2.0 16V obroty szaleją

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Maciek_TDS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 08, 2009 13:38
Lokalizacja: Busko

2.0 16V obroty szaleją

Post autor: Maciek_TDS » czw paź 08, 2009 13:50

Witam.
Przeszukalem forum, zastosowalem sie do porad ale nic to nie pomoglo.
Sprawa wyglada nastepujaco.. Pacjent Golf III gti 2.0 16v.
Po zapaleniu na zimnym jakis czas jest ok. Gdy zlapie troche temperatury obroty zaczynaja skakac do 1500rpm, czasami spadna do 800rpm. Nie jest to falowanie, wyglada to tak jakby ktos sie bawil gazem i robil lekkie przegazówki. Czasami obroty dochodza nawet do 2000rpm.
Silniczek krokowy podmieniany nic to nie dalo. Tps rowniez jest nowy, nie pomoglo. Nieszczelnosci w ukladzie nie ma.
Bledy na vagu jakie wyskakuja to:
523 - czujnik temperatury powietrza zasysanego
czujnik zostal wymieniony na nowy, bledu nie da sie skasowac. Prad we wtyczce jest..
Po przejechaniu sie wyskoczy tez blad 519 - czujnik map, ale jego moge skasowac i jakis czas sie nie pojawia. Czasami tez wyskakuje blad czujnika stukowego 524, ale jego rowniez skasuje i jakis czas go nie ma.
Po zdjeciu wtyczki z tpsa obroty sie unormuja, tak samo po zdjeciu wtyczki z silniczka krokowego.
Prosze o pomoc, co moge jeszcze sprawdzic..

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw paź 08, 2009 17:50 przez Maciek_TDS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw paź 08, 2009 18:24

Proponuję sprawdzić czy napięcie na zasilaniu ECU jest stabilne.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Maciek_TDS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 08, 2009 13:38
Lokalizacja: Busko

Post autor: Maciek_TDS » sob paź 10, 2009 12:41

Za radą sprawdzilem napiecie. Napiecie jest ok. Jedyne co mnie zastanawia to to ze nie ma masy na pinie 33. Ma ktos jakis pomysl ?
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 12:42 przez Maciek_TDS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
abt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:38
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: abt » sob paź 10, 2009 13:45

odepnij wtyczke od sondy ... kiedys mialem ten sam objaw ze na zimnym silniku pracowal wmiare równo ale gdy zalapal temp. zaczynal wariowac a na vagu nie wykazywalo ze sonda jest walnieta.


....skąd brać na to wszystko siano....

Maciek_TDS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 08, 2009 13:38
Lokalizacja: Busko

Post autor: Maciek_TDS » wt paź 13, 2009 18:23

Problem wkoncu rozwiazany.
Wyjalem komputer i rozkrecilem. W obudowie kompa obok wtyki glownej jest krociec, do ktorego wchodzi wezyk z kolektora i dalej idzie do map sensora. Zdjalem obydwa wezyki i okazalo sie ze wspomniany krociec byl zawalony jakas sadza czy olejem. W kazdym badz razie czyms co blokowalo swobodny przeplyw powietrza. Przetkalem go i wszystko gra. Dzieki za podpowiedzi.
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 302 gości