[B3] DIGIFANT - Różne informacje w książce i w internecie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
robert83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn lut 13, 2006 00:35
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[B3] DIGIFANT - Różne informacje w książce i w internecie

Post autor: robert83 » wt lut 14, 2006 10:43

Mam passata B3 z silnikiem PF i nie pracuje mi jak trzeba. Po włączeniu i daniu gazu obroty biegu jaowego spadają że prawie silnik gaśnie i dopiero po chwili się stabilizują. To nie jest wina silnika krokowego bo go juz sprawdzałem i czyściełem. Podejrzewam że wina leży w ustawieniach śrób regulacyjnych. Mam książke obsługi do passata: "Volkswagen Passat" WYDAWNICTWA KOMUNIKACJI I łACZNOśCI wyd.5. ponadto ściągnąłem materiały z netu z linków zamieszczpnych na forum. Znalazłem różnice w informacjach dotyczących regulacji przepustnicy. Różnica dotyczy usawienia wkrętu oporowego (sytrzałka na rysunku). W książce jest napisane że należy wykręcic wkręt aż do uzyskania luzu, a następnie go wkręcac aż do uzyskania punktu styku z dzwignią. Następnie należy przekręcic wkręt oporowy o 1 obrót. Natomiast w materiałach z netu napisali, że o uzyskaniu punktu styku należy przekręci wkręt oporowy o pół obrotu. Wiec których informacji mam sie trzymac bo zgłupiałem. Może jest ktoś kto też ma silnik PF ( lub PB) i sie na tym zna i wie jak ustawic. PZDR.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 14, 2006 11:40

Mam Vento na digifancie, zalecaja dokręcić wkręt o pół obrotu po uzyskaniu styku. Bawiłem sie tym i nic się coś działo takiego jak u ciebie mimo prób z różnymi nawet nieprawidłowymi obrotami
Na jakiej podstawie twierdzisz że silnik krokowy jest sprawny. Czyszczenie żadnej gwarancji nie daje. Może pomóc ale nie musi. Miałem takie samo gaśnięcie i wymiana tego krokowca na używkę załatwiła sprawę. Najlepiej pożyczyć na chwilę od sprawnego auta i już.

[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 10:41 am ]
miało być nieprawidłowymi ustawieniami

[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 10:42 am ]
Po prostu nie sądzę żeby ustawienie tego wkrętu powodowało twoje kłopoty.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » wt lut 14, 2006 20:47

Witam
posiadam golfa na digifancie i uważam że należało by
przeczyścić przepustnicę u mnie to pomogło tylko rób to delikatnie
pozdrawiam Przemek :bigok:


...

Awatar użytkownika
radek_GL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sty 27, 2006 23:09
Lokalizacja: Czarne
Kontakt:

Post autor: radek_GL » wt lut 14, 2006 23:10

albo sprawdź wtyczkę która idzie do silniczka krokowego u mnie przeczyszczenie jej pomogło


VW Passat B3 1,8 AAM 1990r. 75 PS [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50898&postdays=0&postorder=asc&start=0][b]mój VWej[/b][/url] + Blitz BRC

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 246 gości