immo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

safik25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr mar 11, 2009 19:35
Lokalizacja: RZESZÓW

immo

Post autor: safik25 » czw paź 08, 2009 21:56

Witam piszę posta dla informacji (przestrogi) dla tych którym ten przeklęty system z zamiarem utrudnia życia złodziejowi,utrudnia życie ale właścicielowi,a więc jak co dzień rano pobudka,dzień nie zanosił sie na nic szczególnego więc umówiony ze stomatologiem zacząłem (bardziej niż zwykle czyścić jame :ass: ) po śniadaniu pewny że spóźnię się ale nie znacznie wychodzę z domu żeby przepalić wóz.Wciskam kluczyk gofer ładnie zamrugał na powitanie,więc przekręcam kluczyk i qwa zonk immo active :grrr: szlag 30 minut do wyjazdu więc próbuje pupa ... klnę a tak ładnie zaczął się dzień.Więc szybko zestaw kluczy i kierownica poduszka wszystkie plastiki mam stacyjkę na wierzchu,patrzę na zegarek już po wizycie dzwonię do Pani doktor krótka rozmowa (zjeba) bleble ble może przynajmniej do pracy jeszcze zdążę próbuje wszystkiego wyciągam kostki (stacyjka) nie wiem czy pomoże i od cewki dalej nic sprawdzam kable są oki odkręcam licznik (dzwoni tel.*#cenzura#* szef zjeba znów sięspóźnie) wyciągam licznik oglądam przewody jak nowe żadnej śniedzi zaglądam do licznika to samo ani śladu zużycia trafia mnie!!! :crazy: rzucam wszystkim i pędzę do pracy w pracy luz więc szukam na necie ludzi,którzy pomogą dzwonie umawiam się po 18
i jak dzwon po 18 przyjechał człowiek podłączył kom. z myślą zczytania kodu pin jedna próba,druga,trzecia nic brak czegoś tam,pyta czy miałem oryginalne radio wk.. całym dniem odpowiadam krótko ch.. wie radio beta napewno oryginalne ale czy nie kombinowane to nie wiem więc znów próbuje zczytać pin,zagaduje co ma radio do immo mówi że miał przypadki że tak się działo ale jak w radiu coś było kombinowane.Więc gdy pan nadal walczył z pinem ja wyrwałem radio i o dziwo kontrolka przestała migać :okej: masakra zapalił ten paszcz i chodzi,mało tego wkońcu kom połączył się i zaczytał pin
teraz pytanie co ma radio do immobilizera ???? radio działało raczej nie bede próbował podłączać,czy jest możliwość żeby przez źle spięte radio takie rzeczy się działy dodam że samochód mam od kilku miesięcy czasami po podłączeniu kompa wyskakiwał błąd zablokowany sterownik immo a tylko raz musiałem włożyć kluczy dwa razy żeby odpalił więc o co qwa chodzi
ps,sorrki że sie rozpisałem ale musiałem wypić szt. kilka po takim dniu a baba nie chce słuchać i pinach i immobilizerach :panna: Jak nie uzyskam odpowiedzi to przynajmniej może komuś spieszącego się do pracy lub.. gdzieś podpowiem co ma robić


"Zabawne jak mało ważna jest twoja praca, gdy prosisz o podwyżke, a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości, gdy prosisz o urlop."

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob paź 10, 2009 01:21

Bo w mkIV masz chyba takie zabezpieczenie radia, że jak je wyciągniesz i wsadzisz do innego auta, to nie będzie chodziło. Sprawdzany jest pin w ECU, immo, liczniku i radiu.



Awatar użytkownika
*Tomal*
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: wt cze 23, 2009 14:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: *Tomal* » sob paź 10, 2009 01:51

Ja miałem coś podobnego po przełożeniu radia Blaupunkt Valencja Mp34 wkładam kluczyk pruba odpalenia a tu zoonk.To sobie myśle co jest grane.Zaczeliśmy kombinować.Zadzwoniłem do gościa,przyjechał z Vag i stwierdził ze radio zmasowało silnik.Wyjeliśmy grajka kluczyk pstryk zajarał.No to sobie myśle ze na innym orginalnym nowszego typu niż miałem bedzie git.Wrzuciłem od kuzyna z ARL.To samo pupa nie zapalił.Po sprawdzeniu instalacji okazało sie ze ktoś jeszcze przedemną poprzerabiał zasilania tak aby działały radia starego typu.W gruncie rzeczy wystarczyło przepiąć dwa kabelki.Ale kto wiedział :helm:.Teraz jestem mądrzejszy :bigok:


MÓJ MK4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254368&postdays=0&postorder=asc&start=0
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d85bb5389b8e7213.html][img]http://images50.fotosik.pl/285/d85bb5389b8e7213m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob paź 10, 2009 08:23

Lipek81 pisze:Bo w mkIV masz chyba takie zabezpieczenie radia, że jak je wyciągniesz i wsadzisz do innego auta, to nie będzie chodziło.
będzie chodziło tylko w tym jest cały pic że nie musisz w swoim autku wpisywać kodu radia po odłączeniu akusia bo sterownik rozpoznaje radyjko ori .


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

safik25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr mar 11, 2009 19:35
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: safik25 » pn paź 12, 2009 09:58

norek111 pisze:
Lipek81 pisze:Bo w mkIV masz chyba takie zabezpieczenie radia, że jak je wyciągniesz i wsadzisz do innego auta, to nie będzie chodziło.
będzie chodziło tylko w tym jest cały pic że nie musisz w swoim autku wpisywać kodu radia po odłączeniu akusia bo sterownik rozpoznaje radyjko ori .

o co z tym chodzi ponieważ racja miałem problem z radiem czasami coś mu odwalało i musiałem wpisywać kod nawet jesli nie odpinałem bateryjki czyli problem jest w radiu ?? czy w podłączeniu


"Zabawne jak mało ważna jest twoja praca, gdy prosisz o podwyżke, a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości, gdy prosisz o urlop."

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 316 gości