Problem z pompa a wymieniona nie dawno

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Krojo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 08, 2009 13:48
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problem z pompa a wymieniona nie dawno

Post autor: Krojo » czw paź 08, 2009 14:11

Witam ,kupiłem na dniach GOLF-a III 1,6 75KM a LPG, jak testowaliśmy to wszystko pięknie , palił na benzynie i na gazie . Poprzedni właściciel wymieniał pompę paliwa w tym roku.

Problem polega na tym ze jak już kupiłem to w czasie drogi powrotnej zmieniłem z LPG na benzynę i silnik przestał pracować i obroty malały ( kilka prób z mizernym skutkiem ) , tego samego dnia w nocy ( około 4 godziny po powrocie ) wsiadłem i odpaliłem auto na benzynie bez problemu ( działał jak ta "lala") , rano już nie chciał zapalić na benzynie ( gaz działa prawidłowo ). Ostatnio odpalił na benzynie pochodził sobie trochę , ale przestał działać po ponownym uruchomieniu.

Wczoraj wymieniłem filtr paliwa. Ale nic nie dało , paliwo nie było pompowane, okazało się że pompa nie pracuje chociaż przełącznik był nastawiony na benzynę a kluczyk był przekręconym na zasilanie, sprawdziłem napięcie na wtyczce do pompy i

wtyczka 4 pinowa ( 2 duże piny na brzegach małe po środku ) :

|0 V | 6,5 V | 0V | 0V |

jakie powinno być napięcie w kostce :)

Proszę o każdą pomoc :)

God bless forum.VWGolf.pl


Same problemy :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 08, 2009 14:46

pompa nie ma napięcie jak silnik nie pracuje, z wyjątkiem jednej sekundy po włączeniu zapłonu. Możesz miec też jakieś odcięcie pompy przy pracy na LPG które zaszwankowało.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Krojo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 08, 2009 13:48
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Krojo » czw paź 08, 2009 15:39

Ok , no to będę musiał jakoś sobie poradzić :(
Macie może instrukcje golfa po polsku ( zz moim silnikiem 1,6 75KM ) tak aby opisywała bezpieczniki i inne takie ( schematy , porady ) albo SAM NAPRAWIAM GOLF 3 ale dla tej wersji silnika ( bo nigdzie nie mogę znaleźć)


Same problemy :)

Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » czw paź 08, 2009 22:57

Pompę sprawdzisz podłączając bezpośrednio z akumulatora kabelki. Zużyta pompka daje takie objawy, że raz zadziała, innym nie. Warto też sprawdzić przekaźnik włączający pompkę, on też może być przyczyną. Przekaźnik znajduje się w dolnym prawym rogu skrzynki przekaźnikowo-bezpiecznikowej. W to że była wymieniana to możesz wierzyć, tylko jaka była założona? Ze szrotu za 20 zł? Podaj dwie pierwsze litery numeru silnika, łatwiej będzie się zorientować jaki to silnik.



Krojo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 08, 2009 13:48
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Krojo » pt paź 09, 2009 12:47

Dzisiaj sprawdzę pompę , a mam pytanie jak podłączyć tą pompę do akumulatora ?
tzn na które piny dać napięcie a gdzie masę?

nr silnika podam wieczorem , thx


Same problemy :)

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » pt paź 09, 2009 13:40

Najpierw proponuje poczytac a potem zrobić reset kompa-bo to mi pasuje do typowych objawów pomieszanych danych w kompie przy odpalaniu i jezdzie benz/gaz a nie sie od razu z pompą szarpać
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 13:41 przez flatron316, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Post autor: Andrzej32 » pt paź 09, 2009 13:40

Ja bym proponował sprawdzić pompe manometrem przed wyciąganiem


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

Krojo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 08, 2009 13:48
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Krojo » pn paź 12, 2009 14:15

Mam pytanie, jak podłączyć na krótko pompę paliwa , gdzie dać napięcie i jakie ( 12v ) :
kostka 4 pinow

duze piny na obrzeżu w środku małe
O o o O


Same problemy :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn paź 12, 2009 14:48

12V czyli z aku na większe piny, masa tam gdzie kabel brazowy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Post autor: Andrzej32 » pn paź 12, 2009 21:20

Posłuchaj czy pompa działa po kluczu przez moment i bedzie duzo mniej roboty wypiąć przewod paliwowy i zapiąć manometr niz całą pompe wydzierac.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

Krojo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 08, 2009 13:48
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Krojo » śr paź 14, 2009 08:31

Wczoraj sprawdziłem ją ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem

kostka posiada

Duży pin - gruby brązowy przewód ( podłączyłem 12v)

Mały pin - cienki brązowy przewód ( masa )

Mały pin - fioletowy (jakiś taki ) przewód ( nie podłączony)

Duży pin - czerwono-żółty przewód ( podłączyłem 12v)

i pompa zero odzewu

tak w ogóle to posiadam pompę:

1H0 919 051K


ma ktoś może na stanie takie cuś ( koło Wrocławia) lub umie dobrać zamiennik


Same problemy :)

Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Post autor: Andrzej32 » śr paź 14, 2009 08:41

Małe piny są od kontrolki paliwa o ile dobrze pamietam a te drugie od zasilania pompy.Dałeś mase z pompy pod 12V i zasilnaie tez pod 12V wiec jak miała zadziałac ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

Krojo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw paź 08, 2009 13:48
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Krojo » śr paź 14, 2009 08:57

Ups :) ja tylko zastosowałem sie do powyższych wskazówek dzisiaj podłącze to inaczej :))))
tylko powiedzcie co i jak :) na 100%

Obrazek


Same problemy :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 14, 2009 09:06

Krojo pisze:ja tylko zastosowałem sie do powyższych wskazówek
ja napisałem: masa tam gdzie kabel brazowy

Więc nie zastosowałes się. Kabel brązowy masa, kabel czerwono - żółty plus. A wewnetrnze piny sa od wskaźnika pozimu paliwa. Czytaj ze zrozumieniem bo w tym temacie masz to już wcześniej kilka razy napisane.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 115 gości