Oglądałem dziś golfinę do której się przymierzam. 94 rok, wg wlepki skrzynia ASD i silnik 1Z.
W środku widać zegary wyskalowane do 260 i obrotek do 7000. Mało tego z MFA i manetka też jest z przełącznikiem od MFA, z tym że MFA nie działa i chyba cały czas kontrolka z wykrzyknikiem świeciła.
Po przejażdzce zauważam że obrotek pokazuje blisko 3000 obrotów przy 100 km/h. Nijak mi to nie pasuje do skrzyni ASD która jest wg wlepki. Pierwsze moje wrażenie było takie że może ktoś wymienił silnik na tdi, a skrzynia o zegary zostały z benzyny.
Druga możliwość że skrzynia i silnik to rzecvzywiście ASD i 1Z tylko obrotek przekłamuje.
Jak myślicie co jest bardziej prawdopodobne?
Najbardziej mnie dziwi że obrotek od benzyny działa w tdi - z tego co wiem w benzynie sygnał o obrotach idzie z cewki, w td z alternatora a w tdi z kompa i że obrotek od benzyny nie zadziała w dieslu. Myślałem że może ktoś przerabiał instalacje i pociągnął kabel z alternatora, ale wypinałem złączkę a obrotek działał.
Zegary z obrotomierzem od benzyny w tdi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
roger18sx, mnie to nie przeszkadza, ja mam inne plany co do niego - zamienić go serduchem z tym co mam w avtarku
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 21:10 przez b8tz, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 91 gości