacja: Godów
Kontakt:

Padnięty silnik 2.0 8v

Post autor: Młodys » sob paź 10, 2009 21:54

Witam.
Dziś kupiłem golfa III gti z silnikiem 2.0 8v i chodzi oto ze wal jest w nie najlepszym stanie i korbowody i chodzi o to z jakiego silnika mogą one spasować bo mam 2 silniki oba z golfa II jeden 1.6 a drugi 1.8 i chodzi o to czy wał i korby są te same jeżeli nie to z czego mogą jeszcze pasować. Szukałem na forum ale nic nie znalazłem.
Z góry dzięki za pomoc.



Stoko90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob paź 10, 2009 21:56
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: Stoko90 » sob paź 10, 2009 22:01

Jestem tu nowy ale pozwolę się wypowiedzieć słuchaj takie pasowanie jak to znawałes może troszke z golfa 1.6 a troszke z 1.8 to jest dziadostwo nie robota , jak tak bedziesz kombinował to licz się z tym ze długo się nie nacieszysz , ktos to tak przemyślał ze 1.6 ma miec taki a taki wał i pracuje pod takim obciazeniem nie wiekszym takze szukaj tylko czesci do tego modelu silnika , myślisz ze ja bym sobie do mojego golfa II 1.6D turbo nie wsadził ?? A pewnie ze bym sobie wsadził ale na krótką mete by to chodziło.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob paź 10, 2009 22:04

Stoko90, co do turbo w Twoim aucie to jest jedna jetta na forum co ma JP'ka z turbo i jeździ :) .
Młodys, może fizycznie dopasujesz wał z 1.6 lub 1.8, ale z tego co wiem skok tłoka w 2.0 jest inny niż w pozostałych silnikach. Porównaj sobie dane techniczne tych silników a zobaczysz na czym polegają różnice.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Młodys
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr lut 06, 2008 09:41
Lokalizacja: Godów
Kontakt:

Post autor: Młodys » sob paź 10, 2009 22:23

Ok. Dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » sob paź 10, 2009 22:43

na pewno nie pasuje wał z innego silnika jak 2.0,sam blok też jest wyższy ok.1,5 cm od pozostałych.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » sob paź 10, 2009 23:43

Młodys pisze:Dziś kupiłem golfa III gti z silnikiem 2.0 8v i chodzi oto ze wal jest w nie najlepszym stanie i korbowody
a co to znaczy?? powyginane czy co?? :hmm: przecież tam uszkadzają się tylko panewki... :bajer: dajesz wał do szlifu i nowe panewki i za 250 PLN masz zregenerowany dół silnika na kolejne 100 kkm...

albo odezwij się do kolegi Hansss'a z tego forum to Ci puści może sam dół... albo cały silniczek w dobrej cenie...

[ Dodano: 10-10-09, 23:45 ]
Nie dopasujesz wału od innego motoru... jak miałeś 2E to szukasz od 2E, ajk masz AGG to szukasz od AGG a jak ABF to już w ogóle nie ma o czym mówić (bo patentowanie z tym motorkiem to grzech):D
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 23:44 przez -=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości