Centralny zamek Golf IV

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Bogdan_Banasins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Bogdan_Banasins » wt paź 06, 2009 08:47

Moze podpowiesz? Jak sprawdzic które to dzrzwi? Czy to napewno te co zamykaja sie na dwa razy dopiero?
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 08:53 przez Bogdan_Banasins, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » wt paź 06, 2009 09:05

przejrzales chociaz ten temat? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122053

bo mam wrazenie, ze nie...



Bogdan_Banasins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Bogdan_Banasins » wt paź 06, 2009 13:37

Jedno ostatnie pytanie! Rozebrać dzwi ktore zamykaja sie na dwa razy tzn. w moim przypadku lewe tylne? Czy lewe przednie (od kierowcy) bo dużo ludzi pisze o tych od kierowcy! ??? W ktorych dzwiach znajduje sie dioda? Chcialbym zrobic wszystko za jednym razem!!!
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 13:56 przez Bogdan_Banasins, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » wt paź 06, 2009 14:00

Dioda jest w lewych przednich drzwiach, a które drzwi musisz rozebrać to Ci pisałem na PV zaraz jak założyłeś ten temat...ale jak nie masz pewności to możesz wszystkie zamki po kolei robić, ja zacząłem od drzwi kierowcy, później pasażera a następnie tył. Każde kolejne drzwi idą szybciej:)



Bogdan_Banasins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Bogdan_Banasins » wt paź 06, 2009 14:05

Zaczne od tych które szfankują!!! To dobrze rozumiem że zaglądałeś u siebie do wszystkich zamków? Czy przyczyna moze być równiez w ciezko chodzącym ryglu? bo po wyjeciu zamka na zewnątrz wszystko śmiga aż miło!!! Oczywiście poprawiając w tym zamku wszystkie luty! Poradcie!!!
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 14:26 przez Bogdan_Banasins, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » wt paź 06, 2009 14:33

Bogdan_Banasins pisze:Zaczne od tych które szfankują!!! To dobrze rozumiem że zaglądałeś u siebie do wszystkich zamków? Czy przyczyna moze być równiez w ciezko chodzącym ryglu? bo po wyjeciu zamka na zewnątrz wszystko śmiga aż miło!!! Oczywiście poprawiając w tym zamku wszystkie luty! Poradcie!!!
jak juz luty poprawiles to bedzie smigac...
w kazdym zamku sa dwie rzeczy - zimneluty i uszkodzenie mikrostyku... jakmaszzamek wyjety to robisz obie rzeczy za jednym zamachem...

a zacznij od tego, ktory nie doryglowuje... czyli lewy tylny u Ciebie...
aczkolwiek niewykluczone, ze nie tylko ten jeden... dlatego opisalem Ci jak to na szybko sprawdzic - otwarte szyby i probuj otwierac po jednokrotnym nacisnieciu pilota... ew. mozesz VAGiem bawic sie w odczyty kolejnych blokow...
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 14:34 przez adpap, łącznie zmieniany 1 raz.



Bogdan_Banasins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Bogdan_Banasins » wt paź 06, 2009 17:47

luty poprawione i zle złożyłem ciegno ze ciezko chodziło a teraz już poprawiłem i wszystko OK!!! WIELKIE DZIEKI!!! :grin:
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 17:51 przez Bogdan_Banasins, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » wt paź 06, 2009 17:59

BOZE W KONCU :P


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Bogdan_Banasins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Bogdan_Banasins » śr paź 07, 2009 04:18

tyko piszczka wlaczonych swiatel nie ma! Poza tym wszystko dziala Co to moze byc?



Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » śr paź 07, 2009 07:24

jesli po otwarciu drzwi kierowcy swieci sie w nich kopertowka, zapala sie oswietlenie w srodku to raczej sam buzzer uszkodzony, bywalo juz w autach

brzeczyk zadziala jak zostawisz swiatla lub kierunkowskaz, wyjmiesz kluczyk ze stacyjki i otworzysz drzwi.... tak dla pewnosci pisze...



Bogdan_Banasins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Bogdan_Banasins » śr paź 07, 2009 08:51

Wszystko działa jak trzeba oprócz tego brzeczka i dzwięku przy zapaleniu rezerwy paliwa! Gdzie szukać i czy można samemu coś zrobić?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr paź 07, 2009 09:51

Wszystko działa jak trzeba oprócz tego brzeczka i dzwięku przy zapaleniu rezerwy paliwa! Gdzie szukać i czy można samemu coś zrobić?
być może sam brzęczyk zepsuty. Jak masz VAGa to wchodzisz w 17 instruments -> 08 (chyba) output test...któryś test z kolei to jest test buzzera, jak nie zadziała to przyczyna leży w zegarach.



Bogdan_Banasins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 18:33
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Bogdan_Banasins » śr paź 07, 2009 14:51

Jeśli nie zadziała! to zegary do wymiany czy można to naprawić w jakiś sposób?



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » śr paź 07, 2009 21:22

Bogdan_Banasins pisze:Jeśli nie zadziała! to zegary do wymiany czy można to naprawić w jakiś sposób?
Jak sie troche na elektornice znasz i lutownica sie umiesz poslugiwac to mozesz sam naprawic. Znajdziesz gdzies licznik z dzilajacym i przloz z jednego do drugiego-proste.


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 330 gości