Grzeje sie wszystko, kipi woda, nie zapala...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
STO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 11:37
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Grzeje sie wszystko, kipi woda, nie zapala...

Post autor: STO » śr paź 07, 2009 21:57

Witam jestem posiadaczem Corrado 1.8 (model: G60 ( 160km) (gaz sekwencja)

-Mam częsty problem gdy pociskam trochę w cyklu miasto, auto nagrzewa się bardzo szybko
do 90stopni, a ostatnio 2razy wykipiała mi woda w naczyniu, temp sięgała prawie 110stopni :| wiatrak czasem chodzi czasem nie, zobaczę jutro te przewody od chłodnicy podejrzewam termostat??

-Komputer pokazuje czasem nawet do 90stopni temp. oleju !!?? średnio wynosi 80. 83. ??


-Auto czasem nie zapala zależy jak mu sie spodoba, pompka napewno działa, myślę że chodzi o to co na zdjęciu poniżej zamieściłem napisem CEWKA, czasem słychać jak coś się chyba w niej włącza, czy ona za każdym razem gdy włączam zapłon ma, że tak powiem buczeć ?? i po jakimś czasie przestać ?? Z tej cewki, wychodzi jeden kabel, biegnie do jakiegoś rozdzielacza i z rozdzielacza kable biegną do świec... W nocy przy odpalaniu nie widać żadnych iskier.itp...
Na zdjęciu zaznaczyłem to wszystko na kolor czerwony:

Obrazek

zaznaczyłem też grubą kreską turboSprężarke, czy w niej powinien znajować się jakiś olej lub inny płyn, ostatnio
odpadła mi plastikowa złączka i wylało się troszkę jakiegoś oleju, ????widziałem ślady po jakimś oleju...

Prosił bym o szybką pomoc, najlepiej jak by ktoś zaklikał do mnie na gg: 544342

Prosił bym również o odpowiedzi w tym temacie .
( bardzo zależy mi na czasie) ...
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 22:11 przez STO, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.lewyphp.republika.pl/sto_warez.jpg[/img]

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » śr paź 07, 2009 22:00

to jest cewka od niej ida kable do aparatu zaplonowego i dalej na swieczki

turbo jest chlodzone olejem
tym samym co silnik


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 07, 2009 22:19

temp oleju jest przecież ok. Cewka nie ma buczeć, buczeć może i powinien tylko regulator wolnych obrotów, czyli poziomy cylinder na fotce widoczny na żółtymi wtryskiwaczami. A czemu woda kipi nie wiem, albo ten wentylator chłodnicy szwankuje lub jego włącznik w chłodnicy czy też sterownik koło zbiorniczka, albo odpukać uszczelka pod głowica poszła, w każdym razie rób z tym porządek bo skończysz PG czyli już swego rodzaju rarytas


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
STO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 11:37
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: STO » śr paź 07, 2009 22:29

Chcę i zrobię porządek...
A ta cewka ona ma się włączać cały czas gdy włączam zapłon ??

Aż boje sie pytać o to ale... Jak sprawdzić czy uszczelka pod głowicą jest OK ?


Gdzie jest położony czujnik temperatury na tej mojej fotce ??
Ostatnio zmieniony czw paź 08, 2009 07:54 przez STO, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.lewyphp.republika.pl/sto_warez.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości